עברתם באדום? תיקנסו ב-1,500 שקלים

שלום30

New member
אושר צג המהירות שיפחית הנהיגה במהירות מופרזת

לאחרונה אישר משרד התחבורה התקן חדש שיוכל לעזור במלחמה בתאונות הדרכים ובדרכי התנהגותם של משתמשי הדרך. לאחרונה נתקלים הנהגים ביותר ויותר שלטי מהירות אלקטרונים המציגים את מהירות נסיעתם בזמן אמת. מטרת השילוט הינה, להעלות את המודעות בקרב הנהגים ולגרום להם להאט את מהירות הנסיעה באמצעות הצגת מהירות הנסיעה והתרעה בזמן אמת. לשלט צמוד תמרור 44 א' המורה על המהירות המקסימאלית המותרת בכביש, כיתוב המהירות בשלט מהבהב בעת נסיעה במהירות העולה על המותר. מחקרים שנערכו באנגליה, גרמניה ובארה"ב הראו, כי לפחות 80% מהנהגים מאטים מיד כשהם מבחינים בשילוט האלקטרוני והמהירות הממוצעת של כלי הרכב בכביש יורדת דרמטית ובכך מצליחה למנוע תאונות ולהפוך את הכביש לבטוח יותר. המערכת מורכבת מרדאר פנימי ומערכת אנרגיה סולארית, הנטענת באמצעות קרני השמש. בגוף השלט מותקנת סוללת גיבוי, כך שזו יכולה לתפקד גם בשעות החשיכה. המערכת מסוגלת להבחין בין מספר מכוניות החולפות האחת ליד השנייה שעוברות בהפרש קצר זו מזו, כך שהרכב הראשון שמתקרב לשלט נקלט ללא קשר לנתיב הנסיעה. כל התנועות נמדדות על-ידי המערכת ונרשמות בבסיס הנתונים בזיכרון פנימי ....
 

שלום30

New member
חובה להדליק אורות גם ביום בדרך בין-עירונית

החורף אמנם עוד לא הגיע, אך כללי נהיגת החורף כבר נכנסים לתוקפם. החל ב-1 בנובמבר 2011 ועד ל-31 במרץ 2012 מחויבים נהגי כלי רכב פרטיים להדליק אורות חזית ופנסים אחוריים בכל נסיעה בדרך בין-עירונית. אוטובוסים, מוניות ומשאיות וכל רכב משא כבד מחויבים להדליק אורות גם בנסיעה בתוך העיר. אי הדלקת אורות כחוק תגרור קנס בסך 100 ₪ ושתי נקודות חובה לנהג. אופנועים חייבים לנסוע באורות דולקים בכבישים עירוניים ובינעירוניים במשך כל ימות השנה. כיצד לעבור את החורף בשלום? תנאי מזג האוויר, הכבישים החלקים והראות הלקויה מחייבים התנהגות כביש זהירה יותר. לפניכם מספר עצות מועילות לנהיגת חורף בטוחה: דאגו לתקינות מערכת האורות שמרו מרחק גדול יותר בגשם בדקו את תקינות הצמיגים ולחץ האוויר בדקו את תקינות המגבים סעו לאט ובזהירות בשלוליות, ובעת ביצוע פניות וסטיות הימנעו מנסיעה עם אורות גבוהים או פנסי ערפל חגרו חגורות בטיחות בכל עת טיפים מועילים ומידע שימושי נוסף ניתן למצוא במדריך לנהיגת חורף בפורטל gov.il. סעו לשלום.
 

שלום30

New member
כ 1000 מצלמות יוצבו ברחבי ראשון לציון

מעקב צמוד: עיריית ראשון לציון החלה בהקמת פרוייקט המצלמות הנרחב ביותר בישראל. בסיום הליך מכרז בחרה עיריית ראשון לציון, באמצעות החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי, בחברת "מר מערכות ותקשורת" להקמת פרויקט המצלמות הכולל כ-1,000 מצלמות שייפרסו ברחבי העיר ויעבירו מידע למוקד העירוני. המצלמות יכללו גם מערכת כריזה. עלות הפרויקט: 25 מיליון שקלים. מדובר בפרויקט המצלמות הנרחב ביותר בישראל ובעל הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בזכות העובדה כי המידע יעבור על גבי סיבים אופטיים שפרושים ברחבי העיר. ראש העיריה, דב צור: "הצעד יספק בטחון והרתעה"
 
הלוואי וזה ישמש הרתעה

אני לא מאמינה במצלמות , במקום זה שיעבירו את הכסף למקום בו יתגברו יותר שוטרים בעיר אפילו לסיירים , זה הדבר היחיד שמשמ הרתעה לאזרחים. חבל על הכסף.
 

שלום30

New member
יש יתרונות במצלמות לעומת סיורים ושוטרים

ויש גם חסרונות. בני אדם מתעייפים, לא יכולים להשאר זמן רב בצפיה על מקום מסויים בלי למצמץ, לאט לאט מפסיקים להבחין בפרטים, עלות גבוהה להחזיק מאות אנשים שיעמדו לצפות ב 3 משמרות, בני אדם חשופים להפרעות של גשם חום קור, צריכים הפסקות לרענון התפנות ואוכל... היום יש מצלמות שיודעות להבחין בתנועות חשודות כפי שמתכנתים במערכת והם יודעות להקפיץ הודעה ולהתריע כאשר יש התקהלות חשודה במקום שאינו מורגל בכך, מישהו הניח תיק והלך בלי לקחת את התיק, מישהו עושה תנועות חשודות כפי שהוגדרו במערכת, רעשים חשודים, קולות נפץ וצרחות והלאה... כח האדם המוקצה למשימות צפיה ותחזוקה הוא קטן בהרבה מכל האדם והיכולות בהקצאת אנשים ממש. אמנם יש חסרונות במצלמות אבל כנראה שלאחר בחינת השיקולים הוחלט על חיזוק מערך המצלמות.
 

שלום30

New member
אופנועני משטרת התנועה צוידו במצלמת קסדה

כתבת וידאו המראה את פעילות שוטרי התנועה הרכובים על אופנועים ואת צילומי הוידאו שהוקלטו ממצלמת הקסדה. הצילום מתחיל עוד לפני שהשוטר עוצר את עבריין התנועה בשביל לתת לו דו"ח...
 

שלום30

New member
כנס גמלאי מחוז תל אביב 2011

כמידי שנה וכמסורת קבועה התקיים בתאריך 23.10.2011 כנס לגמלאי משטרת מחוז תל אביב, מאות שוטרים ושוטרות, קצינים וקצינות בגמלאות, התכנסו במטה משטרת מחוז תל אביב למפגש השנתי, שכלל מפגש רעים והעלאת זיכרונות, ארוחת ערב חגיגית והופעת אומן. הכנס נפתח בברכתם של הגברת נעמי שדמי – קצינת השוטרות הראשונה , יו"ר אגון הגמלאים מר דוד עטר וממ"ז ת"א ניצב אהרון אקסול. הכנס נערך ביוזמת סגן מפקד המחוז תנ"צ שוקי זיסו וע' קצינת הרווחה המחוזית רנ"ג רוזית נסימי ובסיוע סגל המנהלה המחוזי בראשותו של סנ"ץ יהודה בר.
 

שלום30

New member
עברתם באדום? תיקנסו ב-1,500 שקלים

מצורפת תמונת הקנסות החדשים "גונבים" את הרמזור או פונים "פרסה" במקום אסור? כדאי שתחשבו פעמיים: הכנסת צפויה לאשר בקרוב ייקור של מאות אחוזים בשיעור הקנסות הניתנים בגין עבירות תנועה בעוד כשבועיים תגיש הממשלה לאישור ועדת הכלכלה תיקון לצו התעבורה שבמסגרתו יתייקר שיעור הקנסות על 12 עבירות בשיעור של בין 50%-150%. עבירות נוספות שהקנס עליהן יתייקר באופן ניכר הן ביצוע פניית פרסה במקום אסור, שימוש לא מורשה בנתיב לתחבורה ציבורית ועוד. אישור התכנית יסייע להפחתת העומס מבתי הדין לתעבורה, ובמקביל גם תגדיל באופן משמעותי את הסכומים שיתגלגלו לקופת המדינה.
 
למעלה