שאלה בקשר לשדים

sillnce

New member
שאלה בקשר לשדים

אם מגלים שיש שידים בבית אז מה עושים לגרש אותםם? ולמה הם רודפים בתים תסבירו לי קצת על זה ועל השדים..... זה נכון שהם מחפשים רק להזיק לאנשים ולהרוס להם תחיים???
 

sillnce

New member
עוד משהו קטן

אה וזה נכון שהם פוחדים השם ישו אני יהודי אבל אני לא יודע על זה כל כך
 

The Warrior

New member
שדים

שדים הינם רוחות שהיו במקור מלאכים, ובגלל מה שקרה הם נפלו והפכו לשדים. עד כאן הרקע ל"מה זה שד". אותם שדים עכשיו מחפשים מקום לגור בו וזה יכול להיות בית או גוף של אדם ו/או גם חיה. הם לא מפחדים מהשם ישו, אבל בשמו אתה יכול להשתמש בכדי לצוות עליהם לצאת מהבית או מגופך (ויש! יש בכל אחד). כיון שנגעת בנושא, יכול להיות שיש לך באמת ענין בלצוות עליהם לצאת מהיכן שהם, ו/או אפילו הכח מאלהים להחזירם למצבם הראשוני, כלומר להפוך אותם למלאכים מחדש. זו עבודה שזקוקים לה, בכדי לטהר את הפלנטה שלנו.
 

DeityLost

New member
בפעם הבאה אל תבקשי סליחה

ואל תעליבי. ~מצטער שאני נעלב בשמו של הלוחם~
 

DeityLost

New member
ברוכים השבים

ממש נחמד לשמוע ממך שוב
 
סלח לי מאוד מר לוחם

אבל האם במטותא ממך תוכל לפרט את הרקע הנרחב שיש לך בשדים, מלאכים, וכל הגישפט? דבריך אינם מדוייקים בלשון המעטה. ואם כן, אשמח לדעת על פי איזו דורטרינה.
 

The Warrior

New member
ע"פ נסיון..

אין לי כח כבר לפרט. אתה לא חייב לקבל את הדברים. אך אני יודע לזהות שדים, לגרש אותם ומה שרשמתי למעלה. זה לא כבוד לי אלא זכות, והבטחתי לאלהים לעזור לכל מי שפונה בענין הזה.
 
אם אתה אומר...

חבל שאינך מוכן לפרט קצת יותר. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה. ואם אצטרך עזרה - אוכל לפנות אליך?
 
טעות טעות

לפי ההלכה והקבלה שדים הם בני אדם שלא נגמרה מלאכתם לפני שבת בין השמשות.וכל עניין השדים הוא ארוך ולא על רגל אחת.ומלכם הוא אשמדאי ומלכתם לילית.
 
למעלה