שאלה קטנה למבינות שבינינו

תמרוש36

New member
האמת שלא הבנתי

אם אתה לא מרגיש שאתה אישה ולא מתכוון לחיות כאישה
למה פשוט לא להפסיק אם ההורמונים כל עוד זה מועיל
תנסה להפסיק לתקופה ממושכת מאמינה שהחשק יחזור
 
מצחיקה אני רק בן 30

אהה... זה תהליך לא פשוט ,
אבל יש מישהי שהתחילה לקחת בצורה רצינית ופתאום שקורים דברים היא ממשיכה לקחת על אוט וכאלו אין כלום רגשית?
 
שאלה קטנה למבינות שבינינו

אני לא מצליח להבין כמה דברים ,לפני כמה חודשים התחלתי שוב לקחת הורמונים,ומשהו מאז השתנה ברצון להיות אשה זה משהו שקרה שלמשהי?
עוד שאלה ,ההורמונים הורידו לי את החשק הקטן המיני שהיה לי יש דרך להחזיר אותו?
אני רוצה לציין שחשבתי להפסיק אבל זה לא כל כך מצליח ניהיה לי סוג של אובססיה להורמונים גם שאני לא מרגיש דבר.
אגב אני נשוי ומנסה לחיות חיים נורמלים עד כמה שאפשר לכן חוסר חשק מאוד מטריד ופוגע.
אני לוקח 6 מג ואנדרוקור 50 לסרוגין ולמרות שיש התקשות של האיבר אין לי חשק לכלום
תודה לכולם
 

DAWN CROSS

New member
בניית זהות נשית

שלום, ראשית שמתי לב שאתה פונה אל עצמך בזכר ולא בנקבה, לפי ידיעתי צריך אישור מבעל סמכות בבריאות הנפש (כגון פסיכיאטר) על מנת לקבל מרשם להורמונים (כך לפחות נהוג אצל כל האנדוקרינולוגים ששמעתי עליהם), כלומר שכנעת מישהו שאתה בעצם אישה ועל סמך כך התחלת לקבל טיפול הורמונלי ויחד עם זאת אתה פונה אל עצמך בזכר (ועוד בפורום שבטח יודע לקבל), זה משהו שאני לא ממש מבינה, אתה אישה או גבר ?
אם אתה אישה (טרנסג'נדרית) אז הטיפול ההורמונלי הוא בהחלט הדרך המקובלת על מנת לייצר את התהליך ולפחות כל הנשים הטרנסג'נדריות שאני פגשתי, מבחינתן מימוש הזהות הנשית שלהן היה מעל הכל וכולן היו מוכנות לשלם כל מחיר על מנת לממש את זה. אבל מסתבר שאתה לא.... (אני למשל התגרשתי, עזבתי את הבית, עברתי לעיר אחרת, וכל זה ביחד עם העובדה שיש לי 3 ילדים) .
אז אני מחפשת את הזהות הנשית שלך בתוך השאלה, ולא מוצאת, גם אמרת שאתה לא מרגיש דבר, אבל ממשיך בגלל אובססיה להורמונים ? , יקירי, זה טפשי ובנוסף משהו אצלך לא סגור, כי אתה מקבל כמות היסטרית של הורמונים וחוסמים (הרבה מעל המקובל היום בטיפולי HRT ) ולא טרחת אפילו לקרוא על תופעות הלוואי של החומרים האלה ? חוסר חשק מיני זו אחת התופעות הידועות הברורות והמיידיות של אנדרוקור, אני אחרי 10 מ"ג איבדתי לחלוטין את החשק המיני, ואתה מקבל 50 ? (זה מספיק גם בשביל שהשכנים שלך יאבדו את החשק המיני, הזוי), הורמונים זה לא סוכריות !, אם אתה לא מוכן לשלם כל מחיר כדי לממש את האישה שבך, ואתה לא מוכן לשקול גירושין מאשתך (שכנראה לא תומכת) ושאתה עדיין משתוקק לאיבר מין גברי מתפקד....
יקירי, זרוק את ההורמונים ותחזור לחייך ה "נורמלים" אתה לא אישה !!!.
 
למעלה