אנחנו לא משוחדים. האמנם?

אני בטוחה שדוד בן גוריון ועוד מנהיגים דגולים

מהעבר מתהפכים בקברם בעקבות התופעה ההפסולה של ההשתמטות מהשרות בצה"ל. החברה צריכה להוקיע את כל אלה המשתמטים. ואת המשרתים לצ'פר בהטבות כגון :הקלות ברכישת דירה, ואו הלוואה, השתתפות בדמי לימודים {מילגות למינהם}עדיפות ועזרה במציאת עבודה .וכו', כדי שאותו חייל ששירת 3 שנים ולפעמים יותר, מהבחינות שהזכרתי כאן חייו יהיו קלים יותר. והוא ירגיש מוערך!
 

TJ

New member
במיוחד מתהפך נשיא המדינה.

בעוד בני דורו נלחמו ונהרגו בפלמ,ח, בהגנה ובאצ"ל, "מר ביטחון" היה מזכיר הנוער העובד. אפארטצ'יק.
 

שילה1

New member
נגעת לי בבטן הרכה,ליידי.

לנושא המלגות-שרות צבאי הוא קריטריון,ושרות כלוחם/ת או תומך לחימה-יתרון. מידע אישי.
 

שילה1

New member
תודה על הביקרות אודרי.

כן יקירתי-אלה הדברים שמציקים לי. וכן-בימים אלו -זה עולמי. האם זה פשע בין לאומי?
 

שילה1

New member
תזזית?תמיד,וטוב שכך,עדיף על ישיבה

סטטית בלי תזוזה ובלי..עשייה!
 

TJ

New member
שילה, למיטב זכרוני הבטן שלך לא רכה.

אבל אם התרככה - 50 כפיפות בטן כל יום ואת מסודרת.
 

TJ

New member
אני מנסה לישם את דבריה של אחת הכותבות הדגולות

שהחנפנות תקח אותי רחוק.
 
דוד בן גוריון מתהפך?

דוד בן גוריון הוא זה שנתן רשות לבחורי הישיבה לא לשרת בצה''ל. הסיבות אז היו שאחרי השואה בעקבות רציחתם של רבבות בחורי הישיבות על ידי הנאצים לא נשארו ישיבות ולא תלמידים. כולם הלכו אל הגאזים..ישיבות מפוארות ובתי כנסת נעלמו כוונתו היתה לשמור את המורשת היהודית להפריח כמו את השממה בנגב... את הישיבות הצעירות שקמו אז בארץ עם קום המדינה ולהחזיר עטרת נושנה למקומה. .. אלא שאז היה מדובר באלף תלמידים. בנתיים עברו שנים וכיום מדובר בעשרות אלפים.
 
לא רוצה להרגיז אתכם... אבל החרדים לא יתגייסו,

לא במאה הזאת ולא במאה הבאה. ואכן, היה זה בן גוריון שנתן להם את מילתו בענין "תורתם אומנותם". וכן, יש להם לרבנים שלם המון, המון,המון כח. והמון, המון,המון כח הזה נותן להם למנוע מילדייהם היחשפות למיידע, לימודים גבוהים, היתערות עם חברה אחרת מחוץ לחרדים עצמם. ומי מאפשר להם את זה ? הממשלה כמובן, זהו החינוך החרדי. ובצורה שכזאת אף נער לא יודע או יכול להתנגד לחברה שלימה שחושבת במושגים כל כך סגורים ומחמירים. הם מבחינתם בטוחים שזאת האמת היחידה הקיימת בשבילם ואין בילתה. (מעטים מאד הם הנערים/רות שיצאו החוצה משם לעולם החילוני). מבחינה מיספרית הם רבים מאד מקרב הצעירים... והם הולכים בצורה עיוורת אחרי פסיקת הרבנים, הם אפילו לא יערערו על כך. ומספיק שנחשוב על ההוראה שנתנו הרבנים לצעירים החרדים לגבי ההפגנות בכביש רמות בירושלים ובכביש השומר בבני ברק... ונראה שבעצם... סגרו את הרחוב... בדיוק כמו שהם (הרבנים) תיכננו שיקרה. לא הייתי רוצה להתגרות בהם ולנסות אותם בעניין כל כך מהותי וחסר תקווה לחילונים כמו הגיוס לצבא. ואני מבטיחה לך... שהם ילכו בשמחה לכלא... אחרי המלחמה הפיזית/מילולית/מנטלית בנו החילונים - ולא ישימו על עצמם בגד זית אחד אפילו. הם לבטח לא יילחמו על הארץ... וכמו שהרב של הסמינר החרדי בו למדתי אמר פעם (בטיפשוטו הרבה, ואני עצרתי את עצמי בכח מלצרוח עליו ולהנחית לו אחת... שווה משלי על הלחי המדושן והזוקן שלו, הייתי אז רק בת 17) "נו אז מה אם המחבלים יכנסו לארץ... העיקר... שהם יתנו לנו לשבת וללמד תורה" (איש טיפש מאין כמוהו ומנהל בית ספר
) והבנות... רושמות ורושמות... על מנת שתוכלנה לצטט את דבריו בסיכום מופלא בשיעור הבא שלו. אף אחת לא הרימה את הראש ואף גבה לא השתוממה לשמע דבריו התמימים. הם אפילו לא עצרו לחשוב לרגע מה המשמעות של זה. והאם באמת מישהו יתן לבעלים ולאבות שלהן לשבת וללמד תורה ולא יטבח בהם ויאנוס אותן.
 

שילה1

New member
שאפו לך שרונהה!נועה'לה-גם אני עשיתי מילואים,

גם במלחמת יום כיפור.האמת?חוייה נעימה ממש..לא הצטערתי לשנייה!
 

שילה1

New member
לא רק אודרי.מתכוונת לאחרים/ות.

דתיות,משוחררים-כל אלה ללא סיבה .ממש כך! מאמא-שוקלת את הצעתך,לחיוב כמובן.
 
אני לא בחופשה ולי לא תהיה שביתה

אבל ברור שהאירוניה שלי עוברת לך קצת מעל הראש, שיהיה.
[מזל לא האשמת אותי הפעם בפראזיולוגיה ריקה
]
 
אתה צודק גלבוע

האמת שלפעמים קשה לזהות אירוניה אצל אדם שאתה עוד לא מכיר. דרך אגב, יש לך איזשהו קריטריון מתי לכתוב בניק זה או אחר?
 
הרבה פנים לה

חבר'ה, ברשותכם הייתי רוצה למקד את העניין בנו ובתחושותינו ולא במשתמט. אנחנו היינו אמורים להעריך מראה יפה לפי קריטריונים אסתטים. היינו אמורים ליהנות מקול יפה לפי קריטריונים מוזיקלים, והנה כל זה משתנה כאשר נכנס גורם שלא קשור לעניין. וזה לא קשור דווקא למוזיקה. הנה דוגמא מתחום אחר: האשה שלנו הופכת ליפה בעולם כשאנחנו אוהבים אותה ולמכוערת ביותר לאחר שהתגרשנו ממנה.
 

רק נועה

New member
וואייייייי, כמה שהגרוש שלי חתיך.....

נשים עטות עליו מכל עבר, ואני שרואה את יופיו לא יכולה לגעת
 
למעלה