יש כאלה שיודעים להעריך חפצים של פעם

אספן 3

New member
יש כאלה שיודעים להעריך חפצים של פעם

זה מה שמצאתי היום בתיבת הדואר.
כמובן שהסתרתי את פרטי ההתקשרות.

 

גלעד133

New member
להעריך דברים של פעם

קצת נאיבי מצדך. באתרים רבים תמצא את המודעות האלה של "אספנים" לכאורה. כולם סוחרים - לא שיש משהוא פסול בלהיות סוחר אבל למה להסתיר זאת - שאוספים בכל פינה גם אצלנו בשכונה כל פינוי דירה ולא חשוב מה : ריהוט, כלים, ספרים וכל מה שעולה על הדעת ובשבת תמצא את כולם עם כל המציאות בשווקים השונים [אני אישית מתכוון לשוק הפשפשים בחיפה אבל בוודאי בכל השווקים] מציעים למכירה בתור "עתיקות" את מה שאספו ליד הפחים. שמעתי לא פעם מחברים על הורים או סבים שנפטרו [בעיקר באזור ת"א שם השכירות יקרה] שמוכנים לשלם עבור פינוי דירות הנפטרים כי להבנתם שכר הדירה שווה יותר מערך ה "שמעטס" שהושארו. דרך אגב, לא פעם כשהשוק נסגר בשעות אחה"צ המוכרים משאירים ליד הפחים את מה שלא מכרו. מצאתי לא מזמן זוג מנורות יפהפיות כאלה שרציתי לקנות, הסוחר דרש עבורן מחיר של רולס רויס וכמובן איש לא קנה. עברתי שעתיים מאוחר יותר והן היו זרוקות ליד הפח. היו כבדות ולא התחשק לו לסחוב אותן איתו.
 

אספן 3

New member
לא הבנת אותי נכון - ברור שזוהי מודעה של סוחר

הוא גם לא מנסה להסתיר את זה ולהציג את עצמו כאספן. התכוונתי לכך שבניגוד לאנשים שלא תמיד מבינים מה יש להם ביד וזורקים דברים בעלי ערך (כפי שנאמר, הזבל של האחד הוא הזהב של השני), יש מי שמודע (במקרה זה סוחר) לערך שיכול להיות לחפצים ישנים.
 

nitzan bid

New member
עדיף לעבוד עם מישהו מוכר ומקצועי

עדיף לא להכניס אנשים זרים הבייתה דרך פרסום בפלייר, במיוחד כאשר רוצים שהם יעריכו את הדברים הכי יקרים לכם. כמו כן, יכול להיות שיש לכם מלא אוצרות שחשוב שמישהו מקצועי יבדוק אותם. תמיד אפשר להזמין שמאי (אולי אפילו מגיע מחברת ביטוח).

מצד שני זה אחלה קונספט, רואים יותר ויותר "ציידי אוצרות"
 

גלעד133

New member
מישהו מוכר ומקצועי...

ממש מסכים שאין להכניס הביתה אנשים זרים דרך פרסומים שונים ומשונים כי לך תדע אם הם לא יביאו אליך את הפורץ שמצוייד בכל האינפורמציה. גם שמאי רכוש ובעיקר של חברות הביטוח אינם כתובת כי בין מחיר ריאלי לבין הערכותיהם יש פער של שמיים וארץ ובזמן שתנסה למכור תקבל ה ר ב ה פחות ממה שהעריכו. לא אכנס לפרטים - הייתי בסרט הזה. האינטרסים שלהם שונים משלך. אם אתה מכיר מישהו שמתמצא - מצויין. אם לא יש בתי מכירות של חבר'ה הגונים שיידעו + - להעריך וגם תוכל למכור דרכם. היכנס לאתר bidspirit ונסה למצוא ביניהם. אני אישית - בלי לפגוע באף אחד שאינני מכיר יכול להמליץ על אדם מ "פסרל" או יונתן מ"אישתר". יש ודאי רבים אחרים טובים שאינני מכיר עם שני אלה היה לי ניסיון טוב. בהצלחה.
 
למעלה