השירשוק השבועי

בוקי23

New member
מגהץ טיולים למכירה

חדש כולל מיכל שפריץ מורכב פרטים במסר









 

santaisr

New member
חבר שלי מוכר חנוכיה

למכירה חנוכיה ,שנות ה-50 . יציקת מתכת. דמויות של יהודים זועקים לשמיים עם ידיים מורמות המשמשות מעמד לנרות.אצל איש השני מימין ידיים שלובות ומשמשות מעמד מיוחד לשמש.יצירת אומנות צורמת ומיוחדת . , אלי



 

שוטט

New member
תודה גרשונוב ..צודק ..חוזר בי לא עברתי על המלל כמו שצריך .

חנוכיה יפה מסר חזק .
&nbsp
 

yair magics

New member
למכירה, אליהו הנביא, חוברת שירה לתינוקות, 1925

חוברת של המשורר יחיאל היילפרין, מחלוצי מחנכי הגיל הרך. החוברת בנויה כך שבכל זוג עמודים ישנו עמוד לתווי השיר ועמוד עם ציור צבעוני מרהיב של האמן מאיר גור אריה, עם מילות השיר. דפוס גרפיקה בצלאל, הוצאת הגינה. השיר והאיורים הם על אליהו הנביא שלוקח את הילד ללימוד תורה יחד עם המלאכים. החוברת נדירה ביותר.
הכריכה הקדמית חסרה. היא נקרעה כנראה כבר כאשר קראו בה בגן הילדים א' בתל אביב, פרט שמתגלה על פי חותמת "גן ילדים א', תל אביב" על הכריכה החדשה שנוצרה. בתקופה שהחוברת נדפסה היה מחברה, היילפרין, מורה בגן הילדים הנ"ל, שנקרא גם "גן לדוגמה".
12 עמ'.
מצב טוב. כתמים מעטים.
מחיר: 2400 ש"ח
 

yair magics

New member
תודה סבתא

בינתיים אני אמשיך לנסות בצורה פרטית.
איך אין עדיין אתר\פורום יעודי למכירת פריטי אספנות?
 
לדעתי לא תשיג את המחיר שאתה מבקש במכירה פרטית.

החשיפה של הפריט במכירה של 'קדם' היא גדולה, בארץ ובחו"ל. ואם אכן זה שוויו, ותהיה עליו תחרות, תוכל להשיג מחיר טוב שיהיה שווה את עמלת המכירה אותה תשלם. מה שכן, אתה לא מפסיד כלום לשלוח לקדם מייל עם תמונת הפריט ולבדוק בכמה הם מעריכים אותו. אולי ביותר?
 

yair magics

New member
עמלות

אין ספק שאת צודקת לגבי החשיפה, אך העמלות די יקרות, הקונה ישלם יותר מ-20% עמלה ומע"מ והמוכר ישלם עוד יותר. כך ש-1000 ש"ח ילך ימינה ושמאלה, וחבל. אם אתייאש אפנה לבתי המכירות, לאו דווקא לקדם.
 

hadi1956

New member
הספר הוא רכושך ואתה יכול לעשות בו כרצונך ואפילו כפי שאמרת:

"לאו דווקא לקדם".
כפי שסבתא (ונא להתיחס בכובד ראש להמלצות של סבתא כי סבתא זה סבתא ויש לה הרבה נסיון וידע) כתבה וממליצה על קדם, אז גם לטעמי בהחלט קדם בנושאים הללו הוא מספר אחד ובעל יכולת חשיפה ומכירה הרבה מעבר לאחרים בנושאים כגון אלו. גם אם הוא "מוריד" קופון מימין ומשמאל, אבל לטעמי עושה עבודה מצויינת ובהחלט מגיע לו עמלה על הפעולות, הפריטים שמוכר והצלחות המכירות שלו (והמחירים שלו שהוא משיג למוכרים / בעלי הפריטים).
אבל " לאו דווקא לקדם " זה גם בסדר.
 

powo

New member
גם לדעתי .קדם משיג את המחירים הטובים ביותר

 
למעלה