היי

Holly80s

New member
היי

שלום לכולם,
שמי הולי, קרוסדרסרית (מגבר לאישה) בת 35. זו הפעם הראשונה שבה אני כותבת, או בכלל מביעה את עצמי כאישה מעל איזושהי במה. אני קרוסדרסרית כבר זמן רב, מגיל צעיר, ומעטים האנשים שיודעים את הסוד שלי. אפילו לא בת הזוג שלי מזה שנים רבות. ניתן לומר שאני "בארון" ואין לי כוונה לצאת ממנו, או יכולת.

אני נוטה לשני הכיוונים. כיוון אחד שבגללו אני פה, קרוסדרסרית הנמשכת לגברים, ומצד שני מי שאני רוב הזמן, גבר הנמשך לנשים. לעתים אני גם משתעשת במחשבה של קרוסדרסרית הנמשכת לנשים - אבל זה כבר מסובך. כקרוסדרסרית אני נמשכת בעיקר לגברים.

רוב הזמן אני גבר, עובד ובעל משפחה - "הנורמלי" ואין איש שמודע או אף חושד שחלק מהשבוע, לעיתים גם רק מספר פעמים מועט בחודש, אני הולי - קרוסדרסרית שיושבת עם עצמה כאישה ומנסה להבין איך להתמודד עם החלק הזה בחייה.

רוב הזמן כהולי אני כבויה - סגורה ונמצאת עמוק בפנים כמעט לא קיימת. כגבר בכל מקום הולי צפה ואני מדחיקה אותה ומעלימה אותה לחלוטין. רק כשאין איש בסביבה וכל הדלתות נסגרות, אני מוציאה אותה החוצה. אולי גם בגלל העובדה הזו אני כאן, כותבת כאישה, עושה קרוסדרסינג וירטואלי, או טרנסג'נדריות נפשית.

בגלל שמבחינתי זו סוג של "יציאה" מארון שבו אני כלואה כבר קרוב ל20 שנה, אני מקווה לקבל כאן תשובות לפחות לחלק מהשאלות שיש לי וכן למצוא אוזן קשבת.

באהבה רבה לכל החברים,
הולי
 

kracy

New member
היי הולי

קודם כל, זה מצוין שאת כותבת פה. אני מבינה אותך כי גם אני בתור קרוסדרסרית נמשכת לגברים.
האם חשבת אולי להכיר קרוסדרסרית אחרת, וזה יישב לך את המחלוקת בעניין? כי בשבילי לחשוב על זה ככה עוזר לי. אני כאן בפורום גם כדי להכיר קרוסדרסריות אחרות.
האם כהולי את מתנהגת כאישה, מלבד הלבוש?
אשמח למענה ולהמשך השרשור,
אנג'לה.
 

Holly80s

New member
יש יותר תשובות משאלות

היי אנג'לה.
אתחיל מהשאלה השנייה: כהולי אני אישה. מנסה לעמוד ביציבה של אישה וללכת בבית בהליכה פחות מגושמת. זה קצת כמו "מלכת דראג" - רוב חיי אני גבר, אך כשאני "עולה על הבמה" אני לגמרי אישה.
כמו שהסברתי זה קורה רק כשאני ממש לבד וזה לא קורה בתדירות כל כך גבוהה.
זה מאוד מוזר לי לדבר על הנושא בכלל - אף פעם לא דיברתי על זה בפתיחות כזו. בטח לא עם אדם זר.
העובדה שאני רוצה להיות אישה כשאני מתלבשת כאישה עושה את הכל מסובך יותר. כפי שציינתי - רוב היום אני גבר בסביבה גברית שלעולם לא תכיל אותי כקרוסדרסרית. שלא לדבר על המשפחה שלי. מבחינתי זה נושא סופר-אנטימי.
זה מוביל אותי לשאלה האחרת - מפגשים.
בגלל שמעולם לא התלבשתי ליד אדם אחר (חוץ מפעם אחת - אבל זה סיפור אישי מידי) אני חושבת שאמות מבושה. מעבר לזה מה יכולה להיות מטרה של מפגש כזה? שנשב כבנות ונדבר על הא ודא? זה משהו שהייתי רוצה - אבל לא יודעת אם ומתי אוכל לקחת בו חלק.
לגבי מפגשים בעלי אופי, בואי נאמר, יותר אנטימי, כאן הבעיה המרכזית - אני חיה בזוגיות ארוכת שנים ובעלת משפחה - אני לא חושבת שאוכל להסביר זאת לעצמי בשום צורה פרט לניאוף - יהיה לי קשה לחיות עם עצמי. אני מודה שלא פעם המחשבה עברה בראשי, כי בת הזוג שלי לא יכולה בעצם לספק את הדינמיקה הזוגית שאני זקוקה לה כ"הולי". כגבר הכל בסדר מבחינה זוגית - הבעיה היא ש"הולי" נשארת לבד...
התייחסתי כאן לכל כך הרבה נושאים ועדיין יש עוד רבים שארצה להתייחס - זה מאוד מעמיס רגשית.
 

kracy

New member
אני מבינה

אני מבינה את הקטע שאת רוצה להיות אישה כשאת מתלבשת כאישה. אני מרגישה בדיוק אותו דבר. אני בעיקרון שמחה לדעת שאני לא היחידה שמרגישה ככה, כי חשבתי שהקטע הזה הוא רק אצלי. אבל כנראה שאצל רוב הקרוסדרסריות זה ככה.
גם אני מעולם לא התלבשתי ליד אדם אחר, ואני גם לא רואה את עצמי מתלבשת ליד, לדוגמה, גבר או בחורה. אבל תחשבי על זה ככה: אם את מתלבשת עם קרוסדרסרית אחרת, זה צריך לעזור לך לעשות את זה! כי בסופו של דבר שתיהן חולקות את אותו דבר בדיוק. לדעתי גם אם מישהי קרוסדרסרית מלבישה אותך, או גם אם את מתלבשת לידה, זה מאוד מאוד חושני ומגרה. אני רואה את זה ככה לפחות. הייתי מאוד רוצה להתלבש עם קרוסדרסרית אחרת.
את הבעיה של הזוגיות אני גם מבינה, למרות שאני לא נמצאת בכזאת. אני סה"כ צעירה, בת 24. כמובן שאם יש חשש לניאוף אפשר להשאיר את זה רק להתלבשות ולדבר כבנות. אני לא רואה בזה משהו שלילי.
 
למעלה