מלחמת המשובטים. מה מגיע קודם, הסרט או הסדרה?

Skywalker7246

New member
מלחמת המשובטים. מה מגיע קודם, הסרט או הסדרה?

התחלתי היום במרתון מלחמת הכוכבים. כמובן שסדר הצפייה שלי הוא 4-5-6, ורק אז 1-2-3. ובכן, קראתי שהסרט "מלחמת המשובטים" נכנס בין הסרט השני לבין הסרט השלישי. עד כאן הכל אחלה, ואין לי בעיה להשחיל אותו ביניהם (מומלץ או לא?). השאלה היא מה קודם למה, הסרט לסדרה או הסדרה לסרט? מבחינה עלילתית כמובן. או שהסדרה היא הרחבה של הסרט? אשמח לפרטים יותר מובנים לגבי העניין. בתודה מראש.
 

juggernaut

New member
אל תשחיל ביניהם

מבחינה עלילתית הסדרה יצאה בין הסרט השני לשלישי היא פשוט הרחבה עלילתית כי חסר מלא מידע
 

Skywalker7246

New member
מצטער, כנראה לא הסברתי את עצמי כמו שצריך.

את העובדה שהסרט "מלחמת המשובטים" וכמו כן הסדרה "מלחמת המשובטים" - שניהם מגשרים על הפער החסר בין הסרט השני לשלישי, את זה זה הבנתי יופי.
מה שלא הבנתי זה, מה אמורים לראות קודם? את הסדרה מלחמת המשובטים או את הסרט? הרי מדובר באותה אנימציה, אז הייתי מצפה שיהיה איזשהו קשר ביניהם. האם הסדרה היא למעשה הסרט רק בצורה מורחבת יותר? האם ניתן לראות את הסדרה במקום את הסרט, או להפך? או שמא צריך לראות את שניהם (או במקרה הכי קיצוני - אף אחד מהם). שוב תודה רבה על העזרה עד כה.
 

juggernaut

New member
הסרט קודם.

הוא נותן רקע טוב לסדרה כי הרי הסדרה יצאה אחרי הסרט(במידה ולא ידעת.)
 

Skywalker7246

New member
תודה רבה, גבר גבר!

יואו אני כ"כ מתרגש, לצפות בדברים חדשים של מלחמת הכוכבים. יאי!
ושוב, אני כה מצטער על סגירת הפורום. מקווה שיפתח שוב בעתיד, גיסנו.
 

juggernaut

New member
בעצם אני טועה. אני לא בטוח.

אבל תראה קודם את הסרט. ככה אני עשיתי, ככה כולם עשו
 

Kalimac

New member
הסרט הוא ארבעה פרקים מולחמים יחד

ואילולא יצאו כסרט, היו משמשים כפרקים הראשונים של הסדרה. למרות שפרקי הסדרה לא משודרים באופן כרונולוגי -- כלומר, הסדרה קופצת ברחבי שלושת השנים בהן הייתה המלחמה. כרגע, בגלל שהיא עדיין רצה בעונתה השנייה (שהיא מדהימה, אגב), עדיין לא מתכננים לומר לנו מתי כל פרק מתרחש מבחינה כרונולוגית; אבל אפשר לראות לפי כמה דברים, למשל -- אסוקה: האם היא נוכחת בפרק או לא? ואם כן, מה הגישה שלה? ילדותית וחצופה, או כבר יותר דומה לזו של אנאקין? באתר הרשמי יש רשימות של כל הפרקים ששודרו עד כה + קומיקס ששימש כ-tie-in בעונה הראשונה (כל קומיקס שימש כמבוא לפרק ששודר באותו השבוע) ועכשיו יש סיפור מקורי שמתרחש לצד העלילה הראשית של הסדרה. בנוסף לכך, יש "הערות הבמאי" על כל פרק ופרק, בו מסביר דייב פילוני על תהליכים מאחורי הקלעים. אלה קליפים קצרים שלעתים מאוד מעניינים ואף משעשעים.
 
למעלה