בלה בלה בלה

אמנון אלבז

New member
מנהל
בלה בלה בלה

השירשור הטיפשי והמיותר מתחיל לשקוע ולהעלם. אהבתי איך שאריק תמיד אמר, לא .. לא ... אני לא אמחוק את זה, זה לא יפה, זה מיותר, זה מכוער. אבל שכולם יזכרו שכל מה שנכתב מתועד נרשם ונכנס להיסטוריה. אז מי שלא רוצה להיזכר בהיסטוריה ככזה....שישמור על פיו או על מקלדתו.
ולעיניני הפורום, כמעט שכחנו שהשירשור ההוא החל בשל בקשה לערכו של פריט.
טוב, תמיד אני אמרתי שהמסחר רק יקלקל את יופיו של הפורום, והאמת שרוב חברי הפורום היו בעד התערבבות עם סוחרים, למרות שהאינטרס שלהם הוא כספי, למרות שהפורום הזה בלט בנדיבותו במתן פריט בעל ערך או במתן אינפורמציה וידע.
יחד עם כל המדינה התדרדרנו לקפיטליזם לכסף כסף כסף.
גם לאחר שגנב חדר לשורותינו וגנב ביום אחד משני חברי פורום מיוחדים, שני אוספים שאין להם תחליף כספי. למרות כל זאת עדיין רוב חברי הפורום בעד שיתוף סוחרים בקהילה.
תגידו שזה כבר לא רלוונטי והיום בעזרת הפייסבוק הכל התערבב והכל נגיש ואי אפשר לעשות הפרדות ובלה בלה בלה..
ראיתי, ראיתי איזו סחורה של קבוצות יש בפייסבוק , ראיתי איזו סוג של חברויות יש שם.
לא לסוג כזה של קבוצה לא יצליחו לבנות אפילו לא בפייסבוק משום שאת הקבוצה בנו בני האדם ולא המקום. קבוצה שכזאת לא תיתכן בשום מקום.
ואנחנו ? אנחנו מבזבזים את הפוטנציאל הזה במריבות קטנוניות שתגידו מה שתירצו מרכזן של המריבות זה הכבוד העצמי ומעטים כאן המחכימים לשתוק להחריש ולא להצטרף לעליהום מתוך לויאליות של הצנחנים שכולנו נלחם יחד או ניתלה יחד.
לא אכנס שוב לויכוח של לגיטמיות הלויאליות שבעייני הינה מילה ששיכת לעבר והשימוש בה יאה למאפיה, אנשים ישרים כנים ונטולי אינטרסים לא זקוקים ללויאליות של חבר שלא בורר בצדק אך דבק בנאמנותו לחבר.
תרשו לי בהזדמנות זו להציע במתנה בקבוק חימר של כרמל מזרחי, הבקבוק נסדק והודבק, אינני יודע מה ערכו אך אשמח למצוא את הפראייר שמוכן לקבלו ולשמרו. תרשו לי לבקש שהפעם הבקוק ימסר לחבר פורום שבמקרה זה אינו סוחר.



 

גלעד133

New member
לאמנון אלבז

מגיב, למרות שרציתי להימנע. עם רוב מה שכתבת אני מסכים למעט נושא אחד. אתה מפריד לגמרי בין מסחר לאספנות וזה תיאורטית יפה, מעשית לא מדויק. מי שאוסף פריטים יפים בכל נושא שאינם בעלי ערך כספי גבוה יכול לדבר כמוך ולעשות הפרדה. מי שאוסף פריטים בעלי ערך כספי גבוה כמו מטבעות, שעונים, יודאיקה, תכשיטים וכדומה ואיננו נמנה על משפחת רוטשילד חייב מידי פעם לממש פריטים כפולים או כאלה ששבע מהם כדי לקנות דברים שחסרים כי עומק הכיס הוא לא אינסופי כך ששלושת רבעי אספן ורבע סוחר [מכורח המציאות והכיס] הוא דבר לגמרי לגיטימי לטעמי.
לסיום - יש לך ד"ש מרחל מקיבוץ לוטם שמציירת עם אשתי באותו חוג ואומרת שהיית חבר טוב שלה ושל בעלה ז"ל.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
אין לי כלום נגד סוחרים

אפשר שהסוחר ישאר מחוץ לפורום, שוב זו דעתי שנמצאת במיעוט. היו לנו דיי התעסקויות בפורום בלי לקנות ולמכור, יש מספיק שווקים לרכישה.
רחל כמובן חברה טובה שלי ושל אישתי תמסור לה דרישת שלום בחזרה.
&nbsp
&nbsp
חברים הבקבוק זוכרים ? ללא תשלום לאספן משלנו.
 

hadi orr

New member
לאמנון. בלה בלה בלה. אתה מערב מין שאינו במינו. מגיע אחד

שואל שאלה לגיטימית. מקבל תשובה לגיטימית שלא מוצאת חן בעיניו. מתקיף אותי אני מתנצל כתגובה (בציניות כי הרי הוא "יודע" מה הערך) יוצאת אהובת ליבי להגנתו ומלכלכת עלי אני מגיב ואז יוצא חברה מהשקיעה ומתחיל לקלל. ואתם יושבים על הגדר. לא יוצאים להגנתי ואתה מסיים את האירוע ב-בלה בלה בלה.
תקרא את כל האירוע לפי סדר הזמנים ולא לפי סדר הופעתם ותראה את השתלשלות העינייניים. כל התגובות שלי באו לאחר השמצות וניבולי פה עלי.
ולעצם הנושא מעבר לבלה בלה בלה. אין קשר בין אחד לשני ולשלישי. השאלה של הסוחר היתה לגיטימית. התשובה שניתנה לו היתה לגיטימית ומשם הכל התחיל. לא מצאה חן בעיניו התשובה. התקיף. מצאה, זאת המרירה, הזדמנות להתנגח בי, שוב, בלי שהתגרתי בה והתקיפה וקיללה אותי אז קיבלה על הראש כתגובה וכך גם עם החבר החינני שלה.
על מה, כיושבים על הגדר (אתה וחבריך), אתה וחבריך מלינים בדיוק?
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
הדי, למה אני חייב להזדהות איתך או עם מישהו אחר ?

יש לי דעה משלי והבנה משלי , תפיסת עולם משלי והעיקר שאין לי שום מחויבות לויאלית לזה או לאחר, המחויבות שלי היא למצפון שלי ולאמות המידה עליהן חונכתי.
אמרתי כבר בעבר שאני בז ללויאליות ולדעתי זו מוסכמה של מאפיונרים ודווקא לאחרונה זה בכותרות כשעד המדינה נחשב לבוגד כשלמעשה בבדיקת המחויבות שלו המדינה היא קודם, הצדק הוא קודם.
זה יפה להיות חבר וזה יפה לצאת להגנתו אבל בחייאת הדי....בעיינים עצומות ?בלי לבחון ? . אצלנו במשפחה הקרובה ביותר אין נאמנות שכזו ואני גם לא מעוניין שאחד מבני משפחתי יחטא לאמת שלו וישקר למעני.
לא אמרתי מי צודק ומי אשם משום שלדעתי יש מספר אשמים וכולם צודקים.
זהו , אין בי כעס על אף אחד וחלילה לי שלמישהו יהיה כעס עלי. אבל....אבל יש בי איזה דחף שבגילי מסרב לשקוט ולתת לסערה לחלוף לידי מבלי להגיד דייייייייייייייי.
והבקבוק הדי ...אני מחפש לו בית מאמץ.
&nbsp
 

hadi orr

New member
אמנון. באמת אתה לא מחוייב למאומה. ואין כאן נושא של לויאליות

יש כאן רק נושא של צדק.
אבל עזוב. זה ממש ממש לא חשוב.
ובנושא הבקבוק תצטרך להמשיך לחפש.
 
אמנון, וכי למה אתה קובע שמישהו יצא פה להגנת חבר

בעיניים עצומות ובלי לבחון? אני רואה בהדי חבר אבל אני לעולם לא יוצאת להגנתו בעיניים עצומות. אני מכירה את יתרונותיו הרבים של הדי אך עיני לא עצומות גם לחסרונותיו, שככל בן אדם יש גם לו וגם לי ואפילו לך.
במקרה הזה, הדי צדק במאה אחוז והגב' רחל והאדון חן ניצלו הזדמנות לגמור עימו חשבונות ישנים. אגב, כשיש לי מה לומר להדי, למרות החברות בינינו, אני אומרת גם אומרת ולמרות שהוא לא מת על זה, יודע לקבל זאת כגבר ולהמשיך הלאה [ראה מקרה צירוף עשרות התמונות לכל פוסט שלו].
ואשר לפורום האידילי שהיה פה בזמנו, לפני הצטרפות סוחרים...כשאני הצטרפתי לפורום, לא זוכרת מתי אבל זה היה לאחר המפגש עם הגניבות, כלומר לאחר הצטרפות הסוחרים, הפורום כבר היה אז עם 'דם רע' בין אנשים - רחוק מלהיות אידילי. אבל תמיד נעים להיזכר בימים עברו כימים טהורים.
אגב, מי הם הסוחרים שהצטרפו? אני מסתכלת סביבי ורואה רק 2....זה לא שהפורום הוצף בסוחרים.
 

rachelea

New member
האדונה רותי, אני מציעה לך שלא להתערב

גברת נכבדה, נכנסת לפורום בשלב מאוחר יחסית.
אינני מתחשבנת פה אם איש, רק מגיבה לנאמר פה.
 

rachelea

New member
נכון גברת

אני מגיבה. עד כה לא לדבריך. אודה לך אם תמנעי מלהגיב כשהדברים אינם נוגעים בך.
 

hadi orr

New member
ווואוו. כן המפקדת !!! מי שמך לחלק הוראות על מי ולמי להגיב?

הפכת להיות פוטין בפורום כאן?
הגברת, ותתיחסי אליה בקצת כבוד ולו רק מהטעם שהיא מבוגרת ממך ביום אחד (או שחינוך שכזה הוא ממך והלאה?).
מי שמך לחלק הוראות פקודות והנחיות למי ולמה להגיב?
 
כל פוסט בפורום נוגע לכולנו ואגיב ככל שארצה.

אמנם הצטרפתי לפורום לפני כשבע שנים, וציינתי זאת, וכבר אז, לפני שנים הייתה מלחמת עולם בינך לבין הדי. מה לא נכון בכך? אני ניסיתי לא לקחת צד, גם בזכות אחיך המדהים והנעים, אבל זה לא עזר. סימנת גם אותי בזכות חברותי עם הדי.
האמת, לא ממש מפריע לי.
 

rachelea

New member
הדבר היחיד שאנו מסכימות עליו הוא שאחי היקר נחמד ונעים

מעולם לא סימנתי אותך, גם לא את אברהם.
אף נמנעתי מלהשיב לך, כשנוכחתי שאת שבויה כסוס שעיניו קשורות
בהערותיך. מי שם אותך להיות מחנכת הדור ולתקן אנשים ששוגים
בכתיבתם? לפחות היית מתקנת ומסבה את תשומת ליבם לאופן בו
יש לכתוב ולא להפגין את כישורי ידיעותיך? יש בפורום אנשים שונים.
אינך מכירה את כולם. יש עולים שהתקשו בלימודי עברית, יש דיסלקטים
ויש אחרים. שמעת על כך?
מעתה, כאשר תתבטאי בדרכך כלפי אחרים בפורום, מבטיחה לך, לא
אשקוט. אין זה איום חלילה, זו עובדה.
 
סוס שעיניו קשורות? זה לא אני ומעולם לא היה.

ולמי הערתי על שגיאת כתיב? אשמח אם תזכירי לי ואתנצל...
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
עוד מילה להדי

לאחר מחשבה שניה , חובתי לציין שאכן אתה צודק והכותרת בלה בלה בלה לא יאה לכל הרעיון. מודה שהכותרת נכתבה בסוף ולא בתחילה ואני אמנם כמו כל עיתונאי מחורבן חיפשתי כותרת שתמשוך תשומת לב ותסקרן. לרגע קט שכחתי שחברי לפורום תמיד אוהבים לקרוא את דברי ואין צורך בכותרת בומבסטית.
עוד אודה ואתוודה שחשבתי שכשאני כותב ..בלה בלה בלה, הביקורת היא עצמית עלי כשאני הוא הבלה בלה בלה.
אז סליחה על כותרת מטומטמת.
 

גלעד133

New member
הדי

לא שדעתי תשנה משהוא אבל אמנון פשוט צודק ומעבר לכך - איננו מכירים אישית אבל מהתרשמות שלי ממה שנכתב בפורום [בעיקר על ידך] אתה לא בדיוק הטיפוס שצריך שיצאו להגנתו ואתה מסתדר לא רע לבד. תקפת את ההוא - לי הוא נשמע כמו ילד פלצן שיודע הכל טוב יותר מכולם - הוא השיב לך בדרכו [שאני אישית לא אהבתי אבל לדעתי זה לא שווה התייחסות ואת כל מה שהמשיך משם] וזהו זה, סוף סיפור. למה להמשיך אם זה לא יוסיף כלום לא לחינוך ולא לאגו של אף אחד ? כמו שאמר אמנון - גם בגילנו המתקדם יש דברים שאי אפשר להתעלם ולא להגיב אבל לדברי מישהוא שאינך מכיר ואינך מתייחס ? עזוב. מיותר.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
למסירה

בקבוק חרס של כרמל מזרחי
בקבוק פגום שעבר הדבקה מחפש אספן במצב טוב.,
הבקבוק עבר חינוך ועושה את צרכיו רק בטיול מחוץ לבית, נוח מאוד לילדים ולבקבוקים אחרים .



 

rachelea

New member
אמנון, כל מילה בסלע


מקווה שיימצא אספן שיקלוט אצלו את בקבוק החימר.
הסדקים שתוקנו והודבקו רק מוסיפים לחפץ נופך היסטורי.
 
למעלה