לשיפוטכם: להעמיד לדין, כן/לא?

לשיפוטכם: להעמיד לדין, כן/לא?

ב"ה ח"כ ברכה נתפס נוהג במהירות 140 קמ"ש; טען: מיהרתי להלוויה חבר הכנסת מוחמד ברכה (חד"ש) נתפס כשהוא נוסע במהירות של 140 קמ"ש בכביש הבקעה. בקול ישראל דווח, כי ברכה טען שעבר על המהירות המותרת מאחר ומיהר להלוויה ____________ לדעתי, עבריין תנועה, הוא עבריין תנועה! ולא משנה הנסיבות...! לדעתי צריך לאשר לחכי"ם הערביים לנסוע על מהירות 250 ומעלה (והנסיבות שמורות איתי...) בכל מקרה, הוא צריך לעמוד לדין!!! עבריין, הוא עבריין, להיות ח"כ לא נותן לך אישור להיות טייס... ומה אתם חושבים על זה?
 

מתנדב

New member
כל אזרח שעובר את המהירות המותרת

או שעושה כל עבירת תנועה, צריך לקבל דו"ח / הזמנה לבית משפט, ולא משנה אם אותו אזרח הוא חבר כנסת או שר או כל אזרח רגיל.
 

שלום30

New member
מיהר להלוויה וכמעט גרם להלוויה אחרת

מיהר להלוויה וכמעט גרם להלוויה אחרת זה מה שהוא עשה כאן הח"כ ברכה תתאר לך שהוא היה נהרג בתאונה או הורג אחרים בגלל המהירות הגבוהה והלא מותרת ? המקרה שלו מצדיק את העמדתו לדין (ועוד מקרים לפי דעתי ולא אפרט כאן)
 
שיסע על 240! שיפגש עץ מטווח אפס..

ב"ה שימהר מאד כל פעם, אשמח מאד אם אשמע שהוא סו"ס פגש עץ, והוא היה על מהירות 140....... פחות שונא ישראל ומסית לגזענות נגד המדינה שלי שאני כ"כ אוהב.... ואם אלו החכי"ם שלי, שנתנים ´דוגמה´ ל´שמירת חוקי מדינת ישראל´ אז מה יגידו האזרחים הקטנים? היה כבר ח"כ שהלך בתאונה דרכים - מיכאל רייסר (נהרג בשנת 88) __________ ד.א. מישהו זוכר מה עשו לנהג של ´סגן שר התחבורה´ אבי יחזקאל? הוא נתפס ברכה שטס במהירות אדירה וטען שהוא לא שם לב, היות והוא ישב אחורה והנהג שלו ´טס´... בקיצור, סעו בזהירות!
 

Deathatred

New member
בוודאי

החוק לא עושה איפה ואיפה. ולגבי התירוץ של ברכה: שיצא מוקדם יותר להבא.
 

*תמי...

New member
בטח להעמיד לדין.. הוא מיהר

ללויה אחת והיה יכול לגרום לעוד לוויות.
 

קרבינוש

New member
תמי זה בדיוק מה שכתב המנהל שלום30

היית צריכה לראות את זה כתוב ולא לחזור על אותה תגובה או את זה הוא ?
 

*תמי...

New member
קרבינוש......

אני זה אני והוא זה הוא רק ש....... אני לא פתחתי את כל ההודעות והתגובות ראיתי שאלה- עניתי במיייייייקרה שנינו חושבים כנראה בנושא זה אותו הדבר.
 
ח"כ ברכה נתפס ב-140 קמ"ש

ח"כ ברכה נתפס ב-140 קמ"ש חבר הכנסת מחד"ש נתפס על ידי "מלכודת" משטרתית בכביש הערבה; אמר לשוטרים: מיהרתי להלוויה; קיבל דו"ח תנועה וזומן לשימוע בפני קצין משטרה בו יוחלט אם לשלול את רשיונו ל-30 יום ברכה. 50 קמ"ש מעל המהירות המותרת (בוצ´צ´ו) מאת: יהונתן ליס, וואלה ח"כ מוחמד ברכה (חד"ש) נתפס היום כשהוא נוסע במהירות של 140 קמ"ש, בכביש הערבה. מדובר בקטע כביש בו מהירות הנסיעה המותרת היא 90 קמ"ש בלבד. מחר צפוי קצין משטרה לשלול את רשיונו של ברכה לשלושים יום. ברכה נעצר על ידי "מלכודת" שהציבו במקום שוטרי מחוז ש"י. מדובר בפעילות אכיפה שגרתית אותה מבצעים שוטרי מחלקת התנועה במחוז על בסיס שגרתי. הערב נקלטה במד המהירות שאחזו השוטרים, מכוניתו הפרטית של ח"כ ברכה, כשהיא נוסעת במהירות הגבוהה ב-50 קמ"ש מהמהירות המותרת בכביש. שוטרי התנועה סימנו לנהג הרכב לעצור, וזה הציג בפניהם את רשיונותיו והזדהה כחבר כנסת. השוטרים נתנו לברכה דו"ח תנועה, והוא זומן לשימוע שיתקיים מחר בפני קצין משטרה בו יוחלט אם לשלול את רשיון הנהיגה שלו לשלושים יום. מערכת וואלה! חדשות מוסיפה: בקול ישראל דווח, כי ברכה טען בפני השוטרים כי הוא עבר על המהירות המותרת מאחר ומיהר להלוויה.
 

dino_din

New member
החוק צריך להפלות

ובמקרה הזה לרע ! ח"כ שנתפס על 140 קמ"ש צריך להישפט בצורה מחמירה הרבה יותר. קודם כל כי הוא דמות ציבורית וייצוגית ובכך התנהגותו בציבור צריכה להיות מבוקרת בצורה הרבה יותר קשה. שנית - אני באמת לא חושב ששלילת רישיון תזיז לו יותר מידי. הוא מיד יטען שתיפקודו הציבורי נפגע מכך ויקבל נהג צמוד לכל תקופת השלילה כך שזה לא ממש עונש מרתיע. בברכה, דינו.
 
מוחמד ברכה נהג מרוצים?

ב"ה בעקבות לכידתו של ח"כ (אם הוא ח"כ אני שר!) מוחמד ברכה על טיסה ב´גובה נמוך´ ובמהירות של 140 קמ"ש, נשקלת בכנסת הצעת חוק לשלוח את מוחמד ברכה להיות נהג מרוצים.... חשיפה ראשונה לסטיקר החדש...! נהג מרוצים כן! בישראל? מתנ"א מאחוריך!
 
למעלה