פשיטתץ רגל וחוזה שכירות

hagit139

New member
פשיטתץ רגל וחוזה שכירות

שלום,
לאחותי ובעלה היה עסק שנכנס לחובות של מאות אלפי שקלים והם כבר כמה חודשים רוצים להתחיל בהליכים של פשיטת רגל. הענין הוא שאין להם אפילו כסף לשלם שכירות ולכן הם גרים איתי ועם אמא שלי. הם התחילו לעבוד לאחרונה כשכירים.
העורך דין שמטפל בתיק שלהם עדיין לא התחיל בהליכים כי אין להם חוזה שכירות. הוא טוען שבלי חוזה שכירות לא ניתן להתקדם, כי הם שניהם מרוויחים כסף וצריך להראות גם הוצאות. בינתיים נפתחים נגדם תיקים בהוצאה לפועל והם מקבלים איומים לעיקולים, הגיעו גם לאבא שלנו והעסק מסתבך.
שאלתי - אם אין לבן אדם כסף לשכור דירה וכל המשכורת שלו הולכת לחובות, אין דרך להכריז על פשיטת רגל ולהקפיא את ההליכים נגדם ?? היא חייבת לשכור דירה ?
 

guy bait on adv

New member
תגובה

אני מניח שמה שהעורך דין אומר שבלי כתובת , וחוזה שכירות , כונס הנכסים הרשמי לא יקבל את הבקשה לפשיטת רגל.
הפתרון הפשוט שגם עובד הוא שהם צריכים להצהיר בתצהיר ההסתבכות שלהם שהם גרים אצל ההורים זה הכל והכנ"ר צריך לקבל את הבקשה בלי שום בעיה.
עניין עיכוב הליכים ניתן להגיש בקשה לפי סעיף 77 ( אם אני לא טועה במספר הסעיף לחוק ההוצאה לפועל ) ולבקש במסגרתו עיכוב הליכים עקב הגשת בקשה לפשיטת רגל.
רצוי מאוד לצרף לבקשה לעיכוב הליכים גם את מספר התיק בבית המשפט המחוזי.
אשמח לסייע .
 

gili667

Member
הפושט רגל "שלי" הצהיר כי אין לו כסף לשכור

הטואוא גר אצל ההורים ומשלם להם בגין שכיקרות + מזון שהאמא מכינה
+ ביגוד מאות שח לחודש + נסיעות מאות שח לחודש + טלפון מאות שח לחודש
וכו

והוא הוכרז כפושט רגל
 
פשיטת רגל וחוזה שכירות

לא מובן העצות שניתנו ע"י העו"ד שלהם ומה הקשר לעניין חוזה השכירות.
ניתן לגשת להליך פש"ר גם כאשר גרים אצל ההורים. יש למלא את כל טפסי הבקשה לפש"ר כנדרש (טופס התחייבות, טופס ויתור סודיות, טופס 4, טופס 5 ותצהיר הסתבכות) לצרף את כל המסמכים הנדרשים (אחרת תצטרכו להשלים מסמכים) ולצרף תמונת פספורט..
ההוצאות אל מול ההכנסות בהתאם לנהלי וטבלאות הכונ"ר יקבעו את גובה צו התשלומים שייקבע ע"י הכונ"ר בצו הכינוס.
 
למעלה