אוסף מטבעות למכירה - כסף קטן

רוזן71

New member
רק המתכת לבד שווה 100 אלף דולר.

בס"ד

יש פוטנציאל גדול לאוסף כזה.
 
צ'י, בלי להבין במטבעות, סוחר עם 75000 מכירות באי ביי

ו-100% אמינות זה סוחר רציני שלא היה תוקע סתם מחיר. חוץ מזה, יש שם אפשרות לתת הצעת מחיר נגדית מה שיכול להפוך המחיר לאטרקטיבי.
 
רות . הוא מעריך את האוסף בחצי מליון דולר.

אני מקווה שרוזן יגיד את דעתו. הוא המומחה בפורום.
לדעתי אני הקטן אין בזה שום הגיון.
אם יש באוסף מטבע נדיר הוא מזמן הוצא מהאוסף.
צ'י
 
כשכותבים הערכה כזו זה מסתמך על מחירונים

וכולנו יודעים, וגם הוא, שמחיר מחירון לעולם אינו מחיר מכירה לכן הוא מציע בחצי מחיר.
 
דעתי

מדובר באוסף ענק שנאסף במהלך חיים שלמים
רק לעבור על האוסף הזה מטבע מטבע ולבדוק כמה הוא שווה - יקח כמה שנים
כך שאם יש מטבע נדיר, לא ניראה לי שהוא הוצא מהאוסף
וסביר להניח שיש שם יותר ממטבע נדיר אחד
 

powo

New member
הייתי מוכן להכנס לקבוצת רכישה


 

גלעד133

New member
עלות האוסף..

שלום טל. לא יודע, אולי 100000 אולי פחות אולי יותר [ערך המתכת] קשה להעריך במדוייק על פי התמונות. חלק לא קטן נראה שחוק [ליציקה]. אוסף כל כך גדול ומגוון הוא לא כל כך פשוט למימוש. כ"כ הרבה סוגים שונים ומורכבים שמתאימים להרבה סוגי אספנים וסוחרים, לדעתי הימור לא קטן.
 

גלעד133

New member
המשך תגובה...

לאחר שקראתי מה שאברם כתב - קבוצת רכישה - מוכן ברצון ללכת על זה במחיר הגיוני. שווה לנסות להציע מחיר נמוך יותר כי לא נראה לי שעומדים בתור לשפוך 195000$. צריך לקחת בחשבון עלויות משלוח, מיסוי בין 0% - 12% ומ.ע.מ 18%. אני רציני - אם מישהוא רוצה להרים את זה כקבוצה של מספר רוכשים - אני בפנים. אשמח לתגובות רציניות להמשך. עם אוסף כגן לא הצלחנו לאסוף קבוצה אבל המחיר שם היה גבוה מאוד. פה אפשר ריאלית לנסות.
 
אני חושב שאתם קצת נאיביים
אין לי ספק שמישהו מקומי יותר בדק את האוסף היטב וקיבל הערכה מושכלת על שוויו. הוא מוצע באיביי במחיר מופקע מתוך כוונה לדוג קונה תמים (או קבוצת קונים תמימים) שיסתנוורו מהתמונות החלקיות והלא-ממצות ויחשבו שהם קונים מציאה.
&nbsp
ממה שאני רואה בתמונות, רבים מהמטבעות שם הם ניקל. חלקם כסף, קשה להעריך כמה. אלו מהם שאני מצליח לזהות הם פשוטים ונפוצים. בהערכה גסה, אני מנחש שיש שם 60-70 אלף דולר בשווי המתכת (כסף). האוסף שוקל 470 פאונד, שזה מעל 200 קילו - המשלוח יהיה יקר, וזאת בנוסף למכס ומע"מ, עמלות בנק והפרשי שער. אין לי ספק שאם זה היה שווה משהו שאפילו מתקרב למחיר שהם מבקשים, הם היו יכולים למכור זאת בארה"ב, בניו יורק היכן שהאוסף כבר נמצא. אין טעם להתחרות מול קונים שעלויות שלהם נמוכות משלכם בעשרות אחוזים, ובנוסף הם נמצאים במקום ויכולים להתרשם מהמצבור באופן בלתי אמצעי ולקבל הערכה מושכלת על שוויו.
 

גלעד133

New member
אתם קצת נאיביים...

בלי לבדוק אני קונה את הסכום שנקבת בו, לאחר בדיקה בארה"ב יתכן שהוא יעלה בגלל ערכים נומיסמטיים וכו. הצעתי להתייחס לרוב מה שאמרת [אל תשכח שלרבים יש אפשרות לשלם ישירות בארה"ב מה שחוסך את כל העלויות שכרוכות בהפרשי שער וכו. אם להיות רציניים, הייתי בודק את האוסף יסודי ואם צריך להציע 50000$ במקום 195000$ זה מה שמציעים. להפסיד אין מה, ואני כמעט משוכנע שלא הרבה אנשים ילכו על זה. זה לא נראה נדיר במיוחד, זה לא מעט תחומי איסוף, זאת כמות אדירה - מה יש להפסיד ? עוד לא תלו אף אחד שהגיש הצעה שלא התקבלה. אם מישהוא פה מרים את הכפפה - מצויין, אם מישהוא מעוניין לפעול או לפנות אלי שאפעל - מצויין, אין מה להפסיד בנסיון ואולי יש פה בונוס. בואו [המעוניינים] ניצור קשר דרך האתר או במסרים ונראה אם אפשר להתקדם.לא כל יום רואים ריכוז כזה ומיגוון כזה.
 
אני לא רוצה לחשוב על העבודה הרבה שתהיה כרוכה

בחלוקת האוסף הזה בין חברי קבןצת הרכישה
 
למעלה