תכולת דירה

תכולת דירה

אנחנו או טו טו לפני סיום פינוי הדירה של ההורים במרכז הישן של ת"א. בימים ששי שבת, 20-21.7.18 ובמשך כל שעות היום נערוך מכירה של כל מה שנותר שם. המון פריטים של בית: ספרים, מצעים, כלי מטבח (חלק ממה שמצאנו הינם כלי מטבח רבים שהיו שייכים לחנות כלי בית של סבא שההורים פינו לפני 30 שנה), חפצי נוי, בגדים, ריהוט, תיקים, מוזיקה, ועוד. המון דברים ישנים יותר וישנים פחות, חלקם היו שייכים לסבא וסבתא, חלק ניכר שמתאים לאוספים שונים כפי שהתרשמתי מהשרשורים שמועלים בפורום הזה. קצת קשה לצלם כמות כזו ולהעלות לכאן. מוזמנים להגיע. ומוזמנים לברר במסרים (משם נעבור לטלפון) לגבי פרטים יחודיים שמעניינים אתכם. אשמח גם להמלצות היכן עוד כדאי לפרסם את זה. שבוע טוב.
 
מפיות ומגשיות בד

שלום רב, אם יש מפיות בד וחמגשיות בד, רקומות - אני מתעניין. כמו כן מחזיקי ספרים וספרים. בברכה, מנשה
 

art307

New member
תכולת דירה

ערב טוב
שלחו לי את מספר הטלפון שלכם לתאום בדירה
בתודה
גדעון
 

nitzan bid

New member
אם יש דברים שווים - שקול מכירה פומבית אונליין

היי, ראיתי לאחרונה בבידספיריט שהעלו מכירות פומביות מתוך בתים, שבעצם פינו את הבתים או "דיללו" אותם. ראיתי את גלריה אגוזי (יריב), ראיתי לדעתי את קלאודיוס ועוד כמה. שווה לחפש - ולשקול את האפשרות הזו. זאת כמובן במידה ויש חפצים שווים (אמנות, אספנות, עתיקות, יודאיקה, תכשיטים)
 

galfeldman

New member
אשמח לפרטים

היי, ישנם במקרה תקליטים או קופסאות פח בדירה?
גל
 
המכירה היום

נפרדתי היום מרסיסי חיים של הורי, ומזכרונות שלי כילד. לא יודע אם עניתי לציפיות. אולי לא דברים שווים רבים אבל אני יכול להציע רק את מה שיש. אבל חשוב מכל - פגשתי היום אנשים מקסימים מכאן, אנשים שאני מעיין במשפטים שלהם כאן תחת ניקים והיום הכרתי פנים אל פנים. והיה לי מעניין. מאוד. רציתי רק לומר תודה!!
 
למעלה