זהירות
. תוכן גרפי מין & אלימות.

איימי34

New member
סליחה, אבל דווקא "בנות" כמוך משפילות אותנו ואת הדימוי שלנו!
אני נורא מצטערת ואפילו מתעצבנת אם לא רותחת לקרוא את כל הטראש הזה
שכתבת שממנו משתמע שה'קוקסינליות/טרנסיות' הן נחותות, מושפלות, חסרות ערך, מוחפצות, לא שוות לעומת ה ''זכר הסטרייט הנורמלי והנעלה" (פחחח בתחת שלי!)
כשאני קוראת את הדברים הללו, אני מרגישה כעס ודיכאון עצום, כאילו, כל מה שהשגנו עד כה בלהשתדל לעורר מודעות ולהעלות את הדימוי החיובי של נשים טרנסג'נדריות, הכל הולך לעזאזל בגלל כאלו שחיות בבושה מעצמן, שמרגישות כסמרטוט ריצפה ושכל העניין הזה הוא אצלן חלטורה לשם ריגוש מיני.
טרנסיות רבות משקיעות בחירוק שיניים בתהליך הקשה, בדימוי העצמי שלהן מול החברה, נאבקות על הכרה ויחס הולם ושווה שמגיע לנו בזכות ולא בחסד!! ואז בא/ה מישהי/ו כמוך ו... מורידה אותנו לתחתיות. ל א, אני לא מעיזה לחשוב ולא אחשוב ש'גבר סטרייט' הוא "נורמלי" ו"נעלה" ממני!, או שנשים סיסג'נדריות סטרייטיות הן טובות ממני!! לא! סליחה. לא מתנצלת. ואני רק מרגישה רחמים עם שילוב של בושה כשאני קוראת את מה שכתבת, זה כבר עניין לבריאות הנפש. ואני חושבת שאם יש פה טרנסיות שלא יסכימו איתי, אז כנראה שהן גם חשות נחותות ואוהבות להיות מושפלות.
מעבר לזה מאחלת לך לצאת מהמצב הבלתי נסבל, להפסיק להתחבא ולא להרגיש סמרטוטה ולהתחיל לחיות ולהיות מאושרת
 

איימי34

New member
תודה על התגובה מאמי אבל...


אני האחרונה שאהיה אלימה כלפי אחיותיי או בכלל. אני לא מבינה למה עליה ללכת להשפיל את עצמה במקומות הללו ועם הטיפוסים המסוכנים הללו. אני עצמי ספגתי אלימות מכאלה וגם מטרנסיות ומתלבשות בסיטואציות מסוימות וזה נמאס לי.
להיפך, אני רוצה ומקווה שהיא תתרומם לדימוי חיובי יותר לגבי עצמה ותתחזק. אנו לא סמרטוטות של גברים ולא של אף אחד!! צריכה להיות אחווה טרנסית
 

hatzilonit

Member
מנהל
להבנתי, מדובר בתאור של פנטזיות אישיות וחוויה פרטית.
הכתיבה קצת מבלבלת, אבל אין פה הכללות לגבי כל הטרנסיות.
זה תאור של מה ש- koral אוהבת, זה מה שעושה לה טוב.

להגיד שזאת לא "כוס התה" שלך? לגיטימי.
אבל מי ומאיזה תוקף יכולה לשפוט האם יש פה בעיה של בריאות נפש? זה לא עיניינינו.
לעשות שיימיניג לפנטזיות (או המימוש) של אנשימות אחרימות? ממש לא לעניין.
 

hatzilonit

Member
מנהל
התלבטתי ארוכות האם להשאיר את ההודעה או לא.

מבקשת להבא לשים אזהרה בכותרת שמדובר בתוכן ל-"מבוגרים בלבד"
ולהמנע מכל מה שיכול להשתמע כשידול (אחרימות) לעיסוק בזנות.
 

איימי34

New member
היא תורמת לדימוי השלילי של כולנו. חשוב להבין

היא ושכמותה, לא תקפתי אותה, מישהו..גבר מצוי פה התנפל עלי מאינטרסים מיניים אישיים כנראה... אבל תביני/ו, זה לא מוסיף לנו ולכל טרנסית כבוד או דימוי חיובי. שרק תהיה בריאה, אבל חובה להגיב. אף אחת לא צריכה אותה בשביל להיות משודלת לזנות..אבל בצורה כזו...תחשבו לבד
 
למעלה