שאלות על נכות והחזרים והוצל"פ

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
שאלות על נכות והחזרים והוצל"פ

שלום לכולם,
אתאר מצב כללי קודם..
יש לי חובות לעירייה , קנסות בית משפט. הוצאה לפועל מספר תיקים ..שאני רוצה להסדיר. יש עיקולים ויש לי הגבלה על המחאות וכל מיני סימונים בבנק שאני לא מבין בכלל ,מסרבים לתת לי אשראי מזומן אפילו.

היום קיבלתי נכות 100% ..העיקרי בה נכות נפשית 40% על סכיזופרניה.
והפרשים בסך 23.160 ש"ח . הקצבה החודשית 2,594 ברוטו.
השאלות שלי:
1 אם אשתמש בחלק מן ההפרשים לפני הסדר החובות זה יעשה לי בעיות עם בית הדין? או שאני חייב להשתמש בכל הסכום לתשלום מקדמה לחובות? ( הכוונה שלי כעת להשאיר 15.000 לחובות והיתר לקנות דברים חיוניים כמו ביגוד מזגן שאין לי רשת לחלון טלפון נייד )

2 האם האחוזי נכות יכולים לפטור אותי מחלק מן החובות ..מסיבה של חוסר אחריות?

3 יש אפשרות כלשהיא להכניס את העירייה להסדר חובות בבית דין ? ..מאחר והם לא משתמשים בהוצאה לפועל..זו בעיה כי צריך הסדר נוסף איתם.

4 מה הסכום הכי נמוך ריאלית לדעתכם לשלם בהסדר?

:)
 
כמו שקיבלתי "גט" על "חולת נפש" .....

במקרה שלי כיוון שלא קיבלתי "גט" בנימוק שאני חולת נפש ואין צורך לתת לי ביד אלא מאחורי הגב בהעדרי כי אני "אשה מורדת" אז הנה כעבור 21 שנים קיבלתי עבור זה גם הכרה ב,מחלת הנפש" שלי מבלי לומר לי זאת באופן ישיר אלא תוך "דיון בהעדרי" ששם ליכלכו עלי חופשי חופשי וקיבלתי מזומן. אם זה פיצויים על 21 שנים של "התעלמות ממני לחלוטין בכל מוסדות המדינה - בתי משפט משטרה הוצאה לפועל דואר.... זה משהו כמו 350 שקל לחודש - כ- 10 שקלים ליום. ((עיתון ו 2 קרמבו)). נדיבים
 
אני חוששת שעבדו עלי. ממש מעליב. גם פינו אותי מהבית נורא ממש

ניצלו פירצה באבטחה. שהיתי בבית המשפט המחוזי לצורך הערעור על ההחלטה לפנות אותי ((שהונפקה בתאריך פיקטיוי לא קיים)) ואז קיבלתי שיחה מתנו לחיות לחיות שהדירה ננעלה והכלבות שלי בפנים. והם יקחו אותן לכלביה. לא היתה אלימות בפינוי - "פינוי בהעדר" ממש ממש כמו בדיון בבית הדין לעבודה. - גם הילדים שלי נפגעו מחיסונים כלומר "החליטו לחסל גם אותי וגם את הגנים של המשפחה" - כנראה המכון הביולוגי בגלל איזו תכונה שעדיין לא פיענחתי. ((משפחה של ניצול שואה, אולי קשור לזה))
 
כחולה נפש... כל תלונה שלך במשטרה נסגרת....

אתה נהפך לשק חבטות "ברשיון"
 
תיוגך כ"חולה נפש" הוא שקט נפשי לאויבים שלך.....

אינך עד, אינך תובע, לא הרביצו לך,לא חטפו אותך, לא רימו אותך, לא אנסו אותך,. כמו שאמרתי "שק חבטות לכו....................לם" בואו תרביצו לחולה נפש..... הוא לא יכול להתלונן במשטרה. . צריך רק פסיכיאטר אחד "שותף" לפשע.... ואז כל העבריינים "זוכים לתהילה"
 
למעלה