רוצה לשאול לדעתכם, ויש להניח שכבר התקיימו

APRSMON

New member
נו מה , שוב נהיתם לי פסיכולוגים בגרוש ?.

מי שרוצה שיעלב, מי שרוצה שיעליב מי שרוצה שילקק פורום זה כמו בחיים. אם אנשים מתפשטים בבלוגים , שיקחו בחשבון שאחרים ישתמשו בזה. זה כמו שמישהו חולץ שד, או בטן, ויש מה להגיד, אחד מוצא לו חן אחר לא מוצא לו חן. מי שנחשף שיקח בחשבון שיש מחיר לחשיפה. ועוד משהו יש לי להגיד, יודעים על כולם מה שהם חושבים שלא יודעים עליהם. יש רכילות בפורמים, במסרים ובמיילים, אין סודות, זה כמו במציאות מספרים סוד, והשומע הופך לשופר גדול. זהו סיימתי.
 

שילה1

New member
וכן-יש המגיעים תמיד בשעת ויכוח ו/או מריבה,

ועל אלו -אני ממש תמהה! ולנושא הרכילות-מעניין מאוד..מאוד..מאוד.. את חלק ממנה?
 

shkedud

New member
נועל'ה, התכוונת למרעילים מהסוג הז, שלעיל?../images/Emo46.gif

 

רק נועה

New member
תגידי שקדוד...מי קורא?????../images/Emo8.gif

ומי בכלל עונה????????
 
לשקדוד היקרה ../images/Emo141.gif

אני מקווה שזה לא קשור למשו שאני כתבתי, אם כן תגידי לי ואני מיד אתנצל ואזהר מאוד להבא, אני חושב שיש לך את כל הזכות לפנות אלי ולידע אותי. אני הולך, בגלל שאני חייב ללכת, הולך בדרך, אחרת אני לא חיי, אני חייב לצעוד קדימה או אחורה אבל לצעוד, ובזמן שאני הולך אני דורך על אבנים, תולעים, נמלים, ויבלות....... והדבר הוא בלתי נמנע, שני אנשים שנתקעים במעלית במוקדם ובמאוחר הם ינעצו תער ביבלותיו של השני מבלי להתכוון. אין ברירה חוצ מאשר לידע, שלא טוב לי כרגע, בנימוס כמובן, כי האדם לא עשה את זה במזיד. מאחל לך כל טוב.
 

shkedud

New member
תודה, סייח../images/Emo24.gif אתה קצת דרכת

למרות שאני לא אבן, לא נמלה בוודאי שלא תולעת או יבלת. שמחה שהרגשת ת'רגישות שלי
אשמח שכשתפגוש אותי לא תדרוך, אלא תחבק או משהו בסגנון...
 
אני מאוד מתנצל שקדוד, זה חלק מההומור שלי

שאני לועג על עצמי, לא היתה שום כוונה שם לפגוע, קבלי את התנצלותי העמוקה, הינך אישה יקרה וכייף לעטוף אותך במילות אהבה, מאחל לך כל טוב.
 
שקדוד

כולנו אנשים מבוגרים,לכל אחד מאיתנו ישנה האפשרות להפגע מכל זמן נתון. ישנה צורות התבטאות דאינה מקובלות בשום חברה וכך גם כאן. בל נשכח שמדובר על עשרות אנשים שכותבים ,חלקם זרים חלקם מוכרים. כשמישהו שולח חיצי לעג, ישנה האפשרות ..לשלוח אליו בחזרה חץ קטנטן,או לכתוב לאותו אחד .סטופ..אינני מוכנה להפגע ממך. ותמיד קיימת האפשרות לפנות לאחת המנהלות שתברר על מה מדובר. בעיקרון.זהו איננו גן וגם לא כיתה בבית הספר. אני מניחה שכל אחד יודע מתי הוא עובר את גבול הטעם הטוב.ואם לא..נוכל להזכיר לו. בתקווה שתשובתי מספקת אותך. המשך כתיבה נעימה לכולכם.
 

shkedud

New member
פורפורית, מספקת עד מאוד../images/Emo24.gif

אמנם אני לא בטוחה שכל אחד יודע מתי הוא עובר את גבול הטעם הטוב, גם מבוגרים (כרונולוגית) לא תמיד יודעים, ואז יש באמת מקום להעיר להם. ואם זה לא עוזר, להמשיך הלאה... אחחחח איזו ארוחה טעימה הכנתי ואכלתי, אמנם לא יפה שהנחתום מעיד על עיסתו (שיעיד על גיסתו), אבל מה ל'שות??? היה נוראאאא טעים
 
מצויין ואני תכף מתחילה

להכין את עצמי לארוע..שבו אוכל על בטוח אוכל טעים מאוד מאוד .
 

pynokyo

New member
שקדייה חמודה - מהזמן הקצר שאני כאן

לא נתקלתי במישהו שכתב משהו ברוע לב או בכוונה לפגוע. ישנה אפשרות שלפעמים בן אדם רוצה לכתוב בהומור ואיכשהו דבריו יוצאים לא כל כך מובנים מהצד שכנגד. ובכלל, לדעתי, צריך להתייחס לכתיבה בעולם הוירטואלי כמו שמתייחסים לכתבה בטלויזיה, או כתבה בעיתון ולא לקחת דברים בצורה אישית. הרי מגיעים לכאן אנשים מכל קצווי הארץ ואפילו העולם - עם מנטליות שונה, סגנון דיבור/כתיבה שונה בעלי יכולות ביטוי שונות - ולכן צריך להיות זהירים בעיקר כלפי עצמנו - ולא לקחת דברים בצורה אישית.
 
את טועה פינוקי

ישנם כאלו שכותבים מרע לב בכדי לפגוע,ועל אותם אלו אני משתדלת להשגיח. ישנם הפוגעים מתוך מצוקה,מתוך ריגשי נחיתות,מתוך תחושה שפגעו בהם,אלו אנשים רגילים שתמיד אפשר להסתדר איתם ןלתקן טעויות.
 

pynokyo

New member
אני בכל אופן לא שמתי לב לזה

אולי כי אני לא הספקתי לקרוא את כל ההודעות בכל אופן - אני לא רואה שום סיבה לכך שמישהו ינסה לפגוע במישהו אחר הפורום נועד למקום מפגש חברתי ולא לזירת קרב מקום בילוי נחמד ונעים להחליף דעות והגיגים וגם סתם לפטפוטים חברתיים ואם זה נכון שיש מישהו שכותב בעוקצנות מכוונת ובמטרה לפגוע - חבל בשבילו הוא מחמיץ את הדבר האמיתי שכתיבה בפורום חברתי. בכל אופן - מקוה בשביל שקדוד החמודה ואחרים שאולי נפגעים פשוט להתעלם. ומקוה בשביל כולנו שכתיבה פוגעת לא תשתלט על הפורום - כי זה גורם לאווירה עכורה בין הגולשים וחבל.
 
גם על זה אפשר להתגבר

כי..כפי שאמרתי..אנחנו כבר ילדים גדולים לא?? אין אפשרות להשיב את המנהלות 24 שעות ביממה עם טלסקופ וזכוכית מגדלת מול הפורום. וגם לא ניתן כל היום רק להתנשק ולהתחבק ,בטח שלא כשניכנסים ללהט הוויכוח,רק,,לשים לב לניכתב .זה מה שכן ינתן לעשות והאחריות על כל אחד ואחת כאן. דרך אגב..הסיפור שהבאת היה כאן לפני יומיים בערך.
 

pynokyo

New member
../images/Emo13.gif חחחחחחח את רואה - זה סימן שהפורום קולח

ונעים - המון מודעות ושרשורים ארוכים - קשה לעקוב אחרי כל ההודעות - כנראה פיספסתי את הסיפור הזה. האם את מתכוונת ל"עונש החינוכי" - לפני כמה דקות קיבלתי אותו במייל - והצחיק אותי - אז רציתי להעלות חיוך בפניהם של גולשי הפורום. אבל אם כבר היה - אז פיספסתי אותו - ופיספסתי את ההזדמנות להצחיק מישהו
לא נורא, בטח יהיו לי עוד בדיחות/סיפורים שעדיין חדשים לגולשים האחרים. שתהיה המשך שבת נפלאה
 
למעלה