שאלות, בקשות, והערכות

powo

New member
לא קשור לכלום.אולי קצת לחג הסוכות

ביקור מעניין לאחר תקופה



 

hadi orr

New member
אברהם. מצטער להודיע לך לגבי להכניס אותו לאוסף התקוות כי

אתה צריך לפתוח אוסף חדש וכדאי להכניס אותו לאוסף התקוות שלא התממשו
 

powo

New member
לדעתי ימים יגידו.וזה רק תלוי בנו

הוא בכל זאת.מזן אחר
 

גלעד133

New member
אוסף התקוות...

לא בטוח שכדאי לך למרות שהוא לגביך "מהשכונה". חבל שכל רמטכ"ל או אלוף מוצלח מתבזה והופך לפוליטיקאי עלוב [שזאת בעצם מהות הפוליטיקה - בינוניות ומטה, רצון עז להתבלט ויכולת מינימלית ליצור משהוא בניגוד למדינאים שהיו בעלי אופק וחזון אבל המון שנים אין לנו כאלה, בעצם בכל העולם אין למעט אולי פוטין המופרע שלא סופר אף אחד] במקום להשאיר אותנו עם טעם של עוד בדברים נכונים שעשה כאיש צבא, והוא רק אחד בין רבים כמו פואד, קהלני, וילנאי, ליפקין - שחק ועוד נוספים ששכחתי.
 

hadi orr

New member
כבר מימי "בראשית" (או כמעט בראשית) של הכנסת אנשי צבא היו בה.

ובאמת חלקם הגדול לא השפיעו רבות. הרשימה ארוכה. חלקה מוכרים חלקם לא וברור שלא את כולם הכנסתי וברור שלא כולם לא עשו מאומה (וחלקם עשו מהומה). חלקם השפיעו.
להלן הרשימה החלקית המורחבת:
דיין, ויצמן, סנה, אלדד, אורי אור, ברק, רבין, אפי איתם, איציק מרדכי, רפול, יגאל אלון, אהרון רמז, פואד, מרדכי ציפורי, חיים בר לב, מרדכי גור (מוטה), חיים הרצוג, רחבעם זאבי, מתי פלד, מאיר זורע (ד"ש), יגאל ידין, אברהם יפה, אהרון יריב (ד"ש), דני יתום, משה כרמל, שאול מופז, עמרם מצנע, מאיר עמית, צבי צור, אריאל שרון ובטח שכחתי כמה (טובים יותר או טובים פחות).
 

powo

New member
גלעד למרות הכל אנחנו ממתינים למשיח.

ואני לא אומר שהוא המשיח.ומה שכן אני אומר הוא זן אחר .ולזכותו אני יכול להגיד שהוא לא פוליטיקאי.הוא לא אומר דברים כדי שימצאו חן באוזני השומעים.ולדעתו בימים אלה הוא יתחיל לרוץ לכוון מפגשים ובעיקר עם חברה צעירים .וזה יהיה לקראת הבחירות שיהיו בשנת 2018-2019.הוא בכל זאת יוכל להיות מנהיג.ויש לו את היושרה.
 

hadi orr

New member
אברהם. בהחלט יש לו את היושרה אבל אני לא רוצה לנפץ לך תיקוות

לי לא נראה שממנו תבוא הישועה.
לאמיתו של דבר לא רואה אף אחד כרגע שנמצא בפוליטיקה או מתחכך בה שממנו תבוא הישועה. לצערי.

אבל אנחנו אספנים ובוא לא נכניס "עגל זהב" למקדש המקודש שלנו (רק עם הוא פריט אספני חחחחחחחח)
 

גלעד133

New member
בוגי....

אני מסכים עם כל מלה למעט ענין אחד. לצערי, וזאת לא מליצה, מי שיכול היום להנהיג הוא לא מזן אחר, לא חיובי וכריזמטי ולא הגון. כדי להיות היום "מנהיג" [יעני] אתה צריך להיות בינוני ומטה, רמאי, מבטיח ולא מקיים, אגואיסט חסר תקנה, חבר של קבלני קולות מושחתים ועוד כמה תכונות מפוארות מסוג זה. הטובים נעלמים כי היושרה והאומץ לא נחשבים אצל חלק גדול מהעם הזה שמחפש ג'ובים בלי להתאמץ בכלום, מחפש "מנהיגים" שרלטנים שיעשו רוח וצלצולים וכלום מעבר לכך, ילבו שנאה וסכסוכים בינינו לבין עצמנו ובינינו לבין שכנינו כדי שיוכלו להמשיך לשרוד ולהיות משחתים וגנבים ולנפח את האגו העלוב שלהם. שים לב שהבודדים הטובים נעלמים ומי שנשאר אלה הם הצעקנים הריקנים [שיודעים לצעוק "כפיים" ודומיהם] וזה לצערי מקיש כמעט על כל המפלגות. צורת החשיבה של העם הזה והמנטליות שלו השתנו ולא לטובה [ראה היום ב ynet את סיפורי "תמכרי לי שוקולד" החדשים מיוון]. סטף ורטהיימר - ואין חולק על כך שהוא משכמו ומעלה - היה זמן קצר פוליטיקאי עם עוד כמה חבר'ה מצויינים והקימו את מפלגת דש שנעלמה בקול דממה דקה, אמר כשעזב את הפוליטיקה [והוא באמת לא היה זקוק לה כמנוף לכלום] "מי שיש לו אגו מנופח ויכולות דלות ואינו יכול להצטיין בכלום, לא ברפואה, מדע, ספרות, כלכלה וכו' הולך לפוליטיקה כי שם אין צורך בשום כישורים למעט אגו מנופח ובינוניות". לצערי - זה מה יש ולא נראה לי שהולך לכיוון טוב יותר אלא להיפך. עלינו כבר לא אכפת לי - עברנו כבר את הישורת - אבל מה עם דור ההמשך שלנו והלאה ???????????????????
 

powo

New member
אני את שלי אמרתי.ובכל זאת אני נשאר עם התקוה

והדי.בכל זאת זה יכול להיות מקור לפרטי אספנות
 

powo

New member
תרשו לי את הטיעון האחרון

יש לנו ראש ממשלה שהיה מוכר רהיטים בחברת רים.אז למה לא יכול להיות לנו ראש ממשלה שהיה רפתן.למה הם פחות מוכשרים מסוחרי רהיטים.ובזה סיימתי את טיעוני
 

גלעד133

New member
אברם....

ותראה לאן מוכר הרהיטים הביא אותנו. הרפתן בטוח יותר הגון ואידאליסט אבל כפי שכבר כתבתי - היום לצערי זה לא מחזיק מים.
 

חן L1

New member
יכול גם יכול

תווית של התנועה לאחדות העבודה פועלי ציון.
תווית של ועידת האיחוד של המפלגה לאחדות העבודה פועלי ציון עם מפלגת פועלים השומר הצעיר ליצירת מפ"ם.
תווית מכינוס העולים של מפלגת מפ"ם הצעירה, מספר חודשים לאחר האיחוד (אף היא משנת 1948).





 

גלעד133

New member
החלפת מטבעות....

אין לי פייסבוק אבל אם אתה מעוניין להחליף ויש לך פריטים מעניינים מישראל צור קשר במייל [email protected] או במסר. יש לי הרבה כפולים כולל החברה הממשלתית. מדובר על ישראל בלבד.
 
למעלה