רוצה לחזור בן אדם

amera

New member
רוצה לחזור בן אדם

רוצה לחזור בן אדם

בן 47
הצלחה כלכלית ומשפחתית.
ההצלחה במשפחה בעיקרה האישה שקיבלה אותי כמו שאני. בשנתיים האחרונות רק התחלתי להעריך אותה ויש שיפור משמעותי בזוגיות. גם עזר לי המודעות בשנתיים האחרונות שאני לא תמיד צודק.

סובל מ
הימנעות בהרבה דברים
הימנעות מעימותים
פחד מהעלבה
פחד מהשפלה
קושי בשותפויות.
חוסר תשוקה. חיים חסרי משמעות. אין מוטיבציה. חיים של שגרה.
חשד באנשים והמניעים האינטרסנטיים שלהם.
היססנות.
אי קבלה עצמית.
קושי רב להיות במרכז.
חוסר בטחון עצמי וביישנות במיוחד בנוכחות נשים
נמאס מהמרוץ להישגיות וכסף
לא רגיל לעשות דברים שאני אוהב. לא בדיוק יודע מה אני אוהב
למשך עשרות שנים אני רגיל לעבוד ולהיות במשימה כל הזמן
כמעט ואין לי חברים. לא מצליח לפתח חברות.
לא מרגיש טוב עם זמן פנוי.
לא רואה סרטים כל חיי.
ייתכן מאוד שאני כמעט בלי רגשות.
אני מעוניין לפתח את התחום הזה של רגשות.

המוזר מכל הוא שיש לי שאיפות להיות פוליטיקאי או מנהיג אבל ללא שום כלים בסיסיים.

מה שאני מחפש זה להיות בן אדם.

מחפש דברים לנפש. מחפש לאהוב בני אדם. מחפש זמן איכות בלי להרגיש אשם שאני לא משיג משהו חומרי.

מה יכול לעזור לי?
 

ommerl

New member
שלום לך בן אדם

כל אלה: הימנעות מעימותים, פחד מהעלבה, פחד מהשפלה, קושי בשותפויות, חשד באנשים והמניעים האינטרסנטיים שלהם, קושי רב להיות במרכז, חוסר בטחון עצמי וביישנות במיוחד בנוכחות נשים.
&nbsp
נובעים מדבר אחד: דימוי עצמי נמוך ואי קבלה עצמית. דימוי עצמי זו אמונה שאפשר לשנות ועל קבלה עצמית אפשר לעבוד ולהגיע למצב שאתה מקבל את עצמך מאוד.
&nbsp
לגבי רגשות, אתה כבר בן אדם ויש לך את כל קשת הרגשות האנושיים. מה שרוב האנשים עושים זה להדחיק אותם. אם אתה מרגיש כבוי וללא רגשות כנראה התרגלת להשתיק רגשות בצורה מהירה ואוטומטית שאתה כבר לא שם לב באופן מודע לקיומם.
&nbsp
אבל אני מבטיח לך שהם שם, וגם אליהם אפשר להתחבר ולהרגיש אותם. זה דורש בעיקר בעיקר לפתח מודעות ותשומת לב. אבל לפני זה חשוב להבין למה אתה מדחיק ומה זה נותן לך. כי אם יש רווח מהדחקה של רגשות ואתה לא נותן לו מענה אתה תמשיך להדחיק.
&nbsp
המתנה הכי גדולה שאפשר לקבל היא לא חומרית לדעתי. היא נפשית. היא ללמוד ולהתפתח ולשכלל את עצמך. להתחבר לעצמך ולקדם את עצמך. זה יותר חשוב ממכונית, ביטחון כלכלי, או כל דבר אחר.
 
מה שיכול לעזור לך...

בעיקרון, אני משתדל שלא לתת עצות שאומרות מה טוב לאדם ספציפי מבלי להכיר אותו יותר לעומק. עם זאת, במידה וזה כל המידע שיש לי, אני יכול להגיד לך מאיפה הייתי מתחיל לשפר את מצבי:

קודם כל, הייתי מתחיל בחשיבה על הדברים שאתה כן רוצה להשיג. כל הרשימה שכתבת, היא אכן הדברים שמפריעים לך. עם זאת, אם לא תחליט מה תרצה שיהיה שם במקום, יהיה לך לא קל להבין איזו יכולת תרצה לפתח כדי להגיע לשם.

הדבר השני, הוא שהייתי יוצא לדרך. פשוט בוחר מקום לשינוי בחיים, לומד את היכולת ומתרגל כמה שיותר. משפר כמה שיותר דברים בחיים שלי. יוצר כמה שיותר זמן איכות עם אנשים ומתקשר איתם.

זאת ההתחלה. משם, תוכל לקחת את זה לכל כיוון שתרצה. בהצלחה!
 
למעלה