מה הגוף של האישה יכול לתת יותר מאשר סתם משהו שדומה לאוננות?

yasminyakov42

New member
מה הגוף של האישה יכול לתת יותר מאשר סתם משהו שדומה לאוננות?

מעניינת אותי מאוד פסיכולוגיה. אני בת 16 ושלושה חודשים והתחלתי לקיים יחסי מין כבר לפני 3 שנים שנכנסתי לחטיבת ביניים.
לא יודעת למה, אבל אני תמיד אוהבת את התחושה הזאת בזמן שאני בוגדת בידיד שחושב שאני חברה שלו, אבל אני בוגדת בו עם מישהו שמושך אותי באותו יום.
קיימתי יחסי מין עם יותר מ 200 בנים (ואני באמת לא מגזימה) ואף פעם זה לא היה עם אותו בן אדם. תמיד זה היה עם מישהו חדש שמכיר את מי ששכבתי איתו יום לפני.
חקרתי את עצמי כדי לדעת ממה זה נובע, אבל זה לא נכון שאני רוצה לעורר קנאה כי אני לא אומרת לבן ששכבתי איתו אתמול שהיום אני שוכבת עם חבר שלו. אני לא אומרת והוא לא יודע שאני בוגדת בו. אני אוהבת את התחושה שאני יודעת את זה בין לבין עצמי שאני בוגדת במישהו. חשבתי שאני אפסיק להתלהב מזה אבל שמתי לב שזו התחושה היחידה שמלהיבה אותי וגורמת לי למשיכה ולתשוקה.
ניסיתי לחקור ולעשות חשבון נפש ביני לבין עצמי מה אני מרוויחה מזה שאני מממשת את המשיכה לילד חדש שאני בוגדת איתו במישהו שמכיר אותו. חשבתי על זה שעות ועשיתי באמת חשבון נפש וחקירה פסיכולוגית בין לבין עצמי.
ואז הגעתי למסקנה שהילד החדש שאיתו אני בוגדת בחבר שלנו (שאיתו שכבתי יום לפני זה מבלי שהוא יודע שאני בוגדת בו) נותן לי תחושה של בטחון מעצם הסודיות והחשאיות שלנו.
ואז חשבתי לעצמי, שנניח והייתי ילד (זכר) ששוכב עם מישהי אז המשיכה אליה היא לא בגלל שהיא נותנת בטחון כי ילדות לא נותנות בטחון. אבל הגבריות של הבנים דווקא כן נותנת תחושה של בטחון. אני לא מתכוונת לבטחון כללי אלא לדברים ספציפיים. דברים ספציפיים כמו למשל שהילד שאיתו אני בוגדת פתאום נראה לי עם גוף חזק יותר, רחב יותר, מלך כזה שאני רוצה לדאוג לספק אותו אבל הוא יודע לעשות בשבילי את כל המאמץ הפיזי כדי שאני אהנה ואז כל המחשבה הזאת שאני בוגדת בחבר קודם שלי עם גבר כזה חזק נותנת לי להרגיש שהשגתי כוח חזק יותר מהכוח של הגבר שאני בוגדת בו ושהגבר שאני בוגדת בו (ילד בגילי) הוא סתם אדם חלשלוש כמוני וכמו החברות שלי ושבגלל זה אני בסודיות בוגדת בו עם מישהו שיש לו כוח יותר לתת לי. אני מרגישה שהכוח שהוא מתאמץ בשבילי לספק אותי במיטה הוא כוח נפשי שאני מקבלת ממנו מעצם זה שהכל ביננו חשאי וסודי.
ראש השנה, וגם אתמול בגדתי במישהו ותמיד היתה לי שאלה פילוסופית שהתעוררתי מוקדם ובמשך כל היום השאלה הזאת מציקה לי. אני רוצה לדעת מה המקבילה (של מה שאני משיגה מבנים) בבנים ששוכבים עם בנות. אני שואלת כי לא נראה לי שבנים יכולים להרוויח בטחון מבנות.
אם ילד שוכב על ילדה ובוגד בילדה קודמת שהוא שכב איתה, אז הוא מרגיש שהוא צריך להתאמץ בשבילה שהיא תגיע לאורגזמה. אז היא זו שהרוויחה ולא הוא !
אם הוא הגיע לאורגזמה ראשון אז היא צריכה לאונן לעצמה כדי להרגיש שהיא עשתה סקס. אבל גם כשהוא הגיע לאורגזמה ממנה אז הגוף שלה זה כאילו שהוא אונן בתוכה אז הוא לא קיבל ממנה כלום כי הוא יכל גם לאונן ואז זה אותו הדבר כמו שהוא גמר ראשון. כשהבן גומר ראשון אז הוא לא מקבל כלום חוץ מאשר תחליף לאוננות. זה כאילו שהפות שלה (הגוף שלה) הוא סתם כלי לאונן בתוכו וזו הסיבה שהוא לא לוקח ממנה כלום.
לעומת זאת, כשילדה (כמוני) גומרת ראשונה אז אני קיבלתי ממנו הרבה דברים, קודם כל את המאמץ שלו שהוא התאמץ פיזית במשך הרבה זמן שאני אגמור, דבר שני אני מקבלת ממנו בטחון מהכוח שלו שהמאמץ שלו הצליח כי הוא חזק. אז אני יוצאת עם ערך מוסף וזה לא כמו שאני מאוננת לעצמי עם היד. הגוף שלו נותן ערך מוסף בגלל שהוא חזק והגוף שלו (הפין שלו) נועד לשרת אותי כי עובדה שאלוהים נתן לו גוף גברי שנועד כדי להתאמץ בשבילי כדי שאני אגיע לאורגזמה.
מטרידה אותי השאלה איך זה שבשביל בנים הגוף של בחורה הוא אותו הדבר כמו לאונן (ואז הם לא מרוויחים כלום ממנה) ולעומת זאת בשביל בנות הגוף של הגבר נותן ערך מוסף ענק של המון המון דברים נפשיים, הערכה עצמית, תחושה של הישגיות, כוח, בטחון עצמי, והגוף של הבנים והבגידה עם החזקים שביניהם נותנת המון המון דברים?
אני שואלת, מה הבנים לוקחים איתם הביתה אחרי שהם חוזרים מלשכב עם בחורה ? אחרי שהם שכבו עם בחורה, האם יש דברים שהגוף של הבחורה נותן להם חוץ מאשר תחושה פשוטה שהם יכלו לאונן ?
אם היא תתאמץ בשבילם אז הגוף שלה יכול לתת יותר מאשר סתם משהו שאוננות יכולה להחליף אותו ? האם הגוף של האישה יכול לתת בטחון עצמי לגבר ?
מה הגוף של האישה יכול לתת יותר מאשר סתם משהו שדומה לאוננות?

תודה על תשובות ושנה טובה
 
תשובה

יסמין שלום,

השאלה הזו אינה מתאימה לתחומי ההתמחות של פורום זה. אנא העלי אותה מחדש בפורומים העוסקים בהתבגרות או במיניות. תודה!
 
למעלה