בניית חממה ביתית

block156

New member
בניית חממה ביתית

שלום סיימנו לפני מספר ימים לבנות בהצלחה חממה ביתית קטנה 2.50 מטר על 80 ס"מ ( צמוד לקיר אנכי. סגרנו את כולה עם חומר פרספקס שקוף , ומעלייה אנחנו צריכים לשים תאורה אני רוצה לקנות רפלקטור ( פח אלומיניום מחזיר אור ) ואליו אני אחבר את בתי המנורות וארכיב את כל הקונסטרוקציה יחד מישהו אולי יודע איפה ניתן למצוא פחי אלומיניום ? אני צריך פח במידות שרשומות לעיל . חיפשתי בגוגל ולא מצאתי משהו ייעודי פרט לדבר הבא אך הוא יקר להפליא : http://www.organigrow.co.il/categories/26653 תודה רבה
 

אפרתא א

New member
ברח לי. קרטון גדול (קרטון ביצוע למשל) בשני

חלקים שמודבקים אחד לשני. לחילופין אפשר לנסות להשיג קרטון ששימש כאריזת מקרר (אם יש כזה דבר)
 

אלי חדש

New member
פנה לחנות חומרי חשמל רצינית

ובקש בית מנורה שנקרא תאורת לולים . במידה ואין להם אפשר שיזמינו לך. זה בית מנורה מחרסינה עם צלחת רפלקטור מפח שלתוכו מכניסים נורת כספית 80 וואט שפועלת ללא משנק כמו שמופיע בתמונה
 

block156

New member
אז ככה...

ציפוי בקרטון נשמע לי משהו חובבני מידי, אני רוצה ללכת צעד קדימה וממש למצוא חתיכת פח ארוכה ( עדיף ממשהו מבריק כגון אלומיניום .. ) בנוגע לאיסכורית.. ראיתי כאלה, זה כמו שיש באתרי הבנייה, אבל השאלה היא האם זה מספיק מחזיר אור ? האם זה יעבוד כרפלקטור ....? תאורת הלולים זה משהו יקר לא ? תודה מראש על התשובות !
 

אלי חדש

New member
טוב בו נתחיל מהתחלה

באיזה נורות חשבת להשתמש לתאורה. ? מה מטרת התאורה ?
 

block156

New member
חשבתי ללכת למספר כיוונים תתקנו אותי ...

או מנורות כאלה : http://www.organigrow.co.il/categories/26653 או מנורות חסכוניות באנרגיה כמו שקונים בכל מקום , רק עם אור צהוב.. הבנתי שיש צורך שהמנורות " יחממו " את השתילים .. אני צריך לבדוק איך אני עושה את זה..
 

אלי חדש

New member
מצטער לא מבין מה אתה רוצה.

לאיזה צורך נועדה התאורה ? לחימום משתמשים בתנור ולא בתאורה. נורות חסכניות לא מוסיפות כלום לצמחים האפשרות הזולה ביותר במידה ואתה צריך את התאורה לצמחים זה לקנות כפי שהציאו לך נורות פלורסנטיות כפולות 2 X 36 וואט מוגנות מים ולהתקין אותן במרחק 30-40 ס"מ מהצמחיה. מעבר לכך גם הן לא אפקטיביות . אפשרויות אחרות זה מנורת כספית כפי שכבר כתבתי לך או מנורות יעודיות כפי שמופיע בפירסום שהוספת.. מנורת כספית תהיה זולה בהרבה מהמנורות שמופיעות בפירסום.
 

block156

New member
הבנתי..

פשוט הקטע הוא שאנחנו בונים מספר מדפים , בגבהים שונים, על כל מדף מניחים מספר שתילים , ומתחילי לגדל מעליהם יש את המנורות , אשר אמורות כביכול לספק אור ( במקרה כמו שלי אין מספיק שעות אור ) ובנוסף גם לספק חום - החממה עצמה " אטומה " - למעט פתח קטן בכל צד שיהיה סירקולציה של אוויר מחר אעלה תמונות שלה ובכך אני אספק הסבר יותר טוב תודה רבה על ההתיחסות אגב, מעריך זאת מאוד !
 

טלי1121

New member
יש איסכוריות שונות ואם היא לא מספיק מבהיקה,

אפשר להדביק עליה אלומיניום, או מראה וכו'. בעצם הרי עושים מראות ע"י מריחת צבע מיוחד. (לא מכירה את התהליך)
 
למה שלא תשים נוריה רגילה?

התאורה זה בשבילך, לא לצמחים- להם במילא האור הזה הוא שולי והחום לחממה מגיע מהשמש. באם חשקה נפשך במבט לילי חטוף על צמחייך האהובים פשוט שים בחממית מנורת שולחן- מוגנת מהגשם תחת כיפת הפרספקס וסגרת עניין. לא ככה?
 
למעלה