עזרה

תומס277

New member
עזרה

שלום חברים... מקווה שתוכלו לעזור לי ומצטער שזה ארוך
בשנת 2015 הגשתי בקשה לסיוע משפטי ואכן ניתן לי עורך דין מטעם הסיוע ובאמצעותו הגשתי בקשה לפשיטת רגל. ניתן לי צו כינוס והתחלתי לשלם לכונס ולדווח על הוצאות והכנסות. לאחר כמה חודשים מקום עבודתי נכנס לקשיים כלכליים, לא קיבלתי משכורת חודשיים וכמובן שלא יכולתי לשלם לכונס, לאחר מכן החברה גם פשטה רגל ולא הייתה לי בכלל עבודה. כמובן שדיווחתי על כך למנהל המיוחד והבטחתי שברגע שיהיה לי כסף אשלם את הפיגורים. המשכתי לדווח על הכנסות והוצאות למרות שלא הייתה לי עבודה וחתמתי אבטלה. למזלי תוך חודשיים מצאתי עבודה חדשה והתחלתי לקבל משכורת והמשכתי לשלם ולדווח. לאחר כמה זמן התקשרו אליי ונאמר לי בשיחה שמדברים ממשרד עורכת דין וזימנו אותי לחקירה. לא הבנתי במה מדובר והסבירו לי שהמנהל המיוחד הקודם נפטר. הלכתי לחקירה והסברתי את כל מה שהיה, שיש לי פיגורים בתשלומים וכמובן שהסברתי שאת כל הדוחות החודשיים שלחתי למנהל המיוחד הקודם. לאחר כמה זמן קיבלתי שיחה ממשרד עורך הדין שלי שמייצג אותי מטעם הסיוע המשפטי ונאמר לי שעורך הדין כבר לא מייצג אותי ושאני צריך לפנות לסיוע המשפטי על מנת שימנו לי עורך דין חדש. פניתי לסיוע המשפטי ונאמר לי שאין דבר כזה, עורך הדין צריך לשלוח מכתב שחרור מייצוג ורק לאחר מכן ימנו לי עורך דין חדש ועד אז הוא עדיין מייצג אותי, פניתי לעורך הדין ואמרתי את מה שאמרו לי מהסיוע והם אמרו לי שבסדר הם ישלחו מכתב אבל הם כבר לא מייצגים אותי, פניתי שוב לסיוע המשפטי ונאמר לי להמתין. במשך כל הזמן הזה עורך הדין לא דיבר איתי ורק העביר לי דברים במייל שלא ממש הבנתי מה הם אומרים ולאחר כמה זמן קיבלתי במייל החלטה של השופט על ביטול תהליך פשיטת הרגל. לא הבנתי מה עליי לעשות, התקשרתי לעורך דין שכבר לא מייצג אותי ונאמר לי שאני צריך לפנות לסיוע המשפטי כדי שימנו לי עורך דין חדש והוא כבר יגיד לי מה אני צריך לעשות. כמובן שפניתי לסיוע המשפטי אבל לא זז שום דבר. פניתי שוב ושוב וקיבלתי לבסוף תשובה שהם לא ממנים לי עורך דין חדש כיוון שבוטל לי התהליך והם לא רואים סיכוי משפטי לערעור על ההחלטה. הייתי מיואש ולא ידעתי מה לעשות ולאן לפנות. פניתי לבית המשפט העליון באמצעות פניות הציבור והחזירו לי תשובה שהם יכולים רק לשלוח בקשה להאריך לי את התקופה לערעור. פניתי גם לפניות הציבור של מבקר המדינה וחזר אליי עורך דין שאמר לי שהוא ינסה לעזור, הוא שלח מכתב לסיוע המשפטי והם החזירו תשובה שעורך הדין שייצג אותי בתהליך כבר לא עובד איתם ואין להם דרך לבדוק איך הוא פעל בייצוג ושאני יכול להגיש בקשה לסיוע משפטי. הגשתי בקשה חדשה לסיוע משפטי ודחו את הבקשה שלי כיוון שאני לא עומד בקריטריונים הכלכליים על מנת לקבל עורך דין מטעמם.
בינתיים התחילו להגיע אליי עיקולים על המשכורת ועל חשבון הבנק. הלכתי להוצאה לפועל והגשתי בקשה לאיחוד תיקים. השופט דחה את הבקשה שלי לאיחוד תיקים כיוון שבוטל לי תהליך פשיטת הרגל ושזה אומר שאני לא רציני ולכן נאלצתי להגיש בקשה לצו תשלומים על התיקים שבהם יש לי עיקולים על המשכורת ועל חשבון הבנק, מדובר ב- 3 תיקים שאני משלם כל חודש בצו תשלומים אבל יש לי עוד 6 תיקים בהוצאה לפועל.
כתבתי מכתבים לבנקים שזה החובות הגדולים, בנק אחד חזר אליי והסכים להוריד לי את סכום החוב בתנאי שאשלם 700 ש"ח כל חודש, עשיתי איתם הסדר חוב והתחלתי לשלם אבל התיק בהוצאה לפועל עדיין פתוח, בנק שני הסכים גם הוא להגיע איתי להסדר חוב בתנאי שאשלם 400 ש"ח כל חודש ובנק שלישי הסכים לוותר לי על ל החוב, יש לי עוד 3 תיקים שלא טיפלתי בהם ואני כל יום בפחד שלא יהיו לי עיקולים על המשכורת. פניתי לעמותה שעוזרת במתן ייעוץ משפטי וחזרו אליי, אמרו לי שהדרך הכי טובה היא להגיש בקשה נוספת לפשיטת רגל או חידוש תהליך וגם אמרו לי שכל הכסף ששילמתי בתהליך הקודם עדיין נמצא בקופה של הכונס.
שאלתי היא האם אני יכול להגיש בקשה נוספת לפשיטת רגל? ביטול התהליך היה ביוני 2017
והאם אני יכול לעשות את הצעד הזה למרות שעשיתי הסדר חובות מול 2 בנקים?
מקווה שתוכלו לעזור לי
בתודה גדולה
 
ביטול הליך פשיטת רגל

קראתי בעיון את המייל ששלחת.
ראשית, אבקש שתכתוב לי מתי הוגשה הבקשה לפשיטת רגל ומה התאריך שפשיטת הרגל בוטלה?
כמו כן, מה סכום כל החובות של כיום?
לאחר שאקבל נתונים אלו אשיב לך.
 

תומס277

New member
תודה על התשובה המהירה

הבקשה הוגשה בתאריך 22.7.2015
&nbsp
החלטה של בית המשפט על ביטול 4.6.2017
&nbsp
סכום החובות כ- 500 אלף לפי הוצלפ
&nbsp
למרות הסדרי חוב ב- 2 תיקים אין הקטנת חוב בתיקים
&nbsp
תודה
 
למעלה