לא נעים לי להתלונן אבל..

מילי1991

New member
לא נעים לי להתלונן אבל..

למרות שאני רואה שרוב האנשים מסביבי סובלים ובמקרה הטוב לא נמצאים במקום שהם חפצים בו או מרוצים ממנו (במידה כזו או אחרת)
אני עדיין מוצאת לנכון להגיד- ה', בבקשה די, תגאל אותי מיסוריי, תשמח אותי, זרוק לי עצם בחיים...כי נשבר לייי!!!!ונמאס לי להיות עצובה
לא תולה את השמחה בדברים חיצוניים אבל......
עדיין רוצה מאד זוגיות כבר!
 

ozir

New member
קחי עכשיו חודשיים לעבוד על התחזקות במידרשה

שימי בזה את כל הכוחות

ובע"ה אחרי זה תבוא גם זוגיות

ממליץ גם על עוד פורום נוסף עם שאלות ועזרה של הרבה פעילים ביהדות ותורה:
https://www.fxp.co.il/forumdisplay.php?f=648

-----------------------------------------------------------------------------------
בלי שאלות ובלי צורך להזדהות, יש לי קו פתוח לגברים ביום א ויום ה 22:00- 00 : 00 ב 077-4002093 לשאלות ביהדות, עזרה, הקשבה, הלכה ואמונה.
לנשים/בנות במייל בלבד [email protected] גם גברים/בנים יכולים לפנות במייל.
"אין על בורא עולם בעולם"
ר' עוז
 

golan heights

New member
העצמה נשית

יקירתי.
תמצאי את הדרך להיות חזקה ובטוחה בעצמך בלי זוגיות.
קודם כל את.
זוגיות מצליחה רק אם כל אדם הוא עולם שלם בפני עצמו וביחד הזוג בונה עולם משותף. אם אחד הצדדים מגיע ומחפש להשען כל כולו על הצד השני כאילו רק זה יביא לו את השמחה בחיים... לצערי אני לא רואה בזה צעד בריא.
ברוך ה׳ את נראית לי (מקריאת הודעותייך) בחורה מיושבת בדעתה, אמיצה ונבונה - תבני את עצמך בזכות עצמך. תהיי שמחה בחלקך ובמי שאת.
 

GILADOS

New member
 

מילי1991

New member
אני גם חשבתי ככה אבל

עדיין. זה לא שייך. מגיע שלב שדי...במקום להבשיל את מתחילה להרקיב
&nbsp
 

BW245

New member
מעובש וריקבון גילו את הפניצילין.

"בגילוי המפורסם של הפניצילין מסופר כי פלמינג החזיק בידו צלחת ובה מושבות של חיידקים והוא ביקש לזרוק אותה לאשפה לאחר שזו זוהמה על ידי עובש אבל למרבה השמחה עצר בו כשהבחין בתופעה "מוזרה" : בעוד שהמושבות המרוחקות מהעובש היו "רגילות", כפי שמושבות חיידקים אמורות להראות, המושבות הקרובות לעובש היו "מומסות". פלמינג הבחין בה, ובדק את את פשר הדבר. הוא ביצע ניסוי חוזר, שבו זרע גם את הפטרייה המזהמת וגם חיידקים על צלחת, ולאחר שראה שהתוצאות חוזרות על עצמן, העלה את ההשערה שהפטרייה מפרישה חומר קטלני לחיידקים. פלמינג זיהה בעובש וקרא לחומר הזה פניצילין".

למה הדגשתי את מה שהדגשתי? כי אחת ידעתי, על בשרי, בתקופות של העובש והריקבון בחייך אתה מגלה על עצמך את כוחות הנפש הכי גדולים שלא ידעת ולא האמנת שקיימים בך, בעובש הזה אתה מגלה את אותם חומרים פעילים שקיימים בך שביכולתם להרוג כל מרעין בישין שתתקל בהם בחייך - העצבות, הדכדוך, הרגשת האין-תקווה, הרגשת החוסר אונים, הרגשת התסכול, הרגשת הדחייה, הרגשת הייאוש, הרגשת החוסר יכולת להמשיך, בעובש הזה אתה מגלה אתה מה הוא! אתה מגלה את כוחות הנפש הכי נסתרים ועמוקים שקיימים בך ואלו הם התפארת שלך, זה החוזק שלך, זה מגדיר מי אתה והרגשת הרפואה שבאה אחרי חולי לא דומה לאותה רפואה אלמלא החולי וההערכה כלפיו שונה במהותה ואף על פי שאיננו מבקשים אותו אך כשכבר דפק בדלתנו עלינו למצות ממנו את הטוב שבו. כולנו בחיינו עוברים משהו , השאלה היא איך אנחנו מסתכלים על התהליך של "העובש", כמשהו שיפורר אותנו ושרק נחפש לזרוק אותו לאשפה או כתהליך שיכול להיווצר ממנו רפואה, לא רק לנו אלא לאנושות כולה שכן מלחזק את עצמנו, עצמנו עוד יחזק אחרים.
 

קליט

New member
מומלץ

להיות שנה לפחות בתור שומר מצוות - ואז לחפש שידוך, יתכן ויש עוד קשיים שמעצימים אצלך את הצורך הזה, כל התחלות קשות, ואת בכמה שלבים של התחלה.. מה שיכול לתת לך המון כוח זה חבירה טובה, וכמובן, זו העת להתחזק בביטחון ואימון בבורא עולם
 
למעלה