רוצה לשאול לדעתכם, ויש להניח שכבר התקיימו

שרונהה

New member
עכשיו אני "רוקדת"?../images/Emo6.gif

סייח יקר, הצלם כינה אותי "המזמרת באותיותיה" ובזה הרגע המצאת לי כינוי אחר "הרוקדת באותיותיה" עכשף כל מה שנותר לי לברר הוא למה התכוונו המשוררים? האם להעלב או לעלות על הגג בריקוד ובזימרה?
 
על שום מה?

על שום ה"רון" באותיותיה, כיניתיה "המזמרת באותיותיה"....... ומה לך כי תחפצי פלחייך לנענע על גג פח או רעפים? מה לך כי תקפיצי מעיינות חלב תינוקיך? נוחי, השימי עצמך על דרגש, קרבי המקרופון וזמרי לנו במנעדייך. ואם תחרישי? דיינו כי זמרתך היא באותיותיך...... ואתה הסייח!!1 מה לך כי בפרהסיה תלחש ערגתך בחמוקיים ובדדיים מתנועעים? וראה מה בא לה בגין מילותיך, ולמזלינו על יד הדדיים יש עיגול ריק מתוכן, שאילולא כך------ רחמנא לייצלן.... שיהיה לנו שבוע נפלא
 
ואללה אתם צודקים, אך התבלבלתי, ובהחלט

הביטוי המזמרת באותיותיה הוא ביטוי מתאים ביותר בעל רון פנימי וחיצוני, המזמרת באותיותיה, כל הכבוד.
 
הגברת את קפיחת השמש על גופי

ובכך שהבאת את מילותיך, הפכתני סמוק לחיים עוד יותר מתמול שלשום, והשמש ברגעים שכאלו כמו מבקשת להחזיר את הצבע אל פניי...ומרבה קפיחתה ..... תודה לך על המחמאות, אלו הם שעשועי מילים שאין בהם נימה של "תחרות"....... איני איש תחרותי.... באשר להצעתך התגלגלתי מצחוק שהרי אם איענה להצעתך, מיד יקומו דיירי הבית להורגני נפש, הכתובים שלי אף את המחשב שלי מנפחים, התרצה שגם את שורות הפורום ינפחו? חוששתני שאת פניי באי הבית ינפחו...... חה חה חה אבל כיניתיה "המזמרת באותיותיה"...... על שום ה-רון
 
לא טוב? בטח טוב ואפילו מצויין ../images/Emo106.gif

את רואה מה זה אני התכוונתי לא' ויצא אלייך ב'....
 
שקדוש, רצית ברצינות ,נכון ?

נעלבתי והעלבתי. בשני המקרים זה לא היה מכוון משום צד. לכן אני חושבת ,מכיון שרובנו איננו מכירים (ואני הכי פחות) חייבים להזהר. לכל אחד רמת רגישות אחרת. אף פעם אי אפשר לדעת על איזו יבלת דורכים. בדרך כלל אפשר לדעת אם פגעת. יש מסרים. כנ"ל אם נפגעת. אני לא מאמינה שמישהו פוגע בכוונה תחילה.
 

B T1

New member
שקדוד--ביקשת ממני תגובה ללא הומור,...

לכן אני מעדיף להמנע מכל תגובה. את רואה? הרי לך דוגמה מצויינת על הדרך להעליב ולהעלב
 

APRSMON

New member
נו shkedud, מה עשית לנו, העלבת

את B T1 הגבר שבגברים. צלם יקר צלם נהור דבר ישר דבר ברור חצי מהאנשים פה לא מבין מה אתה רוצה להגיד. יש לכך מין שפה כזו גבוה גבוה ומבולבלת לגבי דוגמאות על ידע ורכילות יש באמתחתי המון דוגמאות, אך לא רוצה שערב יום כיפור יעבור עלי כל כולו בבקשת סליחות.
 
אפרסמון.טרול נשאר טרול../images/Emo191.gif

כבר בגימלאים הבינו את זה ובטוח שבעוד כמה פורומים. עוד הערה אחת לאחד מהכותבים ואת חסומה.
 

אודרי11

New member
לא תמיד בוחרים להעלב....

אם יש הערות "כאילו" מצחיקות ...והומור לא ממש ברור., אבל ברור שהוא מפנה איזה שהם חיצי לעג....אז אפשר ורצוי ל"בחור" לא להעלב, לענות בהערה מצחיקה, הכי טוב בהומור עצמי, או לא לענות בכלל... אבל יש הערות ממש מכוונות עם הפניה לגופו של כותב, הערות שנכתבות ביודעין ושנועדו לפגוע ולהעליב....כאלה הערות לא נותנות אפשרות "בחירה"....הן פשוט מעליבות.
 

שילה1

New member
נ כון אודרי..וכמה זמן לקח לי להתרגל,

ולעבור לסדר היום..אוףףףףף כנראה שגם במדיה צריך לפתח"עור של פיל",כמו בחיים "האמיתיים". שבוע טוב לכולם,והמון חיוכים.(מה שבדיוק חסר לי בשבת שכזו...)
 

רותם351

New member
../images/Emo140.gif../images/Emo140.gifלשילה../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif

 

שרונהה

New member
כתיבה בפורום היא שיחה בין אנשים

רק מה, כאן השיחה מתקיימת בעזרת אותיות המקלדת, אותם אנו הופכים למילים ולמשפטים. להבדיל משיחה פנים אל פנים, שבה הכלי הוא הדיבור, יש אינטונציה, יש שפת גוף אצטרה אצטרה.... בשני המקרים בא לידי ביטוי אופיו ותכונותיו של הכותב. אנשים ש"פוגעים" או "מעליבים" בחיים האמיתיים שלהם, יעשו זאת מן הסתם גם בחיים הוירטואליים שלהם. אין הבדל. אנשים ש"נעלבים" בחיים האמיתיים שלהם, יעלבו מן הסתם גם בחיים הוירטואליים שלהם.... אנחנו, אופיינו ותכונותינו באים לידי ביטוי כאן בפורום, בוירטואליה ובחיים האמיתיים. היתרון של הוירטואליה הוא, שאנחנו כותבים, ויש לנו הזדמנות פז - לקרוא את שכתבנו, לעשות הגהה, לערוך, לבדוק שאין בדברנו ולא משתמעת מהם שום פגיעה - ורק אז - ללחוץ על המילה "שלח"...... בחיים האמיתיים אין לנו את הפריבילגיה הזו, אנחנו לפעמים "יורים" את תגובותנו ללא מחשבה או מעצור, ולפעמים מצטערים על כך מאוד... מה שעלינו לעשות זה לשפר יום יום את מיומנות התקשורת עם זולתנו, להיות אדיבים ומנומסים לכל אדם, גם אם דעותיו אינן "מיושרות" עם דעתנו, להיות סובלניים אחד כלפי השני, ולהשתדל ככל הניתן לענות לגופו של עניין ולא לגופו של כותב. זו כל תורת היחסים הבינאישיים.
 
למעלה