הייתה אתמול הופעה מדהימה!!

yaronbarb

New member
הייתה אתמול הופעה מדהימה!!

EGGROLL - היו ענקיים אבל הקהל היה יותר- היה חם וקופצני וכייף. ההופעה הבאה והיחידה המתוכננת לבינתיים - ירושלים. אני מקווה שעוד קהל איכותי ומתעניין כמו אתמול יגיע גם לירושלים. בקרוב התמונות
 
שאלה לאיש ושמו ירון

תגיד - אם אגרול מפסיקים עם הקאוורים, איך בדיוק הקהל יסתגל לשינוי הזה? יש הרי הבדל עצום בין קאוורים שכל ילד מכיר, ובין חומר מקורי שאף אחד לא ממש יודע איך לאכול אותו בהופעה.... בקיצור - למה אתם יורים לעצמכם ברגל ככה?
 

Boo9ie

New member
ממ..תסריט אפשרי .

"היי, רעיה, אני מכירה אותך, בערך, מפורום רוק מתקדם, בתפוז ובנענע." "-שלום." "אז נעים להכיר, תהני בהופעה, ונראה את התמונות* שלך אח"כ" "גם אותך, ילדה זרה, ללא ספק אהנה." אז קבענו, בהופעה הבאה?
*אז אורי שוב יתלונן, ואת תטעני שאת אמנית, תהנו.
 

jester789

New member
אין בעיה ילדה זרה!

אני אשמח שתגידי שלום! ואני גם לא אטען שאני אמנית, כפי שלא טענתי זאת כאן מעולם, ואורי.... אם לא הוא, אז מה היינו עושים?!
 

emmily plays

New member
אני הייתי

הייתה הופעה ממש טובה. אפילו אני (שלרקוד בשבילי זה רק להזיז את הראש) קמתי ורקדתי קצת. או שזה קשור לאלכוהול.. לא אדע. anyway היה טוב מאוד רק שבחלק מהזמן שמתי לב שהתופים היו חזקים מידי בבאלנס על חשבון הקלידים והגיטרות. חוץ מזה היה באמת טוב, מלא אנרגיות.
 

tz6

New member
מוזר לי לשמוע את זה בא ממך...

אני לא ירון, אבל אני חושב שאולי הם רוצים להתקדם מבחינה יצירתית.. או לבטא את עצמם יותר, או אולי הם רוצים שיותר יתיחסו אליהם ברצינות (אני לא חושב שיש להם כזו בעיה :), אבל בכל זאת... להקה שמבוססת על קאוורים...? מישהו אמר Magical Mystery Tour?) בקיצור, זה מעבר די הגיוני ללהקה בשלה ומפותחת, ומפליא אותי שדווקא אתה מתייחס ככה ל'איך הקהל יתייחס לזה'. אני לא מזלזל בכלל בחשיבות של יחס הקהל, אבל לא חשבתי שאתה תגיד משהו כזה...:) ____________________________________________________________________ (כל זאת בלי להתיימר לדעת עליך משהו, או להבין מה אתה חושב או לשפוט אותך)
 
בוא נגיד ככה

אגרול עושים קאוורים נפלאים, והקהל מאוד נהנה. החומר המקורי שלהם, כפי שנחשף עד עתה, לא מגיע לאותה רמה. למה שהקהל "יאכל" חומר פחות טוב ממה ש"אכל" עד היום? בשביל להגיע לרמה של ג'נסיס צריך להשקיע כמה שנות עבודה. לא נראה לי שהסיפור הזה יסתיים טוב, ולכן השאלה מופנית לירון.
 
בסקר שנעשה ב 5.9.03, בזה הפורום

רוב של כמעט 40 אחוזים מחברי הפורום הצביעו ש"לא חשוב איך, חשוב כמה - שיעשו חומר מקורי, ואם רוצים לפנק קצת קהל שלא מכיר את החומר שלהם ורוצה לשמוע משהו מוכר, אפשר לגוון עם כמה גרסאות כיסוי במהלך המופע ובהדרנים. כנ"ל אם אין להם עדיין מספיק חומר להופעה מלאה. אבל השאיפה צריכה להיות לעשות חומר מקורי." הקהל טוען, לפחות, שהוא מעוניין בחומר מקורי. להקה לא יכולה להתקדם לשום מקום מעבר להופעות כשמדובר בקאברים. הם לא יכולים להוציא אלבומי קאברים, זה סרק מוחלט. אגרול יאלצו פשוט, כמו כל להקה, להופיע עם החומר המקורי שלהם, ולהעלות הקלטות לרשת, עד שהקהל ילמד להכיר ולאהוב אותו, והם אכן עשו זאת בהופעות האחרונות שלהם. באשר לטענה שזה לא מגיע לאותה רמה, זאת דעתך בלבד. אני חושב שהחומר המקורי של אגרול הוא מצוין, ואני מחכה להופעה של חומר מקורי בלבד שלהם מאז ששמעתי את China וOut of the dark לפני שנתיים בהופעה.
 
הסקר הזה בכלל לא משקף

הסקר של הפורום לא משקף דבר, שכן הוא כולל רק שבריר מתוך הקהל של אגרול. רוב הקהל של אגרול בא לראות את הקאוורים, ואת זה אפשר לראות היטב בכל ההופעות: ההיסטריה היא סביב הקאוורים. זה ברור שהלהקה רוצה להוציא אלבום עם חומר מקורי - ועדיין יש בעיה כי הקהל בא בשביל הקאוורים. מי שמתעלם מן הבעייתיות בנושא הזה, טומן ראשו בחול או מעמיד פנים שהוא לא רוצה לשמוע את קרימזון או ג'נסיס על במה. נחיה ונראה - אני פסימי כרגע, אבל נראה מה ירון יגיד.
 
אתה תמיד פסימי

אני חושב שירון ברבי, בתור מפיק, די הוכיח את עצמו עד כה. אגרול הפכו למותג, וכרגע ההופעות שלהם מתחלקות חצי שירים מקוריים, וחצי קאברים. חלק נכבד מהקהל שר את כל המילים של Out of the dark ביחד עם ליאור סקר, כך שלא הכי נכון להגיד שהקהל לא מכיר את השירים. כמו כן, ממה שהבנתי, גם בהופעות של חומר מקורי בעיקר יהיו מספר קאברים, שכבר נחשבים לחלק מהרפרטואר האישי של הלהקה. הבעייתיות קיימת, אבל מה אתה מציע? שהם יעשו קאברים לעד? הקהל הסתגל לביטלס שהפסיקו להופיע, והסתגל לרדיוהד שעשו הסבה מרוק לאלקטרוני, ויש עוד מספיק דוגמאות, גם אם הן מעטות באופן יחסי. במקום לראות את הבעייתיות, אתה צריך לראות את החיובי כאן - לאגרול יש קלפים פותחים שרוב להקות החומר המקורי לא נהנות מהם - קהל נרחב, שמכיר אותם ומעריץ אותם. מאות על גבי מאות. אני, דווקא, די אופטימי.
 
אני לא תמיד פסימי

אם אגרול מתכוונים באמת לעשות מופע שישלב בין קאוורים לחומר מקורי, חצי-חצי, אז זה כבר סיפור אחר. אבל מה שהשמועות אומרות - זה שהלהקה מפסיקה לעשות קאוורים לגמרי. דווקא בגלל שהקהל התרגל לקאוורים, מופע נטול קאוורים יהיה בעייתי. אני לא חושב שיש פתרון קל לסיפור הזה - או שהקאוורים נשארים בתוכנית האמנותית, או שהחומר המקורי צריך להיות ממש ממש ממש ממש טוב.
 
מתי היית לאחרונה בהופעה של אגרול?

חצי חצי זה בדיוק מה שהם עשו בהופעות האחרונות. היו 14 שירים, ומתוכם שבעה שירים מקוריים. הקאברים, כאמור, לעולם לא יעלמו לחלוטין מהרפרטואר. החומר המקורי באמת צריך להיות ממש טוב, אבל זאת כבר הבעיה שלהם. אם החומר יהיה טוב והקהל יאהב, יהיה נפלא. אם הקהל לא יאהב, אז הלהקה כנראה תדהה, או שתשנה כיוון, או שתתפרק. לך תדע. אתה חושש שלא תהיה יותר להקה שתבצע קאברים? זאת הבעיה?
 
אתה מתבלבל

זה סיבוב ההופעות האחרון במסגרת ה"קאוורים". הלהקה משנה כיוון! מה שהיה הוא לא מה שיהיה. אני מדבר על העתיד, לא על העבר. Wake up and smell the humus
 
מהומה רבה על לא דבר

תסביר לי איפה בדיוק ראית בכלל שהם מפסיקים לעשות חומר מקורי. תראה, מניסיון אני יכול להגיד לך שהמעבר מקאברים לחומר מקורי הוא קשה, ומצמצם לך את הקהל בהרבה. אבל מצד שני, אנחנו לא עשינו את כמות ההופעות של אגרול, וגם לא הבאנו את כמות הקהל שלהם, כך שהנסיבות שונות לחלוטין.
 
למעלה