בעקבות שכל נושא הפירסום והגרפיקה קרוב לליבי

hadi orr

New member
בעקבות שכל נושא הפירסום והגרפיקה קרוב לליבי

תפסו את עיני מודעות בעיתון משנת 1946. באותה תקופה בהחלט הפירסום היה בעיקרו באיורים על ידי מאיירים חכמים וטובים ולא על ידי צילומים ושפיכת צבע ללא טעם. כאן מה שמשך את עיני הם המודעות שיוצרות קמפיין. רצף של מודעות באותו עיצוב אבל שוני במסר אשר יוצר עושר של מידע ומעביר מסר מתמשך.

מאוד אהבתי את הקמפיין של המפקח על המזונות בהנהלה הראשית בירושלים שישלח אליך חוברת מתכונים לבישול במצרכים יבשים. ברור שמוצרים מיובשים הם נוחים לבישול הם ערבים לחך חסכונים מהמוצר האמיתי והמטרה שתדעי !!! כן כן שתדעי להכין ארוחות מזינות טעימות וזולות על ידי שימוש במצרכים יבשים כמו בקר מיובש (ולא תחטפי בעיטה מהפרה) ביצים תפוחי אדמה ושאר ירקות.

כמו כן אהבתי את הציורים של מובילאויל. שטוק נכנס לא בגלל שהקמפיין מרשים אלא בגלל שיש לחברת שטוק פינה חמה אצלי בלב וחלק נכבד מאוסף האלכוהול ובקבוקי האלכוהול המיניאטורי שלי.

בקמפיין הסיגריות יש בהחלט קוו פירסומי ויפה. ושוב הכל באיורים ולא בצילומים. שמן לגילוח הוא קמפיין מאוד חביב (חסרה תמונה אחת). יש כאן גם מודעות בודדות שמצאו חן בעיני. קולורן - לקחו את האריזה (המופיעה בצבע והיא מאוסף הגרפיקה הארץ ישראלי שלי) ועשו מודעה. אהבתי מאוד את המודעה עם ההמצאה הגהונית של מלכה עגלות והמודעה של ש.שרף (זה שלא שלמה שרף המאמן. אני מקווה) שקורעת מצחוק. הגיע הקור והשלג לישראל וחייבים את מעילי הפרוות !!!!!!!!

מקווה שנהנתם מהמודעות משנת 1946 שפורסמו בעיתון דבר. לצערי לא רשום במודעות מי הם המאיירים / המעצבים / הגרפיקאים אז לא יכולתי להוסיף מידע על כך אבל אני משוכנע שהם מהשורה הראשונה של המאיירים שהיו בארץ באותה תקופה.

ושוב לא מצליח להבין מדוע באתר התמונות לא עולות לפי הסדר שאני קבעתי אצלי אבל לא נורא.





















































































































































































































 
הדי, תודה על המאמץ להעלאת כל המודעות. אבל - מבחינתי לפחות,

תפסת מרובה לא תפסת! לפתוח ולסגור 107 תמונות זה למעלה מכוחותי...היית בוחר 7 הכי טובות וההנאה הייתה מושלמת.
 

hadi orr

New member
רותי. את לא צריכה לפתוח ולסגור. פתחת אחת ועם הסמן את מעבירה

לתמונה הבאה. אבל לא ניסיתי לתפוס מאומה ואם איבדתי אותך חבל לי הדבר אבל ב-7 תמונות לא מצליח להביא את העושר של מה שהיה אז. לא נורא. בכל מקרה נמשיך להיות חברים. אין מבחן על התמונות
שבת שלום. זז לשוק עכשיו
 

אספן 3

New member
מקבץ נאה של פרסומות של פעם

ברפרוף על פני המודעות תפסו את עיני במיוחד ארבעת המודעות שבהן רואים מקלטי רדיו ישנים. זה הזכיר לי שזהו תחום איסוף בפני עצמו ויש אנשים שאוספים מקלטים כאלה. ברור שמדובר בתחום אספנות שתופס מקום נרחב במיוחד בבית.
 
למעלה