האם זה בסמכות ראש ההוצלפ ?

האם זה בסמכות ראש ההוצלפ ?

שלום
אחותי בהליך גירושין,ונפסק עבורה ועבור בעלה שביתם המשותף יימכר בקרוב ע'י כונס נכסים,ונקבע שהתהליך יתקיים מול ראש ההוצלפ. בנוסף,נקבע ע'י בית דין רבני שהבעל פועל בחוסר תום לב ובחמדנות.

אך ישנה בעיה נוספת:

בעלה של אחותי,נוסע במונית על שמה,והמונית מופעלת על ידי מספר ירוק שגם הוא רשום על שמה. נשלחה לו הודעה מעו'ד בדואר רשום לפני חודש ,ובהודעה הוא קיבל שבועיים כדי להסדיר את חלוקת שווי המונית והזכות הציבורית. הוא לא ניגש לדואר,וכמובן שגם לא עונה לדפיקות בדלת הבית. בביקור של שליח בביתו,הודבק לו המכתב על הדלת,והשליח ציין ב "תצהיר מוסר"-שהוא וידא שהמונית חונה בחניית הבנין בעת שצלצל בדלת, ולא פתחו לו אותה.

שאלתי:
האם זהו ענין להוצאה לפועל?
מה כדאי לעשות כדי לכפות על הבעל את חלוקת המונית והזכות הציבורית?

בכבוד רב ותודה
 
גם אם לא-נשאלת השאלה,האם הדבר לא לגיטימי ?

בוקר טוב

שלילי,לא הוגשה תביעה לחלוקת זכויות,חוץ מהחלק העיקרי,הדירה,שבהמש קבע שתחמכר על ידי כונס מול ההוצלפ,ואכן נתפתח תיק בענין זה.

בענין המונית והזכות הציבורית,שניהם רשומים רק על שם האישה,ולא בחלקים שווים כפי שהיתה רשומה הדירה. לפיכף,האם זה יהיה בניגוד לחוק באם תחליט האישה להשכיר את המספר ואת הזכות הציבורית, ?

תודה
 
מענה לשאלתך

שלום,
לא עולה משאלתך מהו מועד נישואי אחותך. למועד הנישואין יש נפקות לעניין תחולת חוק יחסי ממון בין בני זוגו ו/או הלכת השיתוף על בני הזוג.
בנוסף לא עולה משאלתך מפורשות באיזו מסגרת משפטית נדרשת חלוקת שווי המונית והזכות הציבורית שבצידה.
ככל שהדבר נדרש בידי אחותך, במסגרת הליכי גירושין, הרי שאין עסקינן בעניין הנתון לסמכותה של לשכת ההוצאה לפועל ואחותך תוכל לפנות לבית המשפט המוסמך לשם מתן סעד מתאים בנדון.
עם זאת נוכח מחסור בפרטים, לא ניתן ליתן תשובה מפורטת ומומלץ בחום לפנות לעו"ד בתחום.
 
לא ניתנה החלטה שיפוטית

שלום לך עוהד הולנדר

אחותי נשואה 20 שנים,וכבר הוחלט בענין הנכס,שחיה חיי שיתוף מלאים עם בעלה.
לגבי המונית,שלא בדומה לדירה,המונית ומספר הזכות הציבורית-רשומים על שמה בלבד. אכן,זה אמור להתחלק,אך לא נעשתה פניה לבהמ'ש בענין חלוקת משאבים

תודה
 
למעלה