את זה רק בורא עולם יכול היה לדעת

barbur

New member
את זה רק בורא עולם יכול היה לדעת

בס"ד

התגליות המרעישות של הזהר הקדוש

אחת הסיבות המרכזיות שגורמות לאנשים לכפור ביהדות היא העובדה שיצטרכו לשנות המון הרגלים וטבעים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלהם והרי שמירת תורה ומצוות חודרת לכל הרבדים בחיי האדם, וקשה להם לראות את עצמם בלי כל אותם דברים עליהם גדלו וחונכו. מי שבאמת מחפש עובדות שידע שבזמן שיש המון טעויות ברורות שמפריכות את הנצרות והאיסלאם ומפרקות את כל היסודות עליהם מבוססים הדתות השקריות האלה, בתורה שלנו לעומת זאת לא נמצאה עד היום וגם לא תימצא בעתיד ולו טעות מזערית אחת, ואעפ"י שנכתבה לפני יותר מ-3300 שנים כתובים בה עובדות שלאדם בשר ודם לא היתה כל אפשרות לדעת באותה תקופה מאחר ואלו דברים שהמדע גילה רק בשנים האחרונות. גם התורה שבכתב (משנה וגמרא) וגם ספר הזהר כוללים בתוכם תיאורים של דברים שמוכיחים חד משמעית שמדובר ללא כל צל של ספק בתורה מן השמים שאין שום דרך שהיתה יכולה להיכתב ע"י בני אדם ולהלן מס' עובדות מדעיות מרעישות שהזהר הקדוש חידש לעולם כולו לפני כ-2000 שנים, 1500 שנים לפני כל פריצות הדרך והתגליות הגדולות של עולם המדע, וכל זאת מפי רבי שמעון בר יוחאי, שזכה להיות האדם בו בחר בורא עולם להוריד דרכו את החלק הסודי של התורה שכולל את הסודות הכמוסים ביותר של הבריאה עבור אותם יחידי סגולה שראויים להיחשף אליהם וללמוד אותם, כשהן מוכיחות לא רק שיש בורא לעולם ושהתורה היא מן השמים אלא גם עד כמה כולנו מחויבים בקיום מצוותיה, חוקיה ומשפטיה לטובתנו, כפי שסוכם מדברי התורה של הרב זמיר כהן והרב יוסף מזרחי:

"כל הישוב מתגלגל בעיגול ככדור"
1. העולם עליו אנו חיים הוא בצורת כדור בשונה מהתפיסה הרווחת של האנושות שהוא שטוח עד לתגלית של קולומוס לפני כ-500 שנים.
2. כדור הארץ מתגלגל סביב צירו.

"אלו למטה ואלו למעלה"
3. בני האדם חיים בכל צידי כדור הארץ וכשראשם של אלה למעלה ראשם של אותם שבצד השני למטה.

"וכל אלו הבריות שבשש ארצות משונות במראיהם עפ"י השינוי שבאויר שיש בכל מקום ומקום"
4. ידע שישנה יבשת שישית 1500 שנים לפני שגילה אותה קולומבוס וקרא לה אמריקה, הרבה לפני שכף רגלו של אדם דרכה עליה.
5. מחקר מדעי שנערך לפני יותר ממאה שנים גילה שאם יביאו אפריקאים שחורים לסקנדינביה לתקופה של מאות שנים מבלי להתערב הם יהפכו לאט לאט ללבנים, בלונדינים עם עינים כחולות מאחר והאויר השונה בכל מקום משפיע בצורה שונה על תושבי המקום.

"ואעפ"כ עומדים הם כשאר בני האדם"
6. ידע על כח המשיכה וכך גם כל אותם בני האדם שנמצאים בחלקו התחתון של כדור הארץ וראשם הפוך ופונה כלפי מטה מצליחים לעמוד על הקרקע כמו כולם ללא כל בעיה ומבלי ליפול.

"ועל כן יש מקום בעולם כאשר אור לאלה חושך לאלה, לאלה יום ולאלה לילה"
7. ידע כיצד ממוקם כדור הארץ ביחס לשמש, כך שבצד שפונה לשמש יש יום, בעוד שבאותו זמן ממש בצד השני יש לילה.

"ויש מקום שמואר תמיד ולא יימצא בו לילה למעט זמן קצר מאוד"
8. בקוטב הצפוני מואר במשך חצי שנה וחשוך בחצי השני, כשבתקופה המוארת מחשיך למשך כשעה במהלך כל יום. אף אדם לא יכול היה להעלות זאת על דעתו מאחר ולא זאת בלבד שלא היתה כל דרך להגיע לקוטב הצפוני אלא שהאנושות לא ידעה כלל על קיומו, כאשר רק בשנת 1908 למנינם (לפני כ-100 שנים) הגיע לשם האדם הראשון, מה שמוכיח שהדברים האלה לא יכלו להיכתב ע"י בשר ודם אלא הוכתבו לו ע"י מקור החכמה ומקור הכל שיודע הכל וברא את העולם על כל פרטיו וחלקיו, כשחלק מסודות הבריאה האלה שהיהדות קיבלה לפני כ-2000 שנים בספר הזהר הקדוש המדע גילה רק לפני כ-500 שנים.
 
למעלה