מי רוצה?מי קונה?רק היום
הנהלה במבצע

Gali04

New member


בעת הכניסה לתפקיד ידוע למנהל שהניהול הוא לזמן מוגבל מוזמן, במקרה הזה לשנה (ואולי גם ביתר הפורומים המקצועיים).
&nbsp
ובהמשך למה שכתבת - בל נשכח שחוץ מהכותבים הפעילים יש כאלה שקוראים בלבד ומספרם הוא אף גדול מהחברים הפעילים, ולכן הפרסום לקליניקה ולמנהלים אישית הוא עצום לאין שיעור.
 
ולהאמין שכל מה שהיה כאן הוא שיקול עסקי - זו ציניות

שחוטאת לאמת. תקראי תגובה אחת של נעמי ותגידי אם היא לא לגמרי מושקעת בתוך מה שהיא כותבת.
כאנשים מבוגרים שחיים בעולם מורכב אנחנו תמיד גם וגם, קצת וקצת. ויש לנו מספר מניעים לכל פעולה, לא אחד.
 
אז מה עושים 17,853 העוקבים שמצוינים בצד שמאל למעלה?

הם לא קוראים הודעות?
אז מה הופך אותם ל"עוקבים"?
 
הממ... אפשר לבדוק את זה.

יש ניק שאת יודעת שלא נכנסת אף פעם לפורום כשהוא היה מחובר? תנסי להכנס איתו רגע . (אין לי כח להרשם מחדש לתפוז בניק אחר רק כדי לבדוק )
 

Gali04

New member
אם גולש פותח הודעה יותר מפעם אחד המונה לא גדל

אם אני אכנס להודעה מסוימת 10 פעמים זה ייחשב כפעם אחת
 
סוף סוף אדם נוסף שיודע להעריך!!

ולא מבטל בהינף יד את כל הנתינה העצומה שהיתה כאן ומקטל אותה כאקט תועלתני....
היה לי מאוד קשה לקרוא את זה כאן.
דיברתי בעיקר על נעמי כי מהתגובות שלה בעיקר קיבלתי את תחושת הקשב העמוק והתוכנות היורדות מטה מטה עד היסודות - ונוגעות בהם מגע מרפא.
ולמען האמת, אני חייבת להגיע באופן אישי הרבה הרבה מעבר, פשוט לא רציתי ליחשוף את זה כאן. אבל לאור הטענות הנבזיות שהושמעו כאן עליה ועל תמר (הטענות נבזיות בעיני - לא *הטוענות*. את גלי אני מחבבת ומעריכה ואת מגדלנה איני מכירה ) כאילו שהשיקול העיקרי שהיתה את פעילותן השוטפת הוא המוניטין שלהם, אני יכולה לגלות כאן שמעתי השקיעה כי היום "מאחורי הקלעים" בתקשורת שחרגה מגבולות הפורום - וזאת ללא כל תועלת אישית!!! לא בכסף ולא הפרסום ולא בשום דבר בכל משמעות כלכלית. נעמי היא גם זו שבסופו של דבר מלאה לי את המטפלת שהפנתה אותי לזו שאני אצלה עכשיו. אני גרה באיזור שונה ממנה והיא היתה צריכה להגיע דרך אנשים שמכירים אנשים, והיא עשתה את זה ממש ממש מהר. בערך שהוא מהיום שביקשתי את עזרתה ועד שמצאה לי מטפלת ויצרהה איתה את הקשר הראשון כדי להציג אותי. כל זה לוקח זמן וכוחות. ועד עכשיו לא אמרתי על זה מילה וזה לא הקנה לה שום פרסום. בקיצור: די, אנשים, מספיק כבר עם הציניות המרעילה הזאת!!!
 
בהחלט, שתיהן היו קשובות ומעמיקות והעניקו מעצמם .

ולהגיד שהמניע הראשי לכל זה הוא כלכלי - זה פוגעני ומבזה בעיניי. זה כמו להשליך בפניהן את כל מה שנתנו לנו.
ושוב, דיברתי כאן בעיקר על נעמי כי היא זו שהעניקה לי אישית מדי מה ומתשומת הלב והקשב שלה מחוץ לגבולות הפורום, ובלי שאף אחד ידע מזה. כולל למצוא לי מטפלת. היא לא קיבלה על זה כלום ועשתה זאת רק מתוך אכפתיות כנה ורצון לעזור. אז אני מרגישה שאיני יכולה לעמוד מנגד כשמייחסים לה כל מיני כוונות זרות...
 
בהחלט, שתיהן היו קשובות ומעמיקות והעניקו מעצמם .

ולהגיד שהמניע הראשי לכל זה הוא כלכלי - זה פוגעני ומבזה בעיניי. זה כמו להשליך בפניהן את כל מה שנתנו לנו.
ושוב, דיברתי כאן בעיקר על נעמי כי היא זו שהעניקה לי אישית מדי מה ומתשומת הלב והקשב שלה מחוץ לגבולות הפורום, ובלי שאף אחד ידע מזה. כולל למצוא לי מטפלת. היא לא קיבלה על זה כלום ועשתה זאת רק מתוך אכפתיות כנה ורצון לעזור. אז אני מרגישה שאיני יכולה לעמוד מנגד כשמייחסים לה כל מיני כוונות זרות...
 
יש עוד גוונים - השאלה מה עיקר ומה משני או אפילו טפל .

וכאן אנחנו מאוד חלוקות. נסכים לא להסכים. אני לא יודעת כמה נכחת בפורום בשנה האחרונה והאם השתתפת תחת ניק אחר כלשהו. אני נוטה להאמין שלא ועל בסיס זה להציע שאילו היית מעיזה ליטול חלק במשחק - היית מקבלת פרספקטיבה אחרת, שלא ניתן לקבל מהיציע. ואז במקום ירוק עם מעט פסים לבנים, היית רואה לבן עם נגיעות של ירוק בשוליים.
שבת שלום.
 

Gali04

New member
מסכימה מגדלנה

בכל פעם, שאני רואה את שמך בפורום, השיר הלהיט הזה משנות ה80' מתנגן בראשי ועכשיו במהלך ההעלאה לכאן גם שמעתי אותו. מזמן לא יצא לי להאזין לו.
&nbsp
קחי לך כמעט 4 דקות של נוסטלגיה. האזנה נעימה


 

Gali04

New member
בוודאי שידעתי שאת מריה המגדלית


אומרים שמריה הייתה מתומכיו הגדולים ואשת סודו של ישו. יש הטוענים, שהייתה אף בת זוגו. היא זאת שהעבירה את תורתו לתלמידיו המאמינים. התורה מדברת על גאולת הנשמה מהגוף. כדי להגיע לגאולה על הנשמה להיפטר מהאחיזה של הבשר, מבורות, מכעס, וחשש למוות.
&nbsp
בחרת את הניק מתוך חיבור לברית החדשה?
 
חלקתי עליכן - בעיקר על גלי - סביב נקודה אחת, ומאוד ספציפית.

כפי שציינתי כבר, המחלוקת היא על הנקודה של מניעים למחוות ספציפיות של הפסיכולוגיות כלפי הגולשים, בניגוד למניעים הכוללים לכלל הפעילות בפורום. היא טענה שאחד השיקולים למענה עמוק וקשוב *לכל הודעה והודעה* היה השיקול התועלתני, שכביכול היה נוכח ברקע בעת החלטתן האם להרחיב ולעבות את התגובה לפונה מסויימת או לא. ואני חלוקה על כך וטוענת ש*בעת האינטרקציה איתנו* המניעים (המודעים ) שלהן חייבים להיות טהורים. מידת ההשקעה הרגשית הזאת לא היתה מושגת ע"י מניעים של רצון להגדיל את קהל הלקוחות...
 

Gali04

New member
השיקול הוא עסקי והתמורה היא אמיתית וכנה


לא סותר. גם בעבודתה נעמי או כל פסיכולוג או מטפל אחר נמצא שם משיקול עסקי פרופר (אף אדם לא מגיע לעבודה, כי הוא דואג לרווחתו של מעסיקו), זה לא אומר כשהיא יושבת עם מטופל היא לא מעניקה את כל מקצועיותה. בעבודתה היא מקבלת שכר עבור שירותיה.

כאן בפורום הדבר מאד דומה עד זהה. היא מצידה מספקת לנו שירותים מקצועיים ותפוז מצידו מעניק לה תמורה בעד האגרה. במשך שנה היא, למעשה, זוכה לפרסום לא מבוטל, צוברת ובונה חוג לקוחות לה ולמשרדה. ככל שהיא תהיה יותר משקיעה ומכילה, כך קהל הלקוחות יגדל. היא/משרדה רק צריכ/ה לשלם בעבור המקום. גם עניין זה בדיוק כמו בחיים הרגילים, ששוכרים משרד או חדר במשרד.

את נותנת משקל רב לעניין ההשקעה הקצרה והמוגבלת בזמן (שנה) ופחות מבחינה עד כמה הרווחים שצומחים מהשקעה זמנית זו הם עצומים ולאורך זמן. ההשקעה הינה שולית, לעומת הקריירה המקצועית של אותו מטפל אשר יכולה להשתנות מקצה לקצה.

במילים אחרות: עבור אותו מנהל, יש את החיים שלפני הניהול ויש את הימים שאחרי הניהול.
 

בילי79

New member
כמובן שזאת ציניות

בתגובתה של האנונימית יש לא מעט שיפוטיות בקשר למניעים של האחר, ובצורה מתוחכמת יותר התרסה כנגד האינטליגנציה - החל בהתייחסות לקוראים ה"תמימים", ובהמשך בהתייחס למניעים ה"ציניים" של המנהלות.
(לי זה מזכיר את הפיתוי דרך השאלות המתחכמות של הנחש - שרמז שבורא עולם חושש שתיפקחנה עיניהם. אבל איך הוא מפתה את האישה? אומר לה שאם היא תאכל היא לא תמות. וזה היה דבר נכון..)
מאוד קל לכתוב באיזה כינוי אנונימי ולגנות אנשים שעושים
מי שעושה - לעיתים גם טועה.
והיתה נכונות להודות בטעויות ובלמידה מצדן של המנהלות. מי שמצפה למושלם- ובכן, זו ציפיה שגם אם כרצון פנימי היא לגיטימית, אך אינה ריאלית.
שנית, איננו יכולים לצפות את העתיד. כמה אנשים מתגרשים אחרי שחשבו שמצאו את אהוב ליבם? כמה אנשים משנים מקצוע? כאן היה חוזה של שנה, והוא נגמר, והן היו כאן כל השנה ובכך התחייבותן הסתיימה.
כל השיקולים של המנהלות ושל תפוז- כולם יכולים לנחש, בעיקר מדובר על השלכות של הכותבים עצמם, כי מי שידע בוודאות את המניעים הן המנהלות והנהלת תפוז.
ומי שהתחיל בהשוואות של התגובות מזכיר לי אנשים שמשווים בין הילדים 'ההוא חכם יותר, השני גם חכם אבל פחות' - איזו יהירות! מחפשת להרגיש טוב על חשבון אחרים.
אחד הדברים הקלים ביותר כדי להרגיש יותר טוב מבלי לפעול, הוא להקטין את האחר
מדובר בזלזול בוטה באנשים שהשקיעו אם כי לטעמי חוסר הכבוד הוא של המזלזל בעצמו. ועל כן סביר בעיני שהוא יכתוב בכוכבית כפי שקרה.
את יודעת שחר, המילה שקר מורכבת מחיבור האותיות ק' ור' העוקבות והש' שאמורה להגיע אחריהן (מבחינה כרונולוגית) נמצאת במילה אבל בתחילתה, הסדר שונה.
מדוע השקרים מצליחים? מכיוון ששזורים בהן נקודות של אמת
זה לא הופך אותם לנכונים.
אם תשימי לב הכוכבית כתבה שלדעתה (מבלי לכתוב בענווה המתבקשת שמדובר בדעתה אלא כביכול בעובדה מבוססת) - יש קצת חטא כלפי האמת
היא כותבת דבר והיפוכו כדי ליצור פרובוקציות
ואת נכנסת למלכודת כשאת מגיבה אליה ברצינות
מזכיר לי את אחת הפרידות האחרונות מהמטפלת שכל הפגישה מזלזלת בי סותרת אותי ועושה את כל הדברים שהיא יודעת שלא אהובים עלי
ואחר כן צועקת עלי "עופי מפה!" גם כשאמרתי שאני הולכת
למה אני מזכירה זאת? העזיבה שלי הייתה למרות שהיא ביקשה שאשאר לסיים את השלוש שעות שלנו... ואני אחרי שעה וחצי רציתי שנסיים. זו היתה פגישה שההתעללות הנפשית שלה בי הגיעה לשיאים שטרם הגיעו- ואין לך שחר מה לקנא בפגישה הארוכה יותר.
היא נורא רצתה לעבוד איתי. פיתתה אותי להנחות כשרציתי לעזוב, עשתה לי מניפולציות פסיכולוגיות - מזכיר לי מה שעושים לתגובות שלך
אם היית שואלת אותי שחר - לפעמים מוטב לא להגיב שמרי על הזמן שלך וגם על הכבוד שלך. לפעמים כשאדם מזלזל אני לא מגיבה לא מכיוון שאין לי מה לומר, אלא כי לא נעים לי הדיאלוג.
 
תוכנות=תובנות, חייבת להגיע =חייבת לנעמי, שהיתה=שהתווה

שמעתי השקיעה כי היום = שנעמי השקיעה בי המון


בערך שהוא= בערך שבוע
 
למעלה