ביטול עיקול חשבון בנק באיחוד תיקים

bigpoppapump1

New member
ביטול עיקול חשבון בנק באיחוד תיקים

שלום רב,היתי רוצה לקבל כמה תשובות על כמה שאלות שיש לי על ביטול עיקול וחשבון בנק .
אז ככה,יש לי חוב לבנק לאומי והגעתי עם משרד עורכי הדין שמייצגים את בנק לאומי להסדר של 2 תשלומים כך שעוד חודש החוב ימחק וזה כמובן לא הגיע להוצאה לפועל ולפני שבוע היתי בהוצאה לפועל ואמרו לי שאין בעיה להוריד את העיקולים של החשבון בנק במסגרת איחוד התיקים שיש לי כי אני משלם תמיד את השוברים הזמן ועכשיו השאלות שלי הן כאלו:
1.במידה ויאשרו לי את ביטול העיקול,האם אוכל למשוך את המשכורת שלי חופשי או שהבנק לא מאפשר למשוך כסף גם אם יהיה פלוס לתקופה מסוימת?
2.האם עדיף לסגור חשבון ולפתוח בבנק אחר או שזה לא ממש קריטי בשביל לקבל עם הזמן כרטיס אשראי ופנקס שיקים והלוואה?
3.האם רשם ההוצאה לפועל עלול לעשות בעיה עם האישור אם יראה ששילמתי את החוב לבנק לאומי בפירוט של העו"ש ויחשוב למה אני לא מפרק את התיק איחוד ומשלם לנושים?
4.האם כדאי לכתוב שאני סטודנט ורוצה כבר להתחיל חיים נורמלים כמו שצריך ובשביל זה מבקש להוריד עיקול חשבון או פשוט עדיף להביא חצי שנה אחרונה של עובר ושב וזהו בלי לפרט?

תודה
 
ביטול עיקולים בתיק איחוד

1. במידה ואין עיקול על חשבון הבנק אזי התנהלותך בחשבון הבנק היא בהתאם למסגרת האשראי שלך בבנק שלך.
2. הכל תלוי במערכת היחסים שלך עם הבנק שלך. לפתיחת חשבון חדש בבנק חש יש פלוסים ומינוסים. מצד אחד אולי תקבל תנאים יותר טובים ומצד שני זה בנק חדש עם החששות שלו.
3. עם החוב לבנק שלך לא היה חוב בתיק הוצל"פ לא אמור להיות בעיה כי לא מדובר בהסדר חוב בתיק איחוד. הבקשה לביטול העיקול צריכה לנסוב סביב התנהלות סבירה מול הבנק ומול כל אותם מוסדות להם אתה צריך לשלם (ארנונה, מים, חשמל,גז, כלכלה, טלפון, אינטרנט וכדומה)
4. כל טענה אשר יכולה לעזור באישור הבקשה ושתכנע את הרשם להסכים לבקשתך, באה בחשבון כל עוד היא אמת.
 

bigpoppapump1

New member
תודה ועוד שאלה אחרונה חביבה

קודם כל תודה על המענה
היום העורך דין שמייצג את בנק לאומי אבל שאני יכול גם לשלם והחשבון יסגר
במידה ואעשה זאת האם צריך ליידע את הוצאה לפועל שסגרתי חשבון ?
אם אפתח חשבון בבנק אחר אז ישר יהיו עליו עיקולים ויהיה צריך לבקש להוריד ממנו עיקול או שאפשר יהיה לפתוח ואז ישר לבקש מהוצאה לפועל שלא יטילו עליו עיקול חשבון?
 
תשובה

שאלתך לא ברורה.
אם החוב של הבנק לא בהוצל"פ אז מדוע בכלל צריך לדווח להוצל"פ.
כל עוד את באיחוד תיקים יש עיכוב הליכים ולא ננקטים עיקולים נוספים.
לגבי עיקולים קיימים יש לבקש את הסרתם.
 

bigpoppapump1

New member
לדווח להוצאה לפועל כי יש עיקול בחשבון הזה שאני רוצה לסגור

קודם כל תודה רבה על התשובות
התכוונתי שאולי צריך לדווח להוצאה לפועל על חשבון בנק שאני רוצה לסגור כי יש לי בו עיקול חשבון מ4 נושים ואולי אם אסגור ולא איידע את ההוצאה לפועל הם יגידו שאני מסתיר מהם דברים ולא מדווח ואז אולי יפזרו לי את התיק,אני לא ממש מבין איך כל זה הולך אצלם.
החשבון שאני רוצה לסגור זה בבנק לאומי,אבל אם נגיד אפתח חשבון בבנק הפועלים ואני באיחוד תיקים,אז האם גם בחשבון של בנק פועלים יהיו ישר עיקול חשבון או בגלל שאני באיחוד תיקים אז עיקוב הליכים אז החשבון החדש יהיה לי עיקולים?אז הכונה האם במידה ואפתח חשבון בנק חדש צריך יהיה ליידע את ההוצאה לפועל שלא יעקלו או שלא צריך ליידע על זה.?
 
תשובה

כפי שכבר הסברתי לך בפעמים הקודמות.

בבקשה לביטול העיקולים על חשבון בנק זה, אתה יכול ציין שאחת מהסיבות לביטול העיקולים היא שאתה רוצה לסגור את החשבון היות ולא ניתן לסגור חשבון שיש בו עיקולים.
 
למעלה