מבקשת עזרה בזיהוי 1

קלמטיס

New member
זהו שאלתי אותך שם מה

הוא יודע לעשות הקונפידור הזה ועכשיו אני מנחשת אז תגידו כמה/למה/ואיך ואני בטח גם אקח . רגע זה אורגני? ( שאלה מטומטמת???? )
 

Yuli Gama

New member
גם אצלי,גם אצלי. קטמים לבנים?

לא נראה חי, לי דביק. לא בולט. פשוט קטמים בהירים יותר על העלים. יש למישהו רעיון?
 

קלמטיס

New member
../images/Emo67.gif יש לי המון פחים,ברזלים

ולומים
 

קלמטיס

New member
נו???????? מה לא הבנת ?../images/Emo9.gif

ואני דווקא רציתי להבין פח = ברזל=לומיק
 

shlumbergera

New member
המרכיב השני בקונפידור הוא ניקוטין

היות והגישה הירוקה ממליצה על מיצוי ניקוטין, בין יתר העזרים להשמדת מזיקים, הרי ש 50% מהקונפידור הוא ירוק ועליז. ניקוטין הוא חומר כימי, לכל הדעות, וגם רעלן חזק ומסוכן. הלאה: מה עומד בבסיס השאלה שלך? או, מדוע "לא כימי"? אולי את מתכוונת ל"לא תעשייתי" ? הרי כימיקלים מקיפים אותנו סביב בטבע, לא מעשי ידי אדם. מה שחשוב לי הוא: האם החומר בו אני נעזרת גורם לשיבוש הליכי משפט...אופססס...הליכים טבעיים בצמח ובאדמה ובמיקרואורגניזמים שבה וגורם לשינוי לרעה כך שנגרם נזק פרמננטי או כזה שקשה מאד לתקנו. ומה משפיע עליך בחיפוש אחר "לא כימי" ?
 

קלמטיס

New member
שלומבר אני חייבת לך

תשובה מלומדת אז אח"כ טוב? עכשיו אני חייבת להכין ארוחת בוקר לאורחי קפצתי רק לרגע נתראה
 
קלמנטיס יש משהו

לא כימי וזה להוריד בזהירות את העלים הנגועים, להשקות את הצלחת בלבד על מנת למנוע מגע של עלים עם מים עד כמה שאפשר לשים את העציץ במקום מואר ויבש.
 

shlumbergera

New member
כנימה קמחית../images/Emo5.gif:אם זו הדרך בה את

נפטרת ממנה - כל הכבוד. אני חוששת שבמקרה הזה ובעוד מקרים של נגיעות בכנימות, אי אפשר להסתפק בהורדה, זהירה ככל שתהיה, של עלים נגועים. הכנימה הזו יושבת גם בבסיס הפרחים, בצוואר השורש ובאדמה על השורשים. להשקות את הצלחת? אם הכוונה היא לשפוך מי השקייה לצלחת שבתוכה ניצב העציץ, זו הנחייה לא טובה (בעדינות). זו דרך בטוחה להמלחה של השורשים. אין קשר בין מגע העלים/גבעולים עם מי ההשקייה לבין נגיעות בכנימה קמחית. כ"כ, אין קשר בין העמדת הצמח במקום מואר ויבש לבין נגיעות בכנימה קמחית. התופעה הזו מתקיימת גם במקומות מאווררים ויבשים וגם בצמחים יובשניים. מה עוד שלא כל צמח נהנה מאזור יבש - יש כאלה שזקוקים ללחות סביבתית גבוהה. במרחב יש המון חומר על כנימה קמחית ועל נזקיה ועל דרכי המלחמה בה. גם על מזיקים אחרים. דרכי התגוננות? רק טיפול מונע בקונפידור - זה מה שידוע לי, נכון לעכשיו. באנגלית -mealybug
 

DAF No 1

New member
ואני אספתי באופן ידני ../images/Emo163.gif ../images/Emo178.gif

נו.... מתי קונים קונפיטורה? קונפידנס/קונפידור והאם מישהו מגיע לפארק ביום ב? אני מתחילה לראות גם אצלי קמחיות......
 
כל בוקר בשעה שאני עוברת בין העציצים

בבית ובמרפסת אני בודקת בין העלים מסתכלת ,בוחנת, מתרשמת,במידה ורואה כנימה קמחית אני מלקטת אותה ידנית. מזכיר לאימהות שביננו לבדוק את ראשי הילדים כול יום ולא לחכות עד שהראש מלא בכינים. כן לגבי הצמחים מוטב בדיקה קבועה( לפחות פעם או פעמיים בשבוע) מאשר לגלות יום אחד שכל הצמח מלא בכינמות קימחיות וצריך להשתמש ברעלים הללו שמתנדפים אל חלל החדר וגורמים נזק בלתי הפיך לנשימה ,לגירוי בעיניים, בעור, ואה כן גם גורמים לאסטמה.
 
למעלה