הכלו כל הקיצין?

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
הכלו כל הקיצין?

שלום.
דרך עו"ד משינה של הלשכה סיוע משפטי הגשתי בקשה לצו כינוס שהמטרה שלי היא הפטר חלוט. אני נכה קשה עם החמרה במצבי..והמצב עוד יחמיר. כלומר יכולת להחזיר את החובות לנושים הוא אפסי. יצירת החובות מוכרת על ידי כל גורם רווחה ,סל שיקום נפשי עו"ד שעשה ייעוץ וראה את כל הנסיבות והחומר..

היום פקססו לי את ההחלטה שכתוב שם המועד לדיון בבקשת פשיטת רגל נקבע בזה ליום 26.05.2020 . בנוסף לשלם 200 ש"ח החל מחודש 2/2018 , התייתבות לפי דרידה דוחו"ת דו חודשיים..וכו'..התהליך הרגיל. עורך הדין שלי לא נכח..אפילו בדיון..לא טרח.

עתה לפי הבנתי איני יכול לבקש הפטר חלוט ,עד שלא קבעו שיש לי פשיטת רגל. כלומר רק עוד כשנה וחצי?

לא כתוב בצו שניתן לערער ...הבנתי שיש שלושים יום להגיש בקשה לערר.. ואז יחליטו אולי שאני בכלל יכול להגיש ערר?

באופן כללי האם אני צודק ששיקרו לי..שאמרו חצי שנה מהצו כינוס נגיש בקשת הפטר חלוט?

" את הבקשה למתן צו ההפטר יכול להגיש החייב וזאת כאמור בסעיף 61(א) לפקודת פשיטת הרגל. אמנם, סעיף זה קובע כי החייב יכול להגיש את הבקשה בכל עת במהלך ההליך, אך לאור האמור בסעיף 18ה(3) לפקודה, ניתן להגיש לראשונה את הבקשה לקבלת צו הפטר רק לאחר שחלפו לפחות 6 חודשים ממתן צו הכינוס והחייב כבר הוכרז כפושט רגל. "

לפי הבנתי רק עוד שנה וחצי ידונו אם אני פשוט רגל או לא..ורק אחרי אני יכול לבקש הפטר..אני טועה?

אני כבר על סף ייאוש אם אני משלם את הסכום הזה זה על חשבון או ויתור על אינטרנט ולחצן מצוקה מה שמוציא אותי גם מקבוצות תמיכה..או הפסקת תרופות ומה שיהיה יהיה..אופציה אחרת אין לי..( 100% אי כושר עבודה כולל ממחלת לב..שני גידולים במח ולקות ראיה עד שנגיע לבית דין ככל הנראה כבר אתעוור סופית..) .

יש משהו שאני יכול לעשות מהיר ומיידי בקשה דחופה לבד בלי עורך דין? להגיש בקשה של ערר..איפה ואיך?
תודה
 
סיום הליך פשיטת רגל

ירון שלום,
מתשובתך מיום 28.12.2017 לשאלה שנשאלה בפורום, הנני מבין כי הינך בקיא בהליכים משפטיים.
לא ניתן לקבל הפטר טרם עברו 18 חודשים שכן קיים נוהל מסוים והליכים שצריכים להתקיים, כגון: בדיקת תביעות החוב וזאת בטרם ניתן להציע הפטר.
הנני מאחל לך בריאות מלאה ושתחלים מכל בעיה רפואית.
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
תודה

&nbsp
ואת מה שיש לי לאמר על המצב...אשמור לעצמי אין דברים טובים לאמר
&nbsp
תודה רבה על התגובה המהירה:)
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
החוק הזה יעזור לי?

&nbsp
לנסות לקצר תהליכים..כולם אומרים לי שאני זכאי ובעל כל התנאים לקבל הפטר חלוט מיידי..אם בית המשפט מקצר ועושה פש"ר ומידית הפטר חלוט.
&nbsp
מועד הדיון בבקשת פשיטת הרגל
&nbsp
18א. (א) החליט בית המשפט ליתן צו כינוס כמשמעותו בסעיף 6 או בסעיף 18, יקבע בהחלטתו מועד לדיון בבקשת פשיטת הרגל, שיתקיים לאחר תום ששה חודשים לפחות מיום מתן צו הכינוס; ואולם אם שוכנע, לאחר שמיעת הכונס הרשמי, כי יש ביכולתו להגיש את חוות דעתו, כמשמעותה בסעיף 18ד, במועד מוקדם יותר – יוקדם הדיון בהתאם למועד זה.
 
למעלה