אני לאחרונה במצב רוח ממש רע ...

chezygirl

New member
אני לאחרונה במצב רוח ממש רע ...

אני לאחרונה במצב רוח ממש רע ...
כעילו התליח מיתקדם יפה ואני דיי מרוצה מהתוצאות ואני לרוב עוברת ..
אבל הפעם זה לא מה שמציק לי .. דברים אחרים מעוד מפחידים אותי
כמוא מה אהיה אם חיים שלי מה אני עשה אני אלמד לא אלמד עבוד איפוא עבוד ..
האם אי פעם אני אוכל להיות בזוגיות שהבן או בת זוג שלי יואהבו אותי ולא סתם ירצו לישכב איתי כי אני טרנסית או משהוא דומה ..
כול הדברים העילה מעוד מיתסכלים אותי .. כעילו אני דיי בדיכאון ומרגישה בודדה לפמים ואני לצערי בגלל התיסכול שלי גם מרחיקה אנשים שאני אוהבת ואיכפת לי מהם ...
אני לפמים ממש לא אוהבת את העובדה שזות מי שאני..
 

טלי19881

New member
את לא היחידה שמרגישה כך נשמה

גם אני מרגישה כמוך אני גם רוצה זוגיות ושיאהבו אותי בתור מי שאני גם אני רוצה עבודה טובה זוגיות גם אותי זה מתסכל וגם אני בדיכאון נשמה כך שאת לא היחידה נשמה אנחנו צריכים לעשות הכול ולעשות בישביל זה הכול כדי שהחיים שלנו לא יהיו שונים מאנשים אחרים אנחנו בידיוק כמוהם יכולים לעבוד להיות בזוגיות רק שלנו זה קצת יותר קשה וזה הכול מאחלת לך הצלחה בהמשך חייך שתימצאי עבודה טובה שתיהיה לך זוגיות טובה שתהיי מאושרת בהכול נשמה :)
 

Natalie Natalie

New member
יש לי אוזן קשבת מצוינת אז אם אתן צריכות לדבר אשמח לעזור

ובתקווה כשתהייה לי חברה משלי, אז אספק מקומות עבודות לאנשים מיוחדים שכמונו
 
יש תקווה!

&nbsp
שלום chezygirl,
&nbsp
קודם כל אני שמח מאוד לשמוע שהתהליך מתקדם יפה , שאת מרוצה מהתוצאות ולרוב עוברת! זה מרגש וממש לא מובן מאליו. אולי אני טועה, אבל אני מתאר לעצמי שבעבר לא תמיד היית בטוחה שיתנו לך לעבור את התהליך, ושזה יצליח ותוכלי סוף סוף להראות כמו שאת מרגישה!
&nbsp
ברור שאת גם מפחדת. הכל חדש ואת עוד לא יודעת מה יקרה בעתיד. זה נכון גם שהחברה שלנו עדיין לא מספיק סובלנית, במיוחד כלפי טרנסיות, ולכן לא קל להסתדר מבחינת עבודה וזוגיות. מצד שני, יש גם תקווה! יותר ויותר טרנסיות מוצאות אהבה ועבודות מסוגים שונים.
&nbsp
אני לא יודע הרבה עלייך, למשל איפה את גרה, וגם לא כמה תמיכה יש לך במהלך התהליך, במיוחד בתוך הקהילה הטרנסית עצמה. המרכז הגאה בתל אביב מקיים כמה סוגים של קבוצות חברתיות, שבהן תוכלי לפגוש טרנסיות אחרות, להתיידד, להתייעץ. מהנסיון שלי קבוצות כאלו יכולות מאוד לחזק. תוכלי למצוא עוד פרטים באתר של המרכז הגאה : http://gaycenter.org.il או בטלפון 03-5252896. גם ב"בית הפתוח" בירושלים יש קבוצה לטרנסיות. הכתובת שם היא : [email protected]. לבסוף, נורה גרינברג היא טרנסית שפעילה בקהילה הרבה שנים ושמחה לעזור. הכתובה שלה היא : [email protected]. אם תרצי לדבר, להתייעץ, או לברר אפשרויות נוספות נשמח לענות לך ולעזר ב"יש עם מי לדבר", הקו של הקהילה הגאה . אנחנו פועלים בטלפון 03-6205591 בכל יום א'-ה' בין השעות 19:30-22:30.
&nbsp
זה תהליך לא קל. כבר עשית צעדים ענקיים ואמיצים לעבר מימוש החלום שלך. עם הזמן תמצאי את הדרך, אז לא לאבד תקווה ! ?
&nbsp
שלך,
&nbsp
עמיר
"יש עם מי לדבר"
קו הקשב והמידע של הקהילה הגאה
&nbsp
 
למעלה