סיינפלד: פרטים ראשונים וסקר

סיינפלד: פרטים ראשונים וסקר

TVShowsOnDVD.com פירסם פרטים ראשונים על עונות 1 ו-2:
Seinfeld - Seasons 1 & 2 will be out on DVD in November (18 episodes, 4 discs, $49.95 SRP). On the exact same day you'll be able to buy Seinfeld - Season 3 (22 episodes, 4 discs, $49.95 SRP). And both boxsets will be combined together into a gift set packaged with one (1) of the gifts, probably chosen from those pictured above ($129.95 SRP). We don't have exact release dates yet, but we're watching for them Each release will be packaged in individual "thinpak" slim cases for each disc, within an outer slipcase of either plastic or board (probably chosen from the designs pictured above). Extras will include participation from all four major cast members, plus Larry David and others. The video is being remastered in high definition. And the studio is treating this like a major motion picture's home video debut, with world-wide release, major publicity events, and more. I think it will be hard for fans to find anything to be disappointed with on these releases!​
בנוסף, יש סקר בו תוכלו להשפיע על עיצוב המארז והמתנה שתבוא בגרסת המתנה.
 

Soak

New member
HOLY F**K |ריר| יש!!!!!

עכשיו נותר רק לברר לגבי הגירסה הישראלית. אם יהיה אפילו שבריר של פירור הבדל אני קונה זון 1.
 

joe blow

New member
השתתפתי בסקר שלהם והעטיפות ממש

מכוערות. חלק מהמתנות הפוטנציאליות ממש מדליקות.
 

amhay

New member
אשכרה מזיל ריר....אלוהים...

אי אפשר לחכות....יש מצב לתרגום?
 

רומן ט

New member
נצל"ש: ביקורת על באפי עונה 6

יש ב-dvdfile. מה שמעניין זה ההשוואה לזון 2, אז ככה: הקופסא מלאה ספוילרים (העטיפה זה עוד כלום לעומת מה שיש בפנים.. מי שלא ראה את עונה 6 שיעצום עיניים כשהוא מוציא את הדיסקים!) אין previously on. איסטר אג אחד הלך לאיבוד. הקומנטרי של ג'וס מקוצץ. ואיכות התמונה דפוקה (אני יכול לאשר שפוקס פישלו בגדול בפרק המיוזיקל). לפחות אין PAL Speedup.
 

UberFreak

New member
כל עונות BUFFY במבצע עכשיו

ב-AMAZON UK 62% הנחה! כולל משלוח, המחיר כמעט זהה להוצאות איזור-1. הרגע הזמנתי את עונה 6. אם מישהו רוצה לקנות ממני את ההוצאה של איזור-1 (חדשה בניילון) שישלח מסר.
 

רומן ט

New member
שאלה מעניינת...

מה עדיף? איכות וידאו על הפנים? או קולות צפצפנים מזעזעים? (אני מדבר על המיוזיקל כמובן. שמעתי אותו ב-PAL והוא נשמע ממש רע לדעתי) למה, הו למה אין הוצאה מושלמת?
 

UberFreak

New member
שאלה קשה

במקרה הזה אני הולך על איכות. אם אני אתעקש לשמוע את הפרק במהירות הנכונה שלו יש לי את ה- Emmy Screener שחולק בזמנו (ולפי הביקורת ב-DVDFILE אני מעריך שהאיכות שלהם זהה, אולי אפילו אותו המאסטר בדיוק). פשוט מעצבן שצריך להתפשר
 

רומן ט

New member
המממ... עשיתי עכשיו השוואה

של פרק 6X03 - After Life בין ה-DVD בזון 1 לבין זון 2 במסך רחב וב-PAL (גירסת DIVX שהורדה לצורך ההשוואה בלבד כמובן!
). זה פרק חשוב מאוד שנותן את הטון לכל העונה בעצם. בדקתי את הפריימינג, ופשוט אי אפשר לטעות - ה-FS נראה טוב עשרות מונים. ה-WS נראה סתמי, עם מידע מיותר מהצדדים. ה-FS מדויק, קצת קלאוסטרופבי כשצריך, ויש כל כך הרבה דוגמאות בפרק הזה שמראות עד כמה ה-FS עדיף. השוויתי גם את פרק המיוזיקל (שוב) ואחרי ששומעים אותו כמו שצריך, פשוט אי אפשר לשמוע ב-PAL Speedup, הכל נשמע צפצפני, מזויף, ומהיר מדי. הקול של SMG נשמע כאילו היא שאפה בלון הליום, ולמרבה ההפתעה דוקא הקול של אליסון האניגן משתפר..
מצד שני, איכות התמונה בזון 2 באמת הרבה יותר טובה (ואני מדבר על DIVX שגם הוא לא אנמורפי). מבאס מבאס. אבל אני נשאר עם זון 1 בינתיים.
 

רומן ט

New member
אם תקרא את הביקורת, תראה שהקומנטרי

נערך מחדש, כך שהוא לא נשמע מקוצץ, אבל בהשוואה למה שיש בזון 2 אפשר לשמוע שכן.
 

רומן ט

New member
מה שאני לא מצליח להבין, זה שהוא

obviously ישב מול הפרק השלם כולל ה-previously on כשהוא עשה את הקומנטרי.. אז למה הורידו את זה ב-DVD? ולמה לא אכפת לו?
 

רומן ט

New member
אולי כי לא עשינו השוואה...

האמת הצצתי עכשיו בביקורות של dvdfile לעונה 4, וכן מוזכר שם שהקומנטרי מקוצצים.. אז לפחות היתה תוספת של קומנטרי בזון1... האמת מתחיל לדגדג לי באצבעות לקנות גם זון 2 עכשיו שזה במבצע.. אם זה לא היה PAL עוד הייתי באמת עושה את זה וקונה.. מישהו יודע משהו על איזו הוצאה מתוכננת בקוריאה?
 

lamour

New member
אומנם אני 5 יחידות אנגלית

אבל בכל זאת, 50 דולר כל עונה ומארז מתנה ב129?! WTF???
 

רומן ט

New member
הגיע הזמן להזכר בהבנת הנקרא

עונות 1 & 2 עולות $50 ביחד (עונה 1 קצרצרה במיוחד) - לא בנפרד. אז 50+50=100. מארז מתנה=$130.
 
למעלה