מדונה וספר קודש - סיפור אמיתי שמופיע בספר "מועדון האספנים "

מדונה וספר קודש - סיפור אמיתי שמופיע בספר "מועדון האספנים "

אליהוא מצטרף לאספנים שסיימו את קנייתם אך עדיין אינם בשלים לעזוב. הם שקועים בדיווחים חמים מהשטח, מה נמכר במכירה הפומבית האחרונה, מי קנה מה ולמה, תלונות על סוחרים חמדנים, במדור הפלילים מדווח על סחורה גנובה שיש להישמר מפניה. אף אחד לא ממהר. דוד חוזר על המשפט הקבוע שלו: "חיכיתי תשעה חודשים כדי לצאת לעולם, אז למה למהר עכשיו?".
אני יושבת בצד. הם לא זקוקים לי ואין לי מה לתרום לשיחה. אני רק מקשיבה.
היום דוד מספר את הרכילות הטרייה: סוחר חרדי מבני-ברק מכר ספר קודש יקר ערך לסוחר חרדי ירושלמי. אחרי זמן קצר עברה שמועה ברחוב החרדי שהקונה מתכוון למכור את הספר למדונה. החרדי מבני-ברק הזדעזע מהמעון המפוקפק שהספר עלול לקבל ודרש אותו בחזרה. הקונה טען שהספר שלו עכשיו והוא יכול לעשות בו כרצונו. בדין תורה נקבע שהספר יוחזר למוכר מבני-ברק, אך עליו להחזיר את התשלום שקיבל ולהוסיף פיצוי נכבד לקונה הירושלמי.
האספנים מתעניינים בסכום הקנייה ובסכום הפיצוי. אליהוא שואל באיזה ספר מדובר. אני מקשיבה לסיפור הסבוך הזה ושואלת את עצמי איך וממתי לעזאזל יודעים ברחוב החרדי מי זאת מדונה.
 

JAMES DEAN

New member
את שואלת ברצינות?

אם כן אז בשנים האחרונות מדונה התקרבה ליהדות (למרות היות נוצרייה קטולית) ולומדת קבלה.
כשהיתה בארץ נסעה לצפת ולירושלים ואפילו השתתחה על קברי צדיקים.
היא קצת יודעת עברית. (מילות ברכה) בשבילך היא עוד זמרת/מפורסמת פרובקטיבית בשבילהם זאת הצלחה כי הצליחו להראות שגם גויים יכולים.
אהה וגם היא צמה ביום כיפור האחרון בבית הכנסת בלונדון.
 

כ חיים

New member
ועדיין היא רחוקה מאד מעולמם של החרדים

ותהייתה של עופרה מובנת ומוצדקת.
 
למעלה