רוצה לשאול לדעתכם, ויש להניח שכבר התקיימו

זה מזכיר לי אשה אני מכירה

שחוזרת מפגישה עם אהובה מרוצה לאלללה
לטחר כמה שעות מכיע הטלפוון הראשון.. תגידי..מה לדעתך..מדוע הוא אמר לי ככה וככה ? וככה וככה ? אולי הוא לא אוהב אותי ?
 

pynokyo

New member
אתם יודעים שיש סטנדאפיסטים

שמקצועם "לרדת" על כל מיני אנשים בהומור כמובן אבל יש כאלה שלא תמיד מקבלים זאת בהומור ונעלבים ואפילו היו מקרים שהגישו תביעה או לפחות דובר על כך בעיתונים נגד סטנדאפיסט שבסך הכל רצה להצחיק. אני חושבת שצריך לקחת את הכתיבה בפורום בערבון מוגבל ולא להתייחס לדברים הנאמרים בצורה אישית כל כך.
 

itaf10

New member
הצרה שאצל ביטי חוש ההומור

לא תמיד ברור, מתי הוא באמת מתלוצץ ומתי הוא רציני אצלו חיציו לא תמיד מכוונות ישירות אל האדם שהתכוון אלא בעקיפין, ואחר טוען שהוא רק התלוצץ והתכוון למשהו אחר... אני מבינה אותך נועה.
 

itaf10

New member
גם אני שכחתי ../images/Emo3.gif../images/Emo6.gif

אני יודעת מה אני אומרת זה ביננו נכון? לא נעלבתי, התעלבתי
 
דווקא ביטי, לעומת כמה מרצים שיש פה, ברור

מאד. אין לו אף פעם כוונות רעות, כך שאולי צריך פשוט להיות בעל חוש הומור בשביל להבין אותו. בעצם, מה ביטי צריך מליצי יושר? סתם חמוד אחד ועוד אוהב פרחים...
 

רק נועה

New member
איטאף - תודה על ההבנה אבל..

אני טעיתי...ואינני חושבת שביטי התכוון לפגוע, לפעמים רצוי לעשות בדק בית ולהפעיל מחשבה יוצרת כדי להבין מהיכן צצה תחושת הפגיעות.
 

pynokyo

New member
היי חברות - יש כל מיני סוגי הומור

נראה לי ש- BT מתכוון לרוב בהומור לא תמיד יוצא הומור מוצלח אבל ממש לא נראה שיש לו כוונה רעה. גם אני לפעמים כותבת בהומור ולא תמיד יוצא מוצלח במיוחד ולפעמים גם לא כל כך מובן. אבל קשה לי להאמין שמשתתפי הפורום מחפשים לפגוע במישהו במילים. צריך לקחת דברים בפרופורציה לכל אחד מאיתנו סגנון כתיבה שונה רקע שונה וחוש הומור שונה. למה לחשוב שלילי? לדעתי כולכם כאן נחמדים כל אדם עם רקע אישי שונה ועם דעות שונות ובכל זאת מתנהלות כאן שיחות תרבותיות בצורה נינוחה וקולחת לא כדאי להרוס זאת ברגישות יתר. כשמשהו שנכתב נשמע למישהו פוגעני הוא יכול להעיר על כך לכותב והכותב יכול להסביר או להתנצל. באמת, אני לא מאמינה שמישהו כאן כותב בכוונה תחילה על מנת לפגוע באחר.
 

pynokyo

New member
כן קראתי - האם את מנסה לרמוז לי משהו?

כי לא הבנתי את הרמז? האם מישהו נפגע ממשהו שאני כתבתי? אם כך - מבקשת מכל מי שנפגע סליחה. אני בדרך כלל כותבת בהומור - או מביע דעה וחלילה אין לי שום כוונה לפגוע במישהו. ואם לא הובנתי נכון - אפשר להעיר לי. האם אלי היתה כוונתך?
 
פינוקי,אני לא מסוג האנשים שרומזים

אני כותבת מה שאני חושבת ומרגישה ולפעמים,שמה לעצמי ברקס קטן. כתבתי שלא קראת את תגובתי אלייך כי עניתי לך יותר למטה על שאלתך,ואת חזרת עם אותו הטיעון
 

רק נועה

New member
את פינוקיו רחום וחנון../images/Emo13.gif

בת אדם טובה את יא פינוקיהההה............... רק בריאות... זזתי
 

B T1

New member
רק נועה--צר לי אם נעלבת...

כוונתי לא הייתה להעליב אותך. וותיקי הפורום הזה יודעים, שכאשר שברתי רגל והייתי מגובס מכף רגל ועד הביצים, גם אז לא אבדתי את חוש ההומור שלי והופעתי גם למפגשי הפורום השונים שנערכו באותה העת. (למרות הקשיים הלוגיסטיים-- נאלצתי להעסיק נהגת צמודה בנגוד לרצוני) ספגתי גם את כל ההלצות של חברי, כי לא נאמרו ברוע לב, אלא ברוח טובה. מי שבוחר להיות עדינה מרגרינה יכול לחפש לעצמו ולהעלב מכל משפט שנאמר עליו או לידו. אני משתתף בפורום על מנת להשתעשע ולשעשע ואין בכוונתי להעליב אף אחד, גם אם מישהו לפעמים חושב שהערתי הייתה פוגענית. אם את בוחרת להעלב מדברי בנגוד לכוונתי אני יכול רק להצטער על כך פעם נוספת.
 

shkedud

New member
נכון מאוד, לא להסתובב בסביבה מרעילה, ונכון

שיש כאלה ויש כאלה... נראה לי שהתבונה היא לדעת מתי לדלג על המהמורות, מתי להגיב ומתי ללכת... תודה לך
 
למעלה