בנות יקרות, הוראות חדשות לגליל חדש

בנות יקרות, הוראות חדשות לגליל חדש

בנות יקרות, הוראות חדשות לגליל חדש - דוגמת "קליעת סל" והכוונה כמובן לקליעת סלים weave basket ולא לקליעת סלים השייכים לכדורסל... ההוראות המקוריות נמצאות באתר polymer clay central בכתובת: http://www.polymerclaycentral.c com/bwcane_1.html והיום ניסיתי אותו להנאתי, לא מסובך בכלל, ממש נחמד.... זה בטח ייקח לי זמן כי אני כותבת גם הסברים אז להתראות בסוף... לוקחים 3 צבעים (4 פסים מכל צבע) ועוד פס שחור להוספה בצד של ה"כהים". יוצרים מכל צבע משולשים עד שישלימו לנו מלבן. שימו לב שאתן לא חורגות מרוחב מכונת הפסטה שלכן.
 
2

מעבירים במכונת פסטה כמה פעמים במספר 1 ואז עוברים ממספר 1 למספר 4 ומעבירים 15-20 פעם. ההעברה במכונת הפסטה היא העברה וקיפול לחצי כמו שתמיד עושים מעברי צבעים...
 
5

מסובבים ב-90 מעלות ומכניסים למכונת הפסטה, לא לשכוח להחזיר למספר 1 (עבה). אין חשיבות אם הבהיר או הכהה קודם. להעביר על מספר 1, 3 ובסוף 4.
 
7

מתחילים לקפל בקיפול "אקורדיון" את הרצועה הארוכה שיש לנו. קיפול אקורדיון דומה מאוד למניפות שעשינו פעם כשהיינו ילדות.
 
10

מתחילים בעבודת הצימצום, צריך להגיע למלבן באורך של 30 ס"מ נקי (כלומר אחרי כל ניקויי הצדדים צריך להישאר לנו 30 ס"מ)
 
13

ממלאים את הצדדים בשחור (מצטערת על התמונה המטושטשת) אל תדאגו לגבי הרווחים שבין המלבנים עצמם, הם מצטמצמים בהמשך...
 
12

מסדרים לפי המופיע בתמונה. מכינים יריעה של שחור במספר 1 במכונת הפסטה (כתוב בהוראות באתר שמספר 3 עבה מספיק, לי זה לא היה מספיק ולכן עשיתי מספר 1)
 
14

מתחילים ללחוץ בעדינות בכל צד, הופכים ולוחצים, הופכים ולוחצים עד שכל הרווחים מצטמצמים. ואז מתחילים לצמצם את הגליל המרובע שלנו כרגיל.
 
15 אחרון

אחרון ודי, התמונה הסופית... אם יש שאלות אפשר להציץ בהוראות באנגלית או לשאול אותי... שיהיה בהצלחה!
 

smady a

New member
איריס תודה על הצילומים. גליל מקסיםם

ממש יפהההההה
 
למעלה