כתב לא קארי

כתב לא קארי

הגשתי תבעה על סכום קצוב . הוגשה התנגדות של בעל החוב .בעל החוב . כתב תצהיר וחתם וקיבל אישור על התצהיר . וכתב היד בילתי ניתן להבין מה ניכתב . כתב יד כזה גרוע שלא ניתן לקריאה . מיתך 30 מילים . ניתן לקריאה אולי 10 מילים . ולא ניתן להבין מה כוונת הכותב .
איך יתייחס השופט . בזמן דיון ההיתנגדדות . כאשר לא מובן מה הכותב כתב . היו מיקרים כאלה בעבר? . או שלתצהיר אין חשיבות . ומה שקובע זה כתב ההגנה . וחקירה נגדית
 
תצהיר לא קריא

שלום רב, חשוב לדעת, כי התנגדות לביצוע תובענה על סכום קצוב אינה ככתב הגנה ועל כתפי החייב מוטל הנטל להוכיח, כי הנו זכאי לקבל "רשות להתגונן" ולהגיש כתב הגנה. משכך, הדיון בהתנגדות החייב במסגרתו הוא נחקר על תצהירו התומך בהתנגדותו הינו חשוב ביותר, ולעיתים, אין הוא מקבל כלל רשות להתגונן והתיק מוחזר מידית להוצאה לפועל. במקרים אחרים, מתן רשות להתגונן מותנה בהפקדת סכום כספי גבוה.
באשר לתצהירו של החייב התומך בהתנגדות, ככל ואין הוא קריא, ניתן להגיש כבר עתה בקשה למחיקת ההתנגדות מטעם זה בלבד ולחילופין, לחיובו של החייב להגיש תצהיר קריא.
מומלץ בחום להתייעץ עם עו"ד מיומן ומקצועי, היודע היטב כיצד לנצל את מעמד חקירת החייב, על מנת להוציא מהחייב הודאות אשר ישמשו את הזוכה בשלבים מאוחרים של התיק.
 
זה צילום התצהיר

מחקתי שמות של המגיש
פיענחתי מעט . גם מה שכתב . כך פונים לרשם/שופא

המחלוקת היא על חשבונית . אני טוען מגיע לי 3500 ש"ח

הוא טוען רק 1000 ש"ח
האים כך כותבים תצהיר . בתצהיר הוא כותב שהכול שקר. ובמיקרה אחר הוא כות שמגיע לי רק 100 ש"ח . מה שעת המלומדים

 
תודה

החייב כתב באופן כלליי. "שאין שום אמת מבילבולי הדברים והמיסמכים שאותם הגיש " מקווה שפיענחתי נכון.
חלק מהמיסמכים . הם מיסמכים שהוא כן מסכים איתם
מה דעת המומחים על לקוח כזה . שמזלזל בבית מישפט בתגובה שלו
 
ברשותכם עוד שאלה

העניין הוא עם ועד בית
אב הבית של בניין גדול מאוד הזמין עבודות שנות . כול ההיתנהלות הייתה עם אב הבית . כאשר הגשתי חשבונית . לועד הבית . בא כוח ועד הבית לא מאשר את הסכום 3500 ש"ח . אלה טוען שהוא אישר רק 1000 ש"ח .
לכן לפי דעתי . מה שהייה צריך לחתום על תצהיר וזה אב הבית ולא הגיזבר
כי כול העיסקה נעשתה עם אב הבית . והוא אישר את התיקונים וההזמנות .
אז לפי דעתי . רק אב הבית צריך להגיש היתנגדות . את זה ציינתי בכתב התביע שהיגשתי לההוצא לפועל . ולא הגיבר שהוא נותן את הצ'ק
תודה לעונים
 
למעלה