מסור שרשרת חשמלי או בנזין ?

א ב י ב ן

New member
אישית עבדתי עם מנוע בנזין ועם מנוע חשמלי.

החשמלי קל יותר, אבל יש לו כבל שחייבים להיזהר שלא לפגוע בו.
כמו כן, חייבים לתכנן מצב, שהעץ יהיה סמוך לבית או למקור חשמל. אחרת תזדקק
לגנרטור.
מנוע חשמלי כמעט ולא עושה בעיות, בעוד שמנוע בנזין דורש תחזוקה, אבל במנוע
בנזין ניתן לשלוט במהירות הסרט, בו בזמן שמנוע חשמלי יכול כן או שלא לעבוד. אין
מצבי ביניים.
לגבי המשור שקישרת אליו? איני מכיר. עבדתי עם סטיהל, שנחשב לטוב ביותר מביניהם.
 
אני רכשתי חשמלי.

לאחרונה רכשתי משור שרשרת חשמלי 14 אינצ' של סטיגה,הספק 1800 וואט והוא מצוייד בלהב ושרשרת של אורגון,עד עכשיו הוא מנסר את הגזעים בקלות מבלי להתאמץ,יכולתי גם לרכוש את אחיו הגדול עם הספק של 2400 וואט ועם להב גדול יותר אבל עדיין לא התחלתי לכרות אקליפטוסים ענקיים ,
איזה משור שרשרת מוטורי יכולתי לרכוש בסכום זניח של 600 ש"ח?? מוטורי חדש יפני או אוסטרי/שוודי/גרמני/ עולים המון.
אם אינך מסתובב ביערות וכורת עצים לפרנסתך קח את החשמלי,המנועים החשמליים לא עושים בעיות-מה שחשוב זה הלהב והשרשרת,אם הם של חברה מוכרת ואמינה כמו אורגון אתה תהיה מבסוט ממנו בתנאי שתקפיד לקחת את השרשרת להשחזה בזמן,ההשחזה עולה כ 30 ש"ח ומחזיקה כמה חודשים ויותר,תלוי מה אתה כורת וכמה.
 
אני רכשתי אצל דב לן בהוד השרון.

קיבלתי הנחה קטנה כי רכשתי עוד כמה דברים,בממוצע המחיר נע בין 650-700 למשור הזה בין החנויות השונות,ע,י, טכניק בפ"ת מוכר אותו ב 650 כך שתבחר מי יותר קרוב אליך.
דב לן בהוד השרון היא חנות מקצועית של גננים,כשקניתי את המשור קיבלתי עליו הסבר מקיף ביותר והפעלה שלו בחנות,יש שם בחור מקצועי בשם שחר שאחראי לזה שיצאתי מבסוט מהמשור הזה,בנוסף הם מבצעים שם תיקונים לכלים גם חשמליים וגם מוטורים,החלפת להבים והשחזת שרשראות-כמו שאמרתי חנות מקצועית לגננים להבדיל מחנויות של אספקה טכנית שמוכרות גם משורים.
אם אתה מתכוון לכרות גם גזעים רציניים שקול לרכוש את האח הגדול בהספק של 2400 וואט ולהב גדול יותר,כמובן שהוא יקר יותר בהשוואה ל 14 אינצ'.
לדב לן אין אתר אז צריך לבדוק מחיר בטלפון,לטכניק יש אתר ברשת וגם ל מ.נ.מ בכפר סבא ויש לך גם את אפיק רמות בהוד השרון שגם להם יש אתר.
מקווה שעזרתי לך ושהיה לך ולכולנו שנה נהדרת מלאת עונג וסיפוק.
 
למעלה