מטפל NLP

מטפל NLP

היי אני בבעיה ענקית עם עצמי ואני רוצה לעבור טיפול NLP.
התקשרתי למישהי מקצועית שאמרה שלדעתה אני צריכה לעבור סדרה של 12 טיפול בשלושה חודשים במחיר של 350 לטיפול ואם אני אעבור פחות טיפולים אז אשלם יותר בין 450 ל500.
רציתי לדעת אם המחיר לא יקר מיידי ואם יש לכם המלצות למישהו מקצועי וזול יותר באזור המרכז (ת"א,חולון,בת ים,מערב ראשל"צ)?
 

ladybug4NLP

Active member
שמעתי על הרבה אפשרויות וסכומים שונים שחברי המטפלים גובים-אממ

מעולם לא שמעתי שאם תעברי פחות פגישות, תשלמי יותר.

כל מטפל הגון, מוסמך, ישר ובר הגיון ישמח כשתצליחי להגיע למטרה בכמה שפחות פגישות ובעצם (לצערי) יש איזו תחרות סמוייה בין חלק מי גורם להצלחה בכמה שפחות טיפולים.

הדבר היחיידי ששמעתי שלפעמים על פגישה ראשונה לוקחים יותר כי היא לעיתים
נמשכת מעבר לזמן של פגישה רגילה.

המחיר הבסיסי שביקו ממך ממש לא גבוה אבל לגבי ההמשך של מה שסיפרת, הייתי חושבת פעמיים.

בהצלחה
 

ommerl

New member
שלום שירן

טווח המחירים של מטפלים יכול לנוע בין 200 ש"ח ל- 1000 ש"ח ויותר. זה תלוי בהמון דברים (מוניטין, עומס של זמן, יכולת מכירה, ניסיון).
&nbsp
זה נפוץ לתת הנחה עבור מחויבות מראש לסדרת פגישות. יש לזה יתרונות עסקיים (זה טוב למטפל מבחינה עסקית) ומקצועיים (זה טוב ללקוח כי הוא מגיע מחויב יותר).
&nbsp
לגבי המקרה שלך אני לא יודע מה עלה בשיחה ביניכן. 12 פגישות זה יחסית הרבה ב- NLP, אבל לאנשים שונים יש קצב שונה. יש אנשים שזקוקים ליותר פגישות למרות שנהוג ב- NLP לכוון לאזור ה- 5 פגישות (ולפעמים אפילו פגישה אחת).
&nbsp
אני נותן ללקוחות שלי שלוש הצעות: פגישה אחת, 5 פגישות בהנחה גדולה ו- 10 פגישות בהנחה ענקית. בדרך כלל אנשים בוחרים ב- 5 פגישות וזה בדרך כלל גם מתאים מבחינה מקצועית לרוב האנשים. מוזר לי שהיא לא נתנה לך יותר גמישות בעניין הזה אבל כמו שאמרתי, אני לא יודע מה עלה אצלכן בשיחה.
&nbsp
אני אישית די דומה למטפלת שדיברת איתה מבחינת המחיר. אם את מחפשת זול יותר אני אשמח להפנות אותך לקולגה שלי. היא מסוג האנשים שהרבה לפני שהיא למדה טיפול היה ברור לכל מי שבסביבה שלה שהיא צריכה להיות מטפלת. היא מטפלת בחסד. זה כמו טבע שני שלה. אני ממליץ עליה בחום והיא לוקחת הרבה פחות ממני. פני אליי בפרטי לפרטים.
 

ladybug4NLP

Active member
עומר-למיטב הבנתי ב-NLP זו פרקטיקה גרועה לומר למטופל את מספר

הפגישות מראש מאחר ואתה לא יודע כמה הוא/היא צריכים והתוצאה מלמדת
שאם קבעתם 12 פגישות - אזי יש ציפיה ל-12 פגישות גם למטפל וגם למטופל והטיפול יימשך לפחות כמספר הזה גם אם בעצם יכולתם לקצר את התהליך.
מאידך אם מספר הפגישות שקבעתם לא היה מספיק יש אכזבה של שני הצדדים מזה
שלא הצלחתם להגיע לפתרון תוך הזמן שנקבע.
 

ommerl

New member
הכל תלוי במערכת הציפיות שאת בונה

במקרה ששירן תיארה, המטפלת באמת יצרה ציפייה של 12 פגישות כי היא אמרה לה שהיא צריכה 12 פגישות.
&nbsp
אני מסכים איתך שהמצב הזה בעייתי. אני לא בעד לקבוע מראש ללקוח כמה פגישות הוא יצטרך וזה לא מה שאני עושה. אני נותן שלוש אפשרויות בחירה- פגישה אחת, חמש פגישות או עשר והלקוח בוחר מה שמתאים לו. אני לא אומר לו כמה הוא צריך.
&nbsp
ואם הוא לקח חמש פגישות והבעיה נפתרה בשלוש פגישות, אני חושב שזה מצב מצוין. העיקר שהבעיה שלו נפתרה. שיעשה עם שתי הפגישות הנותרות מה שבא לו.
 

ladybug4NLP

Active member
אז זהו שזה סוג של presupposition

זה לא משנה אם הוא קבע את מספר הפגישות או אתה
 

ommerl

New member
נכון. אבל זה משהו אחר ממה שאמרת קודם

אם אני, בתור דמות סמכות בשבילו, אומר שהוא צריך X פגישות, הוא ייצור ציפייה שזה מה שייקח. ואם זה ייקח יותר הוא יתאכזב, אם ייקח פחות הוא ימשוך את זה ליותר.
&nbsp
כשאני מציג לו שלוש אפשרויות: פגישה אחת, חמש או עשר, אני יוצר הנחה מוקדמת שזה ייקח כמה פגישות בודדות ולא שנתיים שלמות של חפירות.
&nbsp
וזו אחלה הנחה מוקדמת כי היא נכונה.
 
למעלה