ליאת לפתיחת הפורום

  • פותח הנושא 2_be
  • פורסם בתאריך

2_be

New member
../images/Emo49.gif ליאת לפתיחת הפורום ../images/Emo24.gif

 

תמי11

New member
../images/Emo39.gifבהצלחה

מקווה להיות פעילה בפורום יש לי ילדה בת 7 עם C.P
 
לתמי שלום!

ברוכה הבאה לפורום, אני מודה ומתוודה שאני מתרגשת, את מוזמנת להיות פעילה בפורום זה, ולהעביר את כתובתו לחברים אחרים שאת מכירה שמתמודדים עם C.P., ליאת.
 
תשובה לתמי!

אני בת 22, ונולדתי עם C.P., בחודש השישי להריון. השיתוק אצלי מתבטא ברגליים, וביד ימין, וחוץ מזה, אני חושבת שצריך לעורר את מודעות הציבור לנושא חשוב זה, זאת רק אחת ממטרות הפורום הזה, וזה ניצחון גדול בשבילי, ובשביל אלו שמתמודדים עם המגבלה יום יום, ורוצים במה בשביל לפתוח את הלב. וכמובן:בשביל אלו שאינם מכירים את המגבלה, ורוצים תשובות לשאלות העולות בעקבות הסקרנות הטבעית, ליאת.
 

תמי11

New member
גם שלי

נולדה בחודש שישי וגם אצלה 4 גפיים אבל הראש......... עובד בשביל הידים והרגלים היא שוחה פעמים בשבוע במרכז אילן בחיפה רוכבת על סוסים פעם בשבוע ומאוד פעילה לגבי מודעות????????? אני חושבת היום שהמצב שונה מאז היום הם מאוד מקובלים בכל מקום (שלי לפחות) נ.ב התחלתי לקרוא את הספר "אני אתגבר" ממליצה לכל אחד שיש לו בעיה של C.P במשפחה לקרוא אותו הוא מלא רגשות עצה קטנה לוח קישורים בראש העמוד אוכל לשלוח לך כמה קישורים של אמותות ואירגונים ועוד............... שוב בהצלחה
 
לתמי 11 שלום!

כפי ששמת לב, הפורום עדיין בחיתוליו, כמו שאומרים, ולכן אין בו קישורים, אם תפני אליי במסר אישי, אני אשמח לקבל את הקישורים לכתובת האי-מייל הפרטית שלי, לראות את הקישורים, ואז להכניס אותם לפורום, זה יהיה לי לעזר רב. גם אני קראתי את "אני אתגבר", אבל זה היה כשהייתי ילדה קטנה, וזה בהחלט ספר מומלץ לכל מי שמתמודד עם C.P., כל הכבוד על הפעילות הספורטיבית של בתך. גם אני רכבתי רכיבה טיפולית אצל איבון, [אם את מכירה], אם לא, אז אני אספר לך שהחווה שלה נמצאת סמוך לעפולה, שם היה, [איזו מילה נוראית], ממוקם ביה"ס שלי, [או יותר נכון, החממה שלי]. ושוב תודה על הברכות, ליאת.
 
למעלה