מונדיאל
2018

rachelea

New member
סביבון מתהפך (בצורת כדורגל)

הייחוד של הסביבון הוא בכך שמסובבים אותו, כשאוחזים בידית האחיזה מלמלעלה, ותוך כדי סיבוב הוא מתהפך על ראשו ומסתובב על הידית,
שהופכת לרגל הבסיס.

 

rachelea

New member
מאוסף הבולים שלי (סינדרלה)

טוב, בעיני המחמירים, אספני הבולים, גליון התויות שאציג כאן -
אינו נחשב.
הגליון הונפק לרגל חג המולד ומופיעים בו צעצועים מוכרים ונפוצים
בקרב ילידי איי פארו.
הסביבון, סביבון משאבה, מופיע במרכז הגליון (שורה שלישית מלמעלה).
הכדורגל, בשורה האחרונה.

 

hadi orr

New member
בעקבות טירוף המונדיאל. האם יש קשר בין אהבה לבין אוסף?

בעקבות טירוף המונדיאל. האם יש קשר בין אהבה לבין אוסף? האם אתה חייב לאהוב נושא מסויים ולאסוף אותו? לדעתי בהחלט כן אבל גם בכלל זה יש יוצא מן הכלל. אני לא אוהב כדורגל !!!!!!!! ממש לא אוהב. (אוהב מאוד טניס ומשחק אפילו. אוהב מאוד כדורסל ובגלל מגבלות טכניות - קוטן - לא משחק). אומנם כילד שגר בראמאת גאן על גבול רמת עמידר היינו הולכים לראות משחקי כדורגל בשכונה את מכבי רמת עמידר לפני שהיתה חומה במגרש וישבנו על גבעת חול וכבר אז השתעממתי. אומנם אז שיחקו, בתקופתי, שחקנים שהיו שם דבר כגון: ליאון קונסטנטינובסקי (בעל שם המשפחה הכי ארוך בין כל שחקני הליגה), משה רוזנר (בלם בריון שאף אחד לא העז להתקרב אליו כי רגליו היו בסכנה), ויקי פרץ (שעבר לתל אביב בשיא גדולתו), שלמה פלץ, יגאל עמרם, מוטי ודוד טופמן, אלי כהן, ניסים ברדה, ועוד אבל כדורגל לא היה משחק שריגש אותי. וגם כיום בטירוף המונדיאל כדורגל לא מרגש אותי. מבטיח שאולי אראה את חצי הגמר והגמר, אולי, אבל כל הטירוף הזה ממש לא משחק לגבי. למרות כל זאת הנה אוסף (חלקי) שקשור לכדורגל.







































 

אספן 3

New member
תמונה מספר 9 - שחקני כדורגל של פעם

טוב להיזכר בגלזר וסטלמך ועוד כמה שחקנים ידועים ששמותיהם הוזכרו במשחקים שאותם היה משדר ברדיו נחמיה בן אברהם. נדמה לי, אני לא לגמרי בטוח בכך, שעד שהתחילו לשדר משחקי כדורגל בטלוויזיה השחקנים הללו כבר פרשו ממשחק פעיל.
 
למעלה