אני במצוקה.

SUNLIGHT10

New member
אני במצוקה.

שנים שאני לסבית. לאחרונה לא רוצה בזאת. רוצה להיות האישה היחידה בבית. רוצה להיות האמא היחידה. לא רוצה להיכנס להיריון ממזרק.
מפחדת מגברים. אפילו חרדה.
לא בוטחת ברבנים. ובדת מזמן לא מאמינה. רק באלוקים.
אני לא יודעת למי לפנות. כשסיפרתי לפסיכולוגית על הרצון היא אמרה לי שהיא עצובה שכך אני רוצה.
עצות?
 

קליט

New member
לא ממש הבנתי

מה את רוצה. תקשיבי, אין לך מה להיות במצוקה, אני מכיר מקרוב שיטת טיפול מדהימה, שנקראת ; שלושת המימדים, שפיתח אותה ישראלי בשם יובל לוי, יש להם הצלחות מדהימות לכל קשיי ותחלואי גוף ונפש, לעומת זה לפסיכולוגים אין כל כך הצלחות. השיטה נכנסה חזק בציבור החרדי ודי מהר תמצאי עוד אנשים שימליצו לך על השיטה, יש הרבה מטפלות בשיטה הזאת, ככה שאפשר להשיג מטפלת במחיר סביר, הטיפול הוא כייפי ומרגיע. בהצלחה !
 

אופירA

New member
מנהל
זה לא באמת תקין שהפסיכולוגית מתנגדת למה שאת רוצה

אם זה מה שאת רוצה, למה הפסיכולוגית מבטאת שהיא עצובה? הרי בכך היא אומרת לך שהרצון שלך לא טוב ולא בריא. למה היא אומרת זאת? למה הרצון שלך לא טוב?
למה הפסיכולוגית חושבת שהיא צריכה לכוון את הרצונות שלך לדרך שבה היא חושבת?

היא צריכה להיות עצובה מכך שאת מרגישה רע. כלומר מכך שאת מפחדת מגברים.
אבל אם את לא רוצה להיות לסבית, למה זה מעציב אותה???
אם אני רוצה לבנות על הגג זה אמור להעציב אותה? למה? אם אני מפחדת לבנות זה מעציב, אבל אם אני רוצה לבנות זה לא מעציב, למה שהיא תתערב לי ברצונות?

לפני שנים רבות היה לי פסיכולוג, שאמר לי שהוא לא יכול להסכים לכך שאלמד יהדות ואשמור את מצוות התורה, כי זה סותר את הגישה הטיפולית שלו, ואיאלץ לוותר עליו אם אלמד יהדות. אז עזבתי אותו מיד. למה מה קרה? הוא יגיד לי מה ללמוד ומה ללבוש ומה לאכול?

פסיכולוגית שעצובה בגלל שאני אוהבת להיות אשה שתפקידה לעסוק בניהול משק הבית ולא מעוניינת כלל בשוויון עם הגבר - לא צריכה להיות הפסיכולוגית שלי! פסיכולוגית תקינה, אפילו אם היא הפמיניסטית הכי פמיניסטית בעולם, אמורה להיות מסוגלת לטפל בי, גם אם הרצונות שלי הפוכים לחלוטין משלה, והטעם האומנותי שלי כנ"ל, וכדומה.
היא לא אמורה להגיד לי שהרגשה שלי שטוב לי איתה (ושאינה מזיקה לאחרים) היא לא טובה לי!
 
למעלה