אני מבקש עזרה

in stress

New member
אני מבקש עזרה

בזמן האחרון,אני מאוד אובססיבי לגבי סירוס עצמי,הדבר מלווה בהמון חרדות ותסכול ,אני אמנם לא מתכוון לשנות את המין,אבל אני מתעב את הטסטוסטרון בגוף שלי תמיד תיעבתי אותו,ואני רוצה להיפטר ממנו אחת ולתמיד,אני מרגיש שהטסטוסטרון הורס לי את הגוף,אני מפחד שאולי יום אחד אני אתקרח ,אני שונא את השיערות שכל החיים צומחות בגוף,על הגב הכתפיים,ובכל מיני אזורים אחרים,אני שונא את היצר המיני ,הוא מפריע לי לעשות דברים יותר חשובים,אני מתעב את האובר גבריות,ברור לי שיש דברים שלעולם לא אוכל לשנות,כמו הקול העמוק שלי,והזקן(למרות שהוא יצמח יותר לאט) אבל אני יכול למנוע נזק עצום בהמשך,מבחינתי היתרונות עולים בהרבה על החסרונות,ולא אכפת לי שיש סכנה לצפיפות העצמות,אם זה היה תלוי בי הייתי משלם למנתח שיסיר לי את האשכיים ומסיר סלע ענקית מהלב שלי(זה הפתרון הכי טוב לדעתי),אבל לצערי אף אחד לא יסכים לאשר לי ניתוח כזה,האופציה היחידה שנותרה היא תרופות לדיכוי טסטוסטרון,מה אני יכול לעשות כדי להשיג אותם?בבקשה תעזרו לי.
 

hatzilonit

Member
מנהל
האם אי-פעם דיברת על הנושא עם רופא כלשהו?

האם קיבלת כבר סרוב מרופא לעשות את הניתוח?
או שאתה רק משער שיסרבו לך?

לא בטוח שיהיה קל יותר לקבל מרשם לחוסמי טסטוסטרון מרופא אנדוקרינולוג.
האם אתה מוכן להוצאה הכספית שבה זה כרוך?

( קראתי את השרשור שפתחת בפורום פמיניזם וגם מה שכתבת לגבי תפיסות מגדר שלך.
אני לא נכנסת לדיון בעד\נגד ניתוח.
אני מקווה שאתה לא טרול ומבזבז את זמננו לריק.)
 

in stress

New member
אני לא טרול!!!!

אני באמת צריך עזרה!אבל באמת "תודה רבה" שזה מה שמצאת להגיד במקום לעזור לי באמת.
 

in stress

New member
ולא ,אף פעם לא פניתי לרופא

יש לי עבר של בעיות דימוי גוף(bdd) ותמיד שנאתי דברים שמקושרים במידה כזו או אחרת לגבריות,אבל אף פעם לא רציתי לעשות ניתוח לשינוי מין ואני עדין לא רוצה,אבל אני בטוח ב100% שאני רוצה לעבור סירוס,פשוט לא יודע איך לבקש,וגם אני מפחד שהמשפחה שלי תדע מזה,הם לא ממש אנשים פתוחים,וגם אם הם היו הכי פתוחים וליברלים בעולם,אני משוכנע שהם עדין היו מזועזעים.
 

hatzilonit

Member
מנהל
אוקיי
, אז ככה

לגבי החשש שלך שהמשפחה תגלה:
מעבר לבת-זוג, אין סיבה שמישהו ידע מה עשית, בין אם מדובר בניתוח או בהורמונים (אני מניחה שההורים שלך הם לא נודיסטים וגם לא בודקים באופן קבוע את ספירת הזרע שלך...).
אז אם תחליט לא לדבר על זה - לא ידעו.
נדמה לי שכתבת שאתה לא גר איתם, אז גם אם אכן תעבור ניתוח ותהיה תקופת החלמה - יש לך איפה להיות.

באופן כללי - כריתה או הורמונים:
אם ברמה פיזית עצם הנוכחות של האשכים שלך לא מפריע לך, האופציה של הורמונים נשמעת לי כעדיפה. גם כתהליך פחות פולשני וגם כמשהו שתמיד יהיה בשליטה שלך.

למה שלא תקבע תור לאנדוקרינולוג ותדבר איתו?
אם יסתבר שצריך אישורים נוספים או אם הוא יפנה אותך לרופא פרטי, תדע איך להתקדם.
 

hatzilonit

Member
מנהל
מקווה שנוכל לעזור.

המחויבות הראשונה שלי היא להגן על חברי הפורום ואתה יודע בעצמך שהדברים שאתה כותב הם לא שגרתיים.
מאחר ואין לי דרך באמת לוודא מה כוונותיך, כל מה שאפשר לעשות זה לשאול ולסמוך על התשובה
 

in stress

New member
נפתח דף חדש


כן אני אכן גר לבד למזלי,וגם נמצא במעקב פסיכולוגי/פסיכיאטרי,זה אמנם נכון שנוכחות האשכיים פחות מפריעים לי,אבל אני בכל זאת מעדיף להסיר אותם מאשר לקחת טיפול הורמונלי,כי אני מעדיף שזה יהיה לצמיתות,אני לא אוהב את המחשבה שאני תלוי בתרופות,מעבר לעובדה שאני יכול לחסוך את ההוצאות הכספיות הנלוות אז זה הרבה יותר עדיף,וגם כי אני פחות רוצה להחשף,אם אני לוקח טיפול הורמונלים צריך כל פעם אישורים וביקור אצל הרוקחים,ואני מעדיף שלא ידעו על זה.
אני רק לא יודע מה עדיף ,לדבר קודם עם הפסיכולוג כדי לבקש המלצה,או ללכת ישר לאנדקריולוג,יש לי חששות כבדים שלא יאשרו לי,מפני שלא מדובר בניתוח לשינוי מין,וסיבה נוספת היא שלמרות שהבעיה שלי האמיתית במקור היתה bdd (הפרעת דימוי גוף דיסמורפית) במרפאה האחרונה שבה התאשפזתי שינו את האבחנה שלי לסכיזופרניה,למרות שאני משוכנע שאני לא סכיזופרן אלא bdd פשוט ההחמרה במצבי הנפשי הובילו אותי בסופו של דבר להתפרצות פסיכוטית.
 

hatzilonit

Member
מנהל
אם יש\הייתה אבחנה של BDD

יכול להיות שהקופה כן תשתתף בהוצאות של ניתוח, אבל זה יהיה סיפור לא פשוט מבחינת ניירת\זמן\פניות לגורמים שונים בקופה.

האם ניתוח במימון עצמי הוא אפשרות מבחינתך?
 

in stress

New member
כן בהחלט

אין לי בעיה לממן,מה שחשוב לי זה רק שיאשרו לי,כי אני הכי סובל במצב הנוכחי,המצב הנוכחי שבו אני יודע שיש לי את ההורמון הטסטוסטרון בגוף הוא הכי מטריד אותי.
 

in stress

New member
כמובן שאם אין לי את הסכום הכספי הנדרש אז אני בעיה

אבל כל עוד אני יכול לגייס את הכסף,לא אכפת לי שזה יהיה טיפול יקר, הבריאות הנפשית שלי פי מיליארד יותר חשובה לי מהכסף .והבריאות הנפשית שלי תושג לאחר חיסול הטסטוסטרון.
 

gili1990

New member
היי לך

היי לך
כדי לקבל מרשם להורמונים תצטרך ללכת לפסיכיאטר ולבקש ממנו אישור להורמונים ולטעון שאתה מעוניין בשינוי מין, אחרת לא נראה לי שיאשרו לך.
אני מבינה שאיכפת לך מהמשפחה, אבל באמת עד כדי כך איכפת לך מהרוקחים ? ומה הם חושבים ? האמת זה מעניין תתחת חח מה הם חושבים.
 
למעלה