סגולה לחתונה!! לשלוח לרווקים/רווקות ופנויים כי הרבנית ימימה

ozir

New member
סגולה לחתונה!! לשלוח לרווקים/רווקות ופנויים כי הרבנית ימימה

סגולה לחתונה!!! לשלוח לרווקים/רווקות ופנויים כי הרבנית ימימה מעידה שתמיד באות בנות שאומרות שנישאו בזכות זה

הנה הסגולה: http://www.hidabroot.org/article/213245

כתבתי את פרטיה כאן:

שאלו שם לגבי ברכות לבטלה כי עושים ברכת המזון שוב ושוב אז כתבתי שאם רבי יונתן אייבשיץ בעל היערות דבש הענק שבענקים אמר אז זה לא ברכות לבטלה. הדגש הוא לעשות זאת דווקא ביום הזה מ 10.10 בלילה על לצום עצמו, דהינו בערב כיפור. ביום אחר זה יהיה חשש ברכות לבטלה.
הסגולה גם לרווקים ופנויים.
חשוב לשקול במשקל מטבח מכני או דיגיטלי שיש לחם בכל סעודה מעל 30 גרם ופחות מ 54 גרם. (יש לך זמן ללכת לחברה/שכנה לשקול. לא מברכים על הנטילת ידיים אלא עושים הטילה בלי ברכה!!!! כי זה פחות מכביצה ויותר מכזית. אז נטילה שלוש ימין ושלוש שמאל, ניגוב וברכת המוציא.
זה כולל את הסעודה מפסקת.
לאכול 7 סעודות לחם כולל הסעודה המפסקת משעה 18:30 היום ועד הצום. דהינו 7 נטילות ו 7 ברכות המזון כנגד ה 7 ברכות בקרוב בחתונתכם.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
בלי שאלות ובלי צורך להזדהות, יש לי קו פתוח לגברים ביום א, ה 22:00- 00 : 00 ב 077-4002093 לשאלות ביהדות, עזרה, הקשבה, הלכה ואמונה.


לנשים/בנות במייל בלבד [email protected] גם גברים/בנים יכולים לפנות במייל.


"אין על בורא עולם בעולם"

ר' עוז
 

קליט

New member
כל סגולה עשויה

להגביר את האמונה. אז מי שהוא מאמין בכל סגולה אז זה עשוי לעזור לו. לרוב, סגולות לא עובדות. עדיף כבר לעשות מצוות כמו צדקה כל יום, בדיקת מזוזות וכו' מנסיון יש את הסגולה של הודיה לה' שזה עובד יפה, להודות כמה שיותר, הרב ארוש מדבר וכותב על זה הרבה, וכן הסגולה של שני חמישי ושני אצל ציון הרבי מזוויעל שעוזר יפה, לפעמים יותר ולפעמים פחות,
 
למעלה