שאלה

שאלה

עובדת בטלמרקטינג,לא מצליחה במיוחד למכור וזה די מיאש ומוריד אנרגיות,איך אני גורמת לעצמי הצלחה במכירות(בת58)
 

ommerl

New member
שתי הבעיות הכי נפוצות לדעתי של אנשי מכירות בארץ:

א- הם לא יודעים מכירות
ב- אין להם מספיק ביטחון עצמי ויש להם בושה סביב הנושא של כסף (לי למשל הבעיה המרכזית היא מול הנושא של כסף).
&nbsp
אלה שתי הבעיות הכי נפוצות של אנשי מכירות בארץ. בגלל שאני, בתור בעל עסק, מתעניין במכירות, אני נותן פה ושם צ'אנסים לאנשי טמרקטינג כי מעניין אותי לשמוע איך מוכרים לי ואני יכול להגיד לך שעד היום לא נתקלתי באיש מכירות אחד טוב (בעצם רק באחד, והוא גם מכר לי).
&nbsp
זה נובע מאחד משני דברים: או שהם לא מקבלים הכשרה טובה, או שהם לא משתמשים בהכשרה שהם מקבלים (וזה בגלל דימוי עצמי וקושי מול הנושא של כסף ומכירות).
&nbsp
על מקומות בארץ שאת יכולה ללמוד מהם אני לא יכול להמליץ לך על גבי הפורום. אני כן יכול להמליץ לך בפרטי אם את רוצה, וכאן אני פשוט אמליץ לך לחפש ביוטיוב jordan belfort. כרגע אני מפנה אליו את הפוקוס שלי בזמני הפנוי ומאוד מאוד אוהב אותו. שימי בצד כל מה שראית בסרט עליו (הזאב מוול סטריט). הוא מלמד טכניקות מאוד ברורות, מסודרות, וטובות למכירות.
&nbsp
&nbsp
 
אני הייתי ממליץ לך להתחיל מהקישורים הבאים:

היי,

אני בהחלט יכול להבין למה עצם כך שכרגע את לא מצליחה במיוחד למכור עשוי לייאש ולהוריד לך את האנרגיות. עם זאת, מכיוון שניתן ללמוד למכור ולשפר את ההצלחה שלך במכירות אני ממליץ לך להיכנס לקישור הבא בבלוג שלי שמכיל רבים מהמאמרים שכתבתי על מכירות (כולל טיפים שיעזרו לך משמעותית):

מאמרי מכירות

תהני!
 
למעלה