מזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת

asloma

New member
מזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת

שיהיה כיף כאן. אבי
 
לאבי שלום רב!

נדמה לי שאני כבר מכירה אותך מהפורום הישן שהקמתי על ה-C.P., באתר אחר. האם אני טועה? אשמח לקבל ממך אישור או תיקון להנחה זו. תודה על הברכות והאיחולים. וכמובן, אתה מוזמן להיות חבר בפורום, ולקחת בו חלק פעיל. ליאת.
 

asloma

New member
ל-ליאת - לא אינך טועה.

יש רק אחד במדינה ששמו אבי סלומה היחיד במדינה בשם הזה אדם נכה שיתוק מוחין מלידה. שלך אבי סלומה
 
לאבי שלום רב!

ידעתי שאני לא טועה בהנחתי, אבל בכל-זאת רציתי לקבל לכך אישור ממך. כל הכבוד שאתה כותב כאן, אני שמחה לראות אותך בפורום שלי. האם אתה יכול לפרסם כאן את הקטע שפירסמת בפורום הקודם שלי, "על כנפיה יביא"? אתה לא חייב להיענות לבקשתי, אני פשוט חושבת שזה קטע יפה, ושהגולשים כאן ייהנו ממנו לפחות כמו שאני נהניתי בזמנו, ליאת.
 

asloma

New member
משאלתך .... "על כנפיה"

על כנפיה אותה נביא על כנפיה אותה נביא, את הטוב ואת היופי. את הצבע ואת כייפי. על כנפיה אותה נביא, את הרוח הטובה, ואת הרעות והאהבה. על כנפיה, כשתבורך ותבוא, תהיה יפה בשלל גווניה, פי אלף ריבוא, רק שתבוא. אבי סלומה
 
לאבי שלום!

קודם כל, תודה על הפירסום החוזר גם בפורום הזה, ועכשיו שאלה קטנה:מה דעתך שאני אעתיק את זה, ואצרף את השיר לאחת מהודעותיי בתור קובץ וורד? ההחלטה כולה שלך, אבל אני יכולה להגיד שאני פשוט התלהבתי מהשיר המדהים הזה, ליאת.
 
לאבי שלום רב!

תודה על הרשות שניתנה לי ממך, אני אעשה את זה היום בערב, כדי שכולם יוכלו ליהנות מזה. אגב, האם זה משהו שאתה כתבת? סתם מתוך סקרנות, אתה לא חייב לענות, ליאת.
 

haim49

New member
יש רק אחד ששמו אבי../images/Emo132.gif

לא בעליונים ולא בתחתונים כמה שאתה מוצלח רואים שאתה שיתוק מוחין:)
 

asloma

New member
חיימק´ה , אני מסכים איתך...

אמת, מרגישים שאני אדם עם שיתוק מוחין.... מה אצלך, הכל בסדר? אבי סלומה
 

haim49

New member
אבי היקר צריכים לצחוק קצת../images/Emo8.gif

אני מקוה שלא לקחת את זה בצורה שונה אצלי הכל בסדר. ומטפל בהליכים חפנסיה אני שמח על הפורום החדש.
 
../images/Emo151.gifל-haim49 שלום!

אתה צודק! קצת הומור אף פעם לא מזיק, להיפך, הוא יכול להועיל לבריאות, ולעשות לנו אתנחתא קצרה מהצרות המעיקות שמתעקשות להישאר. אני מקווה שיהיו כאן חברים עם הומור, ליאת.
 
ל-naim49 שלום!

קודם כל, ברוך הבא לפורום שלי, ועכשיו סתם שאלה מתוך סקרנות, [אתה לא חייב לענות], איזה קשר אם בכלל, יש לך ל-C.P.? אשמח מאוד לקרוא, ואני בטוחה שגם החברים האחרים, ליאת.
 

haim49

New member
../images/Emo13.gifלליאת! (מישהי שאכפת לה!) תודה!

תודה קודם כל על הברכה, אני נכה c.p. ועבדתי כל חיי בעבודות רגילות והייתי בין הראשונים במועדון ספיבק, זהו בקצרה! בתודה חיים
 
לחיים שלום!

תודה שענית על שאלותיי, לא חשבתי שתגלה פתיחות כזו, אבל כנראה שטעיתי, וטוב שכך. אתה רואה? לא סתם קוראים לי בפורומים "מישהי שאיכפת לה", אני באמת אחת שאיכפת לי ממה שקורה, והקמת הפורום הזה מעידה על כך יותר מכל, ליאת.
 

haim49

New member
ליאת היקרה שאיכפת לה../images/Emo141.gif

טוב שיש אחד כמוך אני מקוה לטוב אבל מנסיון במקום שהנכים יהיו חבריםומפרגנים אחד לשני הם רק מסתכלים אחד לשני בצלחת ורכילות מרשעת אם זה נכון או לא נכון אני מצטער שאני כותב כך אבל זה מה שאני רואה הרבה אני יודע שזה קיים בכל חברה אבל לא בצורה זוועתי אצל הנכים ויש שחושבים שהם חכמים יותר מאחרים אולי בדיבור יש נכים שלא מדברים הרבה אז מתחיל הבעיה בגלל זה קצת ברחתי מהחברה הזאת אשתי גם נכה סי-פי אני כותב את זה בפורום כי היום יש מחשבים וטוב שהרבה נכים יכולים לראות ולכתוב את הבעיות או מה שכואב להם ולפטור בעיות שהם לא מבינים ---בתודה חיים
 
לחיים שלום

קודם כל, תודה רבה על המחמאה שאתה מעניק לי. הפורום קיים גם כדי לשפוך את הלב, וזה בדיוק מה שעשית. אני מקווה שעם הזמן תרגיש קצת יותר טוב, אולי בזכות הפורום. ליאת.
 
למעלה