חוב ששולם והמשך נקיטת צעדים על ידי הוצל"פ

פלג42

New member
חוב ששולם והמשך נקיטת צעדים על ידי הוצל"פ

קיבלתי עיקול בנק וכו עקב חוב מזונות 4000 ש"ח (למרות שהחוב הוקטן ל 2100 ש"ח) ביקשתי מהבנק שיתפוס את הסכום בפקמ למס ימים לצורך טיפול .לאחר שביצעתי תוך יומיים הוראת רשם לתשלום כל החוב והמצאת הוראת קבע . עיקול החשבון והמשכורת שוחררו. אולם הפקדון וקרן ההשתלמות ישוחרר רק לאחר הסכמת הזוכה ,
אני לא מצליח להבין מדוע עליי לקבל הסכמת הגרושה ואו כל גוף אחר על כספי או רכושי וזאת שאין לי כל חוב ולא עומדים מולי תביעות וכו'
 

פלג42

New member
לא נתקלתי במושג כזה בהחלטה

בשל חוב חד פעמי - וזעום עיקלו את חשבון הבנק ,משכורת ,קרנות השתלמות ורק אלוהים יודע מה עוד . מייד סגרתי החוב וגם לאחר מכן ממשיכים להחזיק לי כספים ונניח שהזוכה לא תסכים לבטל את שיחרור הפק"מ . למרות שאני לא מבין באיזה זכות יש לה להכניס ידה לחשבון הבנק שלי . לדעתי יש כאן חריגה מסמכות שהרי מרגע שילמתי כל חובותיי . כל זכותיי שנשללו חוזרות אליי בלא תנאי .
בהחלטת הרשם בוטל העיקול על העו"ש ,משכורת ,הגבלות וביטול קרן שותפת
נשאר הפק"מ וקרן ההשתלמות ולא מצליח להבין ולהסכים עם ההחלטה .
 

פלג42

New member
זו גם דעתי , אך הרשמת חושבת הפוך

הגשתי שוב בקשה לבטל את עיקול על הפק"מ . הרשמת החליטה שוב שעליי לשלוח את הבקשה בדואר רשום עם אישור מסירה לזוכה (גרושתי) ולהמתין לתגובתה תוך 10 ימים .
לערער על החלטתה כרוך בהגשת עירעור לבית משפט , תצהירים , זמן ובסוף הסיכוי קלוש
כנראה שאצטרך לבלוע את חוסר הצדק הזה המקומם ולהמתין .
 
עיקולים בתיק הוצל"פ מזונות

ראשית אומר: תיק הוצל"פ מזונות מתנהג בצורה שונה מתיק הוצל"פ פסק דין רגיל ועל החלטות כגון ההחלטה שקבלת לא מובנות למי שלא עוסק בתחום ההוצל"פ.
1. באם מדובר בדמי מזונות שוטפים אזי צודקת רשמת ההוצל"פ היות ומדובר בעיקול שיחול גם על דמי המזונות השוטפים הגדלים כל חודש.
2. באם מדובר בתיק עבור מזונות עבר אזי שוגה רשמת ההוצל"פ.

שנית: רבים המקרים בהם רשמי ההוצל"פ נותנים החלטות שגויות המנוגדות לחוק ולפסיקה. על כן אם אינך מסכים להחלטת רשמת ההוצל"פ אתה יכול לערער בזכות בתוך 15 יום לבית המשפט למשפחה (או לערכאה שנתנה את פסק הדין.
 
למעלה