שלום. שאלה מסקרנות בלבד.

Polanka

New member
שלום. שאלה מסקרנות בלבד.

מה אתם חושבים על הסתירות (כביכול או לא) בין היהדות למדע? ספציפית לגבי גיל העולם למשל. האם אתם מאמינים שהוא אכן בן 5771 שנים ואיך זה מתיישב (או לא מתיישב) לדעתכם עם תארוך פחמן-14 ותאוריית האבולוציה וכו'? הבהרה: אני לא מתכוון ליצור ויכוח ואין לי כוונה סמויה להביע דעה כלשהי. סתם סקרן.
 

חבר 8

New member
אין סתירה

שאדם הראשון ניברא כתוב שניברא בגיל 20 , ושהעולם ניברא בן כמה היה? כניראה בגיל כמה מיליונים ,
 

Polanka

New member
תשובה יפה.

ומה דעתך על תאורית האבולוציה? מדענים מצאו מאובנים של חיות באדמה המסודרים בעומק שכבות האדמה לפי סדר התפתחות אבולוציוני. האם גם הם נבראו כמאובנים או שחיו בתקופה אחרת ממה שמלמדות שיטות התיארוך המדעיות? ומדוע הם מסודרים דווקא כך?
 

SpreadLight

New member
הם לא מצאו את כל השרשת האבולוציונית...

ודבר שני הכל זה תיאוריה לא אמת הכל זה הם משערים שכמה תאים אחרי כמה מיליוני שנים נוצר איזה סוד של אמבה ואז דג ואז עוד סוג.... זה הכל השערות ותיאוריות. המדענים והעיתונים נוהגים באופן קבע להציג תיאוריות כעובדות וכך לבלבל את האנשים שקוראים אותם... יכול לבוא מדען עם תיאוריה שמתיישבת על המח יותר טוב ועם טיעונים יותר נראים לעין ולסתור עבודה של שנים של מדען אחר. כמו כן מצאו שאסונות טבע יכולים לשנות לגמרי את התיארוך של מאובנים. לנו מורשת שעוברת מדור לדור וכל אלה שניסו לערער את התורה ולשנות אותה אבדו מן העולם ועם ישראל קיים לנצח. יש אתר טוב שדן בנושא באריכות: http://www.haemet.net/ בלי קשר עדיף לא להכנס לחקירות כאלו אלה להאמין בפשיטות.
 
למעלה