מדרשה

מילי1991

New member
מדרשה

הי לכולם,
לאחר 10 שנים של תהליך של חזרה בתשובה, עם עליות ומורדות קשות ביותר
והרבה רצונות שלא הבאתי אותם לעולם הקדושה
החלטתי שזהו, בורא עולם, אני נכנעת לך
אני נכנעת למה שאתה באמת רוצה
ויודעים מה? אני אפילו שמחה בכך, מן שלוה כזו, התרת הספקות, השיבה הביתה
אני רוצה מאד ללכת למדרשה אבל חוששת מהתגובה של אמא שלי ומהמצב הרפואי שלה
אני אתן קצת רקע: ב6 וחצי השנים האחרונות, עברתי משבר קשה מאד שכלל רופאים פסיכיאטרים וכדורים אותם אני נוטלת עד היום
אמא שלי היא אישה דעתנית מאד וגם דאגנית מאד בכל הקשור אליי במיוחד (אני בת יחידה והיא אם חד-הורית, מה שאומר- שאני ממש כל עולמה)
הגעתי לגיל 25 ואני די רוצה ליישר קו בנושא היהדות ולהכין את עצמי להקמת בית יהודי כשר, בית של תורה וטהרה
אני מחפשת מדרשה שבה אמצא עניין, הדרכה בנושא טהרת הבית, כשרות, השקפה ועוד ...כל זה מפי רבניות שאני באמת אעריך, כדוגמת הרבנית ימימה מזרחי
יש לציין שאני בגדול מתחברת לרוב הזרמים של החוזרים בתשובה: ליטאי, חסידי (ברסלב וחב"ד) וקצת בני עקיבא (אבל זהו...! חח..הייתי שם בתור חילונית וכשהתחלתי להתחזק אבל אני כבר לא במקום הזה יותר)
אני לא רוצה אפילו לחשוב על התגובה של אמא שלי אם אגיד לה שאני רוצה ללכת למדרשה....מה גם שהיא כבר מבוגרת ואני מרגישה שכל המצב הבריאותי שלה מתגדרדר ככל שהמצב הרוחני שלי מתעלה (רק לאחרונה: גרביונים, חצאיות ארוכות, כשרויות מהודרות..)
מה אני עושה? אני יודעת שזה הדבר הנכון לעשות אבל... וואלה יש פה חיי אדם, אני מפחדת ממנה וגם עליה ועל המצב שלה (אבל יותר על שלי בוא נודה על האמת..)
אני רוצה לעשות את הדבר ה נ כ ו ן !
השם תעזור לי!!
אשמח לעצותיכם
 

קליט

New member
כתוב במדרש

שמי שמכבד הורים זוכה להצלחה כאן בעולם הזה. חשוב שתתייעצי עם אישה חכמה - איך לשפר את התקשורת עם אמא. באירגון ערכים ישמחו לעזור לך בנושא, ובמציאת מדרשה, וכל מה שאת זקוקה בתהליך התשובה, וכן באירגון צוהר של חסידי בעלז. בעיקרון, את יכולה ללמוד במקום קרוב, או במקום שיתנו לך לצאת הביתה לישון, או לצאת בשבתות, או שתלמדי שמה כמה שעות ותחזרי הביתה, גם בשבילך עדיף את השקט הזה, מאשר הששון והשמחה בפנימיה, עם כמה בנות בחדר אחד וכו' (כמובן, אל תספרי לאף אחד מה שעברת, ושאת לוקחת כדורים, זה לא כבוד גדול, לא פעם הרופאים נותנים כדורים למניעה, זה אמנם מאוד נחוץ לך, זה לא אומר שאת חולה או בהפרעה, יתכן שאת אמורה יותר לחיות ברוגע..) בהצלחה !
 
למעלה