העברות בנקאיות לחשבון של פושט רגל

העברות בנקאיות לחשבון של פושט רגל

שלום,

לי ולבעלי ניתן צו כינוס לאחרונה, בעקבות הליך פשיטת רגל שיזמנו, ואנחנו מנהלים חשבון בבנק דיסקונט שהיה קיים עוד קודם לכן ולא היה פעיל. חייבת לציין שהיחס שלהם באמת בסדר בהס"כ, אבל נאמר לי שלמרות שהסמן ה'מהותי' היחידי שיש בחשבון הוא שלא ניתן לכבד חיובים ביתרת חובה, בפועל המחשבים של הבנק דורשים אישור לכל פעולה המבוצעת בחשבון, ולמעשה אם מתקשרים למוקד דיסקונט החשבון מופיע כחסום או כלא קיים.
הבעיה העיקרית שלי - אני עצמאית (בינתיים איש לא התנגד לכך) והלקוחות משלמים לי באמצעות העברות לחשבון. מבנקים אחרים (שאינם דיסקונט) ניתן להעביר לי בלי בעיה באינטרנט, אבל ממקרה שאירע היום אני מבינה שלא ניתן להעביר באמצעות פקיד בנק. בתוך בנק דיסקונט - לא ניתן להעביר באינטרנט, וגם לא דרך המוקד, אלא רק באמצעות הסניף של הלקוח, אשר צריך להתקשר לסניף שלי ולבקש אישור - ונתקלתי במקרים בהם פקידים סרבו להתקשר לסניף שלי.
האם יש פתרון כלשהו לבעיה הזאת? מעבר לאי הנעימות שהמצב יוצר, בחלק מן המקרים פשוט אין דרך להעביר לי כסף - הרי גם שירות 'מזומן בזמן' חסום עבור חייבים. התנהלות במזומן לא נראית לי רצויה כי זה בוודאי ייראה חשוד, מה גם שהלקוחות בד"כ נמצאים פיסית רחוק ממני ואני לא פוגשת אותם כלל. האם כך מתנהלים כל הבנקים או שאולי מעבר לבנק אחר יוכל לעזור?

אודה לעזרתך.
 
למעלה